به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

آخرین اخبار فولاد از زبان نعیم سعداوی

آخرین اخبار فولاد خوزستان از زبان سعداوی

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنی که بعد از ایوب والی به دلیل تست دوپینگ محروم شده را بخشیده‌اند و حق والی است که با بخشش روبرو شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نعیم سعداوی امسال به عنوان سرمربی مسئولیت تیم فولاد خوزستان را بر عهده گرفت تا در شانزدهمین دوره لیگ برتر هدایت‌ قرمزپوشان خوزستانی را بر عهده بگیرد.

صحبت‎های سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت این تیم را مرور کنید:

از اردوی کرج راضی بودید؟
سیاست ما در اردوی آخر این بود که ضمن رسیدن به آمادگی برای حضور در مسابقات خودمان را به شرایط بازی نزدیک کنیم. در اولین مسابقه به مصاف پدیده رفتیم که بازی بسیار جاندار و خوبی بود. سپس یک بازی دوستانه دیگر را برگزار کردیم تا به آمادگی نسبی برای شروع لیگ برتر دست پیدا کنیم.

از نقل و انتقالاتی که داشتید رضایت دارید؟
در فصل نقل و انتقالات بر اساس سیاستی که از پیش تعیین کردیم کارمان را پیش بردیم. بر اساس دیدگاه باشگاه و هیأت مدیره روی روند بومی‌سازی و جوانگرایی قدم برداشتیم و نگاه خاصی به این مسئله داشتیم. سعی کردیم بهترین‌ها را در آکادمی باشگاه شناسایی کنیم و از حضور این بازیکنان هم بهره ببریم. تعدادی گزینه دیگر که در سایر باشگاه‌ها فعالیت می‌کردند مثل حمید بوحمدان، پاک‌پرور، احسان مرادیان، بهرام رشیدفرخی و ... را هم مدنظر داشتیم که در نهایت آنها را جذب کردیم. در کل در دو سه پست نیازمند تقویت بیشتر هستیم که به دلایل مختلف تا به این لحظه موفق به جذبشان نشدیم اما در حال تلاش هستیم تا در روزها‌ی آینده این بازیکنان را جذب کنیم.

مثل اینکه به دنبال جذب گلر هم هستید.
اجازه بدهید در مورد پست بازیکنان صحبت نکنم اما بر اساس نیازمان و چارچوب بودجه‌ای که باشگاه دارد اقدامات لازم را انجام می دهیم.

تعدادی از بازیکنان فصل قبل فولاد مثل امید خالدی و ساسان انصاری با وجود تمایل باشگاه از تیم جدا شدند. در این مورد چه نظری دارید؟
انصاری با وجود اینکه یک فصل دیگر با ما قرارداد داشت طبق توافقی که با باشگاه انجام داد از تیم جدا شد. این اتفاق زمانی رخ داد که هنوز بنده به عنوان سرمربی انتخاب نشده بودم. خالدی هم جزء بازیکنان خوب ما بود که چندین جلسه با او برگزار کردیم. او احساس می‌کرد اگر در باشگاه دیگری به فعالیتش ادامه دهد موفق‌تر خواهد بود که در نهایت از جمع ما جدا شد.

هدف شما در لیگ شانزدهم چیست؟
بدون شک یکی از اهداف ما در لیگ شانزدهم ارتقای جایگاه فولاد نسبت به لیگ گذشته و انجام فوتبال بهتر و با برنامه‌تر است. می‌خواهیم تیم جدیدی که ساختیم هدف خوبی داشته باشد و فوتبال پویایی را به نمایش بگذارد که این اتفاق در کنار حمایت و صبر و حوصله هواداران به مرور زمان رقم خواهد خورد.

این روزها بحث ایوب والی یکی از موضوعات مهم فولاد است. چند ماه از محرومیت این بازیکن باقی مانده و فولادی‌ها امیدوار به بخشش محرومیت او هستند؟
افرادی که از نزدیک والی را می‌شناسند می‌دانند او یکی از الگوهای فوتبالی مناسب برای جوانان ماست. متأسفانه والی سهوا اشتباهی انجام داد که با حداکثر محرومیت هم روبه‌رو شد. او هیچ عمدی در کارش نداشت ولی مرتکب این اشتباه شد. پس از این اتفاق او در این مدت که محروم بود در راستای ترویج فرهنگ ضد دوپینگ و آموزش بازیکنان جوان در این رابطه اقدامات زیادی انجام داد و با هماهنگی‌هایی که بنده انجام دادم چند جلسه‌ای در این رابطه برای بازیکنان فولاد صحبت کرد. می‌دانم در جاهای دیگری هم این اقدام را انجام داد. اکنون او سه چهارم دوران محرومیتش را پشت سر گذاشته و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که او مورد بخشش قرار بگیرد. با افرادی که در این مورد صحبت کردم آنها هم به این مسئله اذعان داشتند که بخشش حق والی است. ما افرادی را داشتیم که بعد از این بازیکن محروم شدند ولی قبل از او مورد بخشش قرار گرفتند. امیدوارم نسبت به این جوان که فردی نمونه از لحاظ اخلاقی است با دیده عطوفت نگاه شود.

منظورتان به شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس است که بخشی از محرومیت دوپینگ او بخشیده شد؟
نمی‌خواهم از شخص خاصی نام ببرم. در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد که افرادی که به صورت سهوی و غیر عمد خطای دوپینگ را انجام دادند مورد بخشش قرار می‌گیرند. بدون شک قانون‌گذار این مسئله را مورد توجه قرار می‌دهد. خواسته زیادی نداریم. دو سه ماه از محرومیت او باقی مانده و با توجه به اینکه این مسئله غیرعمد بوده امیدواریم که او را ببخشند.

قبل از اردوی سنگاپور تیم ملی جوانان عارف آقاسی چند روزی در تمرینات فولاد غایب بود. دلیل این مسئله چه بود.
در دو اردوی گذشته تیم ملی جوانان کمال همکاری را با مسئولان تیم ملی داشتیم و آقاسی همراه با نجاریان در تمرینان تیم ملی حاضر می‌شد. قبل از اردوی سنگاپور تیم ملی جوانان این بازیکن چند جلسه‌ای در تمرینات غیبت کرد و گزارش این مسئله را به فدراسیون دادیم. از آنها خواستیم که در اردوی بعدی تیم ملی این بازیکن را دعوت نکنند و به سنگاپور اعاز نشود اما متاسفانه در این رابطه با ما همکاری نشد. در حاشیه اردوی تیم ملی یکی از دلال‌ها زیر پای بازیکن ما نشسته و او را وسوسه کردند تا از تحصیل انصراف دهد و برای گذراندن خدمت سربازی راهی یکی از تیم‌های نظامی شود. ما گزاش این مسئله را همراه با اسم دلال به طور محرمانه به فدراسیون و حراست فدراسیون فوتبال فرستادیم تا برخورد لازم صورت بگیرد اما بازیکن اکنون با تیم ملی جوانان به سنگاپور اعزام شده است. فضای اطراف تیم ملی باید سال باشد تا باشگاه‌‌ها نگرانی بابت حضور بازیکنشان در اردو نداشته باشند. متاسفانه باشگاه‌هایی هم که داعیه فرهنگی دارند نباید با دلال‌هایی که این کارها را انجام می‌دهند همکاری کنند و این فرصت را به آنها بدهند که این اقدامات را انجام دهند. باید جلوی این مسئله گرفته شود و گرنه ساختار کار پایه زیر سوال می‌رود و باشگاه‌هایی که بازیکن سازی می‌کنند ترس و واهمه این موضوع را دارند که بازیکنانشان را از دست بدهند. متاسفانه این اتفاق دو هفته مانده به شروع لیگ برتر می‌افتد که باشگاه نفرات خود را برای شروع مسابقات بستند و آماده شروع بازی‌ها هستند. چه تضمینی وجود دارد که این قبیل اتفاقات برای سایر بازیکنان نیفتد و باید فدراسیون و باشگاه‌ها برای مقابله با این رفتار نا مناسب برخورد قاطعی داشته باشند.

در هفته اول لیگ برتر با ماشین‌سازی دیدار می‌کنید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بدون شک بازی سختی پیش رو داریم. ماشین‌سازی یکی از تیم‌های شایسته لیگ سال قبل بود که توانست به لیگ برتر صعود کند. آنها در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشتند و از مربی باهوشی بهره می‌برند. البته ما در این دیدار میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم حداکثر بهره را از این مسئله ببریم و گام اول را محکم برداریم.

به عنوان سوال آخر هواداران فولاد پارسال با این تیم قهر کردند و مشکلات زیادی در این بین به وجود آمد. آیا فکر می‌کنید این مشکل حل شده است؟
این روزها اثرات مثبتی در تمرینات تیم می‌بینم. همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده و این مسئله روی سکوها هم مشاهده می‌شود. هواداران همیشه در مدتی که تمرینات تیم را برگزار می‌کردیم برای حمایت و تشویق تیم در کنارمان حاضر شدند و اتحاد و همبستگی خوبی به وجود آوردند که امیدوارم این مسئله را از هفته اول لیگ روی سکوها مشاهده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
9
مشکل ایوب والی این هست که خوزستانیه و فولادیه چون اگر عضو دو تیم سرخابی تهران بود تا الان بخشیده میشد
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
4
اژدری که بازیکن خارجی نمی خره اقلا بره فدراسیون فوتبال دنبال کار ایوب . اگه ایوب بیاد خط دفاع کامل می شه خیالمون از یک طرف راحت می شه
خلیل
|
Seychelles
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
دلايل مختلف نعيم چيه چرا با هواداران در ميان نميزاره گفته شده مديريت بش اجازه خريد سه تا بازيکن خارجي داده اما تو اينجا يک نکته مبهم وجود داره مبلغي که براي اين خريد در نظر گرفته شده چقدره با توجه به سوابق مديريتي اقاي اژدري اين نکته بسيار مهمه ما با بهانه هاي پارسال اون اشنا هستيم بدي اب وهوا و داستان ببر و گربه ترس ما تکرار اونه پارسال اسکوچيچ قرباني شد امسال نوبت کيه ما هواداران فولاد هم از کادر فني وهم از مديريت خواهان روشن شدن اين نکته مهم ومبهم در مصاحبه هاشون هستيم مشخص شدن سقف بودجه اي که براي خريد در نظر گرفتن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
3
دقت کردین‌فولاد کیارو‌ جذب میکنه تو این دوسال لیست مازاد تیمها ایمانی بایرامی طهماسبی ابراهیمی عبداله کرمی فشنگچی خانزاده و‌.... پ انتظار مهامم یا بازیکن خوب نداشته باشین یا مازاد یا امثال کوئه ماه.دوستان عادت کردیم ب حق خوریمون ایوب برمیگرده دوستان فکرش کردن کی ببرن اغاسی نمونه اس بچاپ تعصب فولادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
اقای سعداوی خداوند به شما صبر بدهد. کار کردن با مدیریت فعلی باشگاه فولاد یکی از سختترین کارهای دنیاست.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
ایوب والی محبوب اما مظلوم
فولاد
|
Netherlands
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آقای سعداوی هر گردی گردو نیست !!!استقلال خوزستان بر اساس تیم استخون دار فولاد نوین قهرمان شد و شما هنوز در جذب ی بازیکن خارجی چشم انتظار مدیریت نابسامان اژدری هستید .وای بر باشگاهی که مشکل مدیریتی دارد و تا هفته 4 ام شرایط سختی داریم و چه فرصت ها که از دست خواهیم داد
میرحسین ابراهیم وند
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آرزوی موفقیت برای تیم خوب فولاد خوزستان و همچنین کاپیتان والی و سرمربی شایسته سعداوی داریم فقط خدا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها