به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال خوزستان؛ تیم عصبانی؛ تیم کم حوصله

یعقوب کعبی
استقلال خوزستان فوتبال را زیبا بازی می کند. حداقل در چند هفته پایانی قبل از تعطیلی لیگ، استقلال خوزستان فوتبال را زیبا بازی می کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، همین تیم چشم نواز و تهاجمی اما، یک مشکل اساسی هم دارد. استقلال خوزستان در عین حال که زیبا بازی می کند، تیمی است عصبی و کم حوصله. تیمی که استرس، یک ویژه گی کاملاً مشهود در آن است. و همین بارزه منفی است که فوتبال زیبا و تهاجمی استقلال را زیر سایه خود قرار می دهد.

برای اطلاع از میزان استرس و خشونت بی دلیل در استقلال خوزستان کافی است نگاهی به آمار انداخت. تیم عبدالله ویسی با 46 کارت زرد تا پایان هفته هفدهم، پراخطارترین تیم لیگ چهاردهم است. پراخطارترین بازیکنان هم به همین تیم تعلق دارند. روح الله سیف اللهی که یک مهاجم است، هشت اخطار گرفته است. مجید حیدری هم با وجود تعداد بازی های اندک، هشت اخطار گرفته است. به 46 کارت زرد آبی پوشان باید چهار کارت قرمز هم اضافه کرد که در پرونده بازیکنان این تیم در لیگ چهاردهم ثبت شده است. این آمار کاملاً گویاست و نیازی به توضیح ندارد.

آن ها، شاگردان عبدالله ویسی، قول داده بودند که این روند قطع می شود. گفته بودند استقلال خوزستان بعد از تعطیلات نیم فصل، روی همان فوتبال زیبا و تهاجمی تمرکز می کند اما ظاهراً قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. حداقل سه بازی اخیر استقلال خوزستان در اهواز نشان داده که میزان استرس و عصبانیت در این تیم بالاتر رفته است.

استقلال خوزستان در 10 روز گذشته سه بار در اهواز به میدان رفته است. دو بازی در تورنمنت چهارجانبه خوزستان و یک بازی تدارکاتی برابر صنعت نفت آبادان و 5 کارت قرمز در همین سه بازی نصیب بازیکنان استقلال خوزستان شده است.

علاوه بر مجید حیدری، روح الله سیف اللهی و موسی کولی بالی که در جریان بازی های لیگ برتر پتانسیل بالایی برای دریافت کارت های زرد و قرمز از خود نشان داده بودند، حالا مهدی مؤمنی و سیدمهدی سیدصالحی هم کارت قرمز دریافت می کنند. دو مهاجم که با توجه به پست و نوع بازی، کمتر سابقه داشته درگیر مسائل حاشیه ای شوند.

استرس و عصبانیت رو به افزایش بازیکنان استقلال خوزستان در دیدارهای اخیر، یک علامت هشدار جدی برای عبدالله ویسی است. برای عبدالله ویسی که با زوم شدن دوربین های تلویزیونی روی چهره این مربی به هنگام مسابقات رسمی، به راحتی می شود استرس بالای او را احساس کرد. مربی جوانی که در نیم فصل تیمش را از نظر جذب بازیکن به خوبی ترمیم کرده، باید افکار خود و تیمش را هم تغییر دهد.

حالا که سیاوش بختیاری زاده فتیله انتقاداتش از عبدالله ویسی را پایین آورده و پرچم سفید را به نشانه صلح بالا برده است، طبیعتاً ویسی با آرامش بیشتری می تواند به کارش بپردازد و این آرامش را به تیم عصبانی و کم حوصله استقلال خوزستان انتقال دهد تا فوتبال چشم نواز و تهاجمی، تبدیل به شاخصه اصلی این تیم خوزستانی شود.

استقلال خوزستان؛ تیم عصبانی؛ تیم کم حوصله


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
2
امیدواریم همینطور بشه و استقلال خوزستان مثل بازیش با استقلال تهران همیشه قشنگ بازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
2
آقای ویسی مربی خوبیه ولی باید یه کم بتونه رو اعصابش مسلط باشه
خوزستانی
|
Germany
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
2
متاسفانه این فصل خیلی ها هم علیه ویسی حرف زدن و آرامشش رو بر هم زدن.
ولی امیدوارم که این مربی خوب موفق بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها