به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

زهیوی: روی سهل‎انگاری و غرور شکست خوردیم

زهیوی: روی سهل‎انگاری و غرور شکست خوردیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل ذوب آهن برای اولین بار نباختیم و مطمئنا بار آخر هم نخواهد بود اما باید تلاش کنیم که در ادامه نتایج بهتری بگیریم. این باخت تلنگر خوبی برایمان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رحیم زهیوی در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن در سوپرجام، گفت: فوتبال همین است ما در این مسابقه شروع خوبی داشتیم ولی در ادامه با اشتباهاتی که مرتکب شدیم روی سهل‌انگاری و غروری که اکثر بازیکنان تیم داشتند متحمل شکست شدیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان تیمش بعد از دو گلی که وارد دروازه حریف کردند از روی شکم‌سیری بازی می‌کردند، عنوان کرد: نه اینطور نیست ما در بازی مقابل ذوب آهن بد آوردیم و یک مقدار بدشانس بودیم متأسفانه آن روز، روز ما نبود.

مهاجم استقلال خوزستان در ادامه در مورد اینکه بسیار پراشتباه بازی می‌کردند، تصریح کرد: اینکه می‌گویند گودرز داودی مرتکب اشتباه شد را قبول ندارم یا بحث اینکه گفته می شود عزت پورقاز اشتباه کرد درست نیست اگر پورقاز اشتباه کرد من در زمین چه کاره بودم که این مسأله را پوشش ندادم. این حرف‌ها را قبول ندارم اگر باختی حاصل می‌شود همه مقصر هستند و کل تیم باید این مورد را گردن بگیرند. این اتفاق ربطی به مربی یا بازیکن خاصی نداشت.

زهیوی در پاسخ به این سؤال که این روحیه همبستگی و پذیرش اشتباه از کل تیم ستودنی است، عنوان کرد: بازیکنان ما دوست ندارند یک نفر خراب شود تا بقیه خودشان را تبرئه کنند اعتقاد ما این است که کل تیم باخته است. اینکه می‌گویند داودی خوب کار نکرد را قبول ندارم کدام دروازه‌بان صد درصد می‌تواند بگوید پنالتی‌ها را می‌گیرد. همه ما در زمین تلاش می‌کنیم و برد و باخت متعلق به کل تیم است.

وی در رابطه با دیدار اول تیمش مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر، اظهار داشت: با تمام قدرت مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رویم تا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. شرایط لیگ با سایر مسابقات فرق می‌کند، باخت مقابل ذوب آهن در مقطع خوبی حاصل شد و این موضوع تلنگری به ما می‌زند تا در ادامه بازی‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مهاجم استقلال خوزستان در رابطه با احتمال برگزاری بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی و  اینکه آنجا استانداردهای لازم را ندارد، گفت: مسؤولان تیم و سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم بگیرند و این مسأله به بازیکن ارتباطی پیدا نمی‌کند.

وی در پایان گفت: از مردم خوزستان و هواداران خونگرم‌مان درخواست می‌کنم سعه صدر داشته باشند و نگران نباشند ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ادامه عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم. این اولین باخت و آخرین باخت ما نبوده است. فوتبال همین است، سال قبل هم در شروع لیگ شکست خوردیم ولی در ادامه  آنقدر خوب کار کردیم که قهرمان شدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
4
استقلال خوزستان در مقابل ذوب اهن بهم ریخته و بدون برنامه و تاکتیک بازی میکرد که ضعف در دفاع و دروازبان مشهود بود.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
2
رحیم زهیوی خیلی قشنگ و حرفه ای از هم تیمی هایش دفاع کرد .این روحیه همبستگی و قبول اشتباه می تونه خیلی به تیم کمک کنه.از اشتباهات بازی با ذوب باید درس گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
1
آقای زهیوی حق ولانصاف شما خوب بازی کردی ولی تیم از نظر دفاع و دروازبان و کادرفنی آنقدر ضعیف ظاهر شده بود که هیچکس فکر را نمیکرد خواهشا بازی با تراکتور را متفاوت با این بازی انجام دهید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
دمت گرم خیال میکردم فقط در زمین با مردانگی بازی میکنی نگو مردانگی تو خونته و در زمین و نیمکت و کوچه همیشه و در همجا بامرامی .همه تان خوبید ولی بعضی آنها بدلیل جوانی نیاز بیشتر به تمرین دارند باید خودشان بیشتر وقت بگذارند داودی باید دخسوس را سرلوحه قرار بده چون او هم با شروع لیگ گذشته با دو بازی و دو سه تا کلین شیت تبدیل به یک بازیکن تمام عیار شد وگرنه قبل از لیگ حتی ویسی هم به او ایمان نداشت چه برسه به هواداران ولی کم کم خودش را برای همه ثابت کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها