به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعیین وضعیت بازیکنان ذوب‎آهن و استقلال خوزستان

تعیین وضعیت بازیکنان ذوب‎آهن و استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: جلسه هماهنگی تعیین وضعیت بازیکنان تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان برای حضور در سوپرجام برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان افزود: بدنبال ارسال نامه ای از سوی آقای علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ به این 2باشگاه مبنی بر تعیین وضعیت بازیکنان حاضر جلسه ای  با حضور مسئولان کمیته مسابقات و آقای مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد بازیکنانی می توانند در این بازی حضور داشته باشند  که  قبلا با این باشگاه قرارداد داشته اند و یا  در این فصل به عضویت این 2 تیم در آمده‎اند.

بهروان تاکید کرد:همچنین برابر آئین نامه ها و مقررات نقل و انتقالات بازیکنانی که در این بازی حضور داشتند باشند در فصل 96-95عضو تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان خواهند بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد:بازیکنان خارجی  جدید دو تیم نیز تنها در صورت ارسال آی تی سی از سوی باشگاه مربوطه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حق حضور در این دیدار را دارند.

بهروان گفت:از همه کسانی که ما را در برگزاری سوپرجام  یاری کردند، بویژه هیأت فوتبال اصفهان، باشگاه ذوب آهن، باشگاه استقلال خوزستان، نیروهای انتظامی، یگان ویژه حراست وزارت ورزش و رسانه ها قدردانی می کنم.

این بازی راس ساعت 20 و 45 دقیقه روز سه‎شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mori
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
2
الکاس لنا
فوتبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
3
قابل توجه باشگاه دوب اهن ودستندرکاران فوتبال ایران ...ما مسولین سرمربی مربی وکلیه بازیکنان امادگی اینکه کی بازی کند کی نکند .با چه شیوه وچه ارنجی بازی کنیم کی را در زمین بزاریم کی را نگذاریم اصلا هر چه شما گفتید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها