به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

مهاجم برزیلی جایگزین مهاجم خوزستانی می‎شود؟

مهاجم برزیلی جایگزین مهاجم خوزستانی می‎شود؟

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان برای صدور مجوز بازی مهاجم برزیلی این تیم باید ابتدا با مهاجم خوزستانی‎اش فسخ قرارداد کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال خوزستان که هفته قبل با سه بازیکن جدید برزیلی عقد قرارداد کرده بود، برای اضافه کردن نام هریسون کایون به لیست بازیکنان فصل جدیدش، باید با امید سینگ برای فسخ قرارداد به توافق برسد تا نام وی را از لیست خارج کند.

امید سینگ در اواسط فصل قبل بعد از دریافت پیشنهاد از باشگاه استقلال خوزستان، ضمن پرداخت مبلغی به باشگاه سیاه‎جامگان مشهد از این تیم جدا شد و به جمع آبی‎پوشان پیوست. این مهاجم 26 ساله خوزستانی که قراردادی 18 ماهه با استقلالی‎ها امضا کرده بود، در لیست بازیکنان مورد تأیید کادر فنی استقلال خوزستان برای فصل جدید قرار نگرفته ولی تاکنون قرارداد وی فسخ نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در حال رایزنی با امید سینگ هستند و در صورتی که بتوانند با این بازیکن برای فسخ قرارداد به توافق برسند، می‎توانند نام هریسون کایون مهاجم 26 ساله برزیلی را به لیست اضافه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
1
6
بولله بازیکنهای خوزستانی مثل امید سینگ و نصاری از این بازیکنای درجه چند که با دلالی میان بهتر بازی میکنن آخه فورواردی که سالی یه گل میزنه به چه درد میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
5
استقلال صنعتی امسال هرچی بازیکن خوزستانی داشته بیرونشون کرد رفت از ایرانجوان بوشهر و فولاد یزد و خارج و مارج بازیکن اورد تیم میخاد بره اسیا این وضع یارگیریشه
مهدی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
4
اونایی که امسال به تیم استقلال خوزستان دل بستند یه کاری بکنه سخت در اشتباهند.
پارسال گذشت. این تیم باید تقویت اساسی میشد. سرمربی از ویسی قویتر و بازیکنان با تجربه و فنی. حتی دو سه تا ستاره که کاریزمای رسانه ای داشته باشند و به تیم کلاس و ابهت بدن. هیچ کدام از این امور صورت نگرفت.
بازیکنی مثل آندرانیک تیموریان چرا بره ماشین سازی تبریز.مطمئنا اگر اس خوزستان با یه مبلغ خوب بهش پیشنهاد میداد میومد تا در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کنه.
چرا دروازه بان سابق حفظ نشد؟ و بعد که رفت تکلیف جایگزین در اون استاندارد چی شد؟
اردو خارجی یکی از ملزومات اس خوزستان برای این فصل بود. هم به نوعی پاداش و هم تنوع از لحاظ روحی و روانی و بالا بردن اعتماد به نفس برای بازیکنان بود.
بازی در تیم قهرمان لیگ برتر و نماینده اول ایران در آسیا باید رؤیا و آرزو باشه اما متأسفانه دیده شد بازیکنانی بدون یک بازی در لیگ برتر و یا بدون رزومه درخشانی در لیگ های پایین با استقلال خوزستان قرارداد بستند.
دیدار دوستانه خارجی نیاز این تیم است آیا برای این امر برنامه ریزی شده؟
یا قراره بازیکنان اولین بازی بین المللی خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کنند!!!
مربی تمرین دهنده و بدنساز تیم قابلیت و تجربه لازم رو برای آماده سازی تیم جهت حداقل 6 بازی آسیایی دارند؟
امسال تماشاگر بیشتری از بازیهای استقلال خوزستان استقبال میکنه، آیا ظرفیت روانی تیم
و تمهیدات مدیریتی باشگاه برای این مسأله مهیا است؟
و بسیار سؤالات دیگر در ذهن من خوزستانی
lمحسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
2
دوستان عزیز ، سیاست امسال اس خوزستان بومی زدایی است کاری که باشگاه فولاد فصل قبل انجام داد و چوبش رو خورد . بازیکنایی که جذب تیم شدن واقعا" درحدلیگ یک هستن باورکنیید اگه پارسال تیم نتیجه گرفت با تعصب بازیکنی خوزستانی بود که 95%تیم را تشکیل میداند واقعا" بخاطر شادی مردم استان از جان مایه گذاشتند . دمشون گرم
امین بداوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
1
استقلال قبل اینکه دنبال بازیکن باشه کاش دنبال سرمربی می بود استقلال داره میره آسیا نمیگم موسوی بده اما الان نباید می اومد کاش یه مربی اس رسم دار مثل ویسی یا بهتر اون می اومد. .....فک کنم امسال تلیتیم...
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
0
همین الان تو محلات خوزستان پنجاه بازیکن را میشه بکل کشور تحویل داد مگر بازیکنان استقلال اهواز نامی بودند که حالا همه بکل کشور کوچ کردن. نبود مدیریت با فکر فوتبالی ونبود مربی در حد لیگ برتر شک نکنید امسال سقوط استقلا خوزستان صد درصد میباشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها