به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۹ نظر

انتقاد شدید مربی خوزستانی از تصمیم محمد بنا

انتقاد شدید مربی خوزستانی از تصمیم محمد بنا

خوزستان اسپورت- مربی امیر قاسمی‌منجزی، به تصمیم محمد بنا در خط زدن نام فرنگی‌کار خوزستانی انتقاد شدیدی کرد و گفت: از نظر من بنا نباید پا روی حق و حقوق یک جوان که به هزار امید، زندگی‌اش را رها می‌کند و به اردو می‌رود، می‌گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرشید کفایی‌زاده با انتقاد نسبت به تصمیم محمد بنا در خط زدن نام امیر قاسمی‌منجزی از لیست نفرات اعزامی به المپیک ریو، اظهارکرد: می‌گویند آقای بنا فردی خاص است ولی از نظر من او یک آدم عادی هم نیست؛ چرا که انسان خاص یکسری مقررات و تعهدات را رعایت می‌کند و هیچ وقت پا روی حق و حقوق یک جوان که به هزار امید، زندگی‌اش را رها می‌کند و به اردو می‌رود، نمی‌گذارد. به نظر من یک آدم عادی هم این کار را نمی کند و با احساست یک جوان بازی نمی‌کند، چه برسد به یک فرد خاص.

وی بیان کرد: مدتی پیش آقای قاسمی‌منجزی در وزن 130 کیلوگرم در حالی به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام شد که پیش از او بشیر باباجان‌زاده که اکنون در ترکیب تیم‌ملی برای المپیک قرار گرفته است، نتوانست کسب سهمیه کند. باباجان‌زاده حتی در مسابقات کسب سهمیه که در ترکیه برگزار شد نیز وقتی برابر آقای "کایاک" قرار گرفت نتوانست کشتی بگیرد و بنا به کایاک گفت که با باباجان‌زاده آرام کشتی بگیر، در حالی که یک مربی نباید این گونه به حریفِ کشتی‌گیر خود بگوید. به هر حال او در دو مسابقه ای که اعزام شد کشتی نمی گرفت و حتی در رقابت‌های باشگاه های جهان نیز برابر قاسمی‌منجزی شکست خورد و باید بگویم آخر کشتی او است.

مربی امیر قاسمی‌منجزی افزود: قاسمی‌منجزی در دو مسابقه ای که شرکت کرد، در آسیا به قهرمانی رسید و در رقابت های گزینشی المپیک نیز موفق به کسب سهمیه شد و خود آقای بنا نیز به خود من گفت که به ارواح خاک مادرم می گذارم او در المپیک کشتی بگیرد و خود او به المپیک می رود. در صورتی که مربیان دیگر می گفتند بنا برای این که باباجان‌زاده را بترساند این حرف را گفته است.

وی گفت: ما در خوزستان ریزگردها را می‌خوریم و هزار بدبختی در استان‌مان داریم و مانند کشتی کمیل قاسمی و پرویز هادی در رشته کشتی آزاد، حداقل یک انتخابی در وزن 130 کیلوگرم فرنگی نیز برگزار می کردند. من زمانی که انتخابی بین قاسمی و هادی برگزار شد، به آقای خادم گفتم چرا این مسابقه را برگزار کردید در حالی که این همه حرف خوردید که او گفت "حداقل فردا دیگر حرفی در آن نیست". من نیز می گویم اکنون هم آقای بنا حداقل برای وزن 130 کیلوگرم فرنگی انتخابی می گذاشت، نه این که خودش نظر دهد که نظر من با بشیر باباجان‌زاده است. با این کار قاسمی‌منجزی سرخورده می شود و معلوم نیست دیگر بتوان او را جمع کرد یا خیر.

کفایی‌زاده ادامه داد: من به انتخاب بنا گله‌مند هستم و به نظر من باتوجه به کارنامه درخشانی که قاسمی‌منجزی از ماه های قبل داشت، حداقل حق برگزاری مسابقه انتخابی برای او وجود داشت. باباجان‌زاده پس از برگشت از المپیک لندن، دیگر آن "بشیر" سابق نبود و مشکلاتی از نظر روحی داشت و دیگر اردو نمی آمد و تمریناتش منظم نبود ولی قاسمی‌منجزی با حضور منظم در مسابقات و خودباوری که توانست در اردوها به دست آورد، همین کشتی‌گیر را در لیگ کشتی فرنگی باشگاه های جهان شکست داد.

وی با بیان این که قول می دهم که باباجان‌زاده نمی تواند در المپیک ریو به مدال برسد، گفت: تک به تک حریفان او را می شناسم؛ وقتی حریف خوبی به باباجان‌زاده می خورد، ترس بر اندام او می افتد و نمی تواند کشتی بگیرد و از نظر روحی خیلی به هم ریخته است.

مربی سابق رده‌های مختلف تیم‌ملی در خصوص تیم ملی نیز عنوان کرد: سوریان در افت کامل بود و خدا را شکر اکنون خیلی بهتر شده است و می تواند مدال کسب کند، نوروزی هم نوروزی سابق نیست چرا که یک وزن بالا آمده است و امیدوارم مدال در خور خود را کسب کند، رضایی، عبدولی و اخلاقی نیز شانس کسب مدال هستند ولی شانسی برای باباجان‌زاده قائل نیستم. به هر حال اگر فرنگی‌کاران ایرانی به قرعه خوبی بخورند، می توانند مدال بگیرند ولی باباجان‌زاده اگر به قرعه خوبی هم بخورد، بازهم نمی تواند مدال بگیرد.

وی در پایان گفت: باتوجه به این که خیلی ها می گویند بنا بدون نقص است و هیچ موردی ندارد، هیچ کسی نمی تواند به او حرفی بزند؛ در حالی که همه ما انسان و جایزالخطا هستیم و با هم‌فکری است که کارها درست می شود. به هر حال انتظار داشتم بنا برای وزن 130 کیلوگرم، مسابقه انتخابی برگزار کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
امید بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
9
آفرین به شما که لااقل باشهاااااامت حرفه حققققققق رو میزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
مدیرکل ورزش استان و رییس هیأت کشتی استان چرا سکوت کردند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
پیگیری فوری این مسأله در حال حاضر باید اولویت اول ورزش استان و رسانه های جمعی و افکار عمومی استان باشه.حتی نمایندگان خوزستان در مجلس سریعاً به این موضوع ورود پیدا کنند
علیرضا خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
و بـــــاز هـــــــــــم مظلومیتی دیگر برای خوزستانیهای مظلوم . خدایا تا کی ادامه داره این مظلومیت؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
واقعا باید تاسف خورد واسه اقای بنا. ک ب ناحق یک بختیاری خوزستانیو حذف کرد و یک مازندارانیو گذاشت. در صورتی ک خوزستان مهد کشتی فرنگی هستش. امیدواریم دیگه این مربیه حق شکنو دیگه در تیم ملیمون نبینیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
امیر تو یه قهرمانی داداش غصه نخور
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
1
ای بابا هرکجای این سرزمین بری پارتی یا پول حرف اول میزنه.آقا امیر حالاحالاها باید حسرت بخوره تا خودش کناربره.عدالت کجا بود.آقا فرشید هم دو روز دیگه چندتا تهمت الکی بهت میزنن تا برکنارت بکنن.ولی بازم شهامت اعتراض کردن رو نشون دادی.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
1
کسی که حق را ناحق کند نتیجه اش را می بیند بنا با این کار مایه شرمندگی مردم ایران شد امیرجان پهلوان مایی بنا کیلو چنده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
آقا کی گفته که این آقا مربی آقا امیر هستش؟؟؟؟؟مربی ایشون منصور قاسمی منجزی بنیانگزار کشتی مسجد سلیمان هستش...به مردم اطلاعات نادرسخ ندید ایشون فقط رئیس هیئت کشتی اهوازه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها