به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیت‎سعید: امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

بیت‎سعید: امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با قرعه مناسبی روبه‌رو شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن بیت‌سعید درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان به تسنیم گفت: وضعیت خوبی داریم و خوشبختانه در سه پست سه بازیکن برزیلی به تیم ما اضافه شد. 90درصد اسکلت استقلال خوزستان حفظ شد و در هفته‌های گذشته نیز چند بازیکن خوب به تیم ما اضافه شدند، البته ما نیاز زیادی به تغییرات گسترده نداشتیم.

وی اضافه کرد: در چند بازی دوستانه از جمله مقابل تراکتورسازی محک خوبی خوردیم. امسال انتظارات از ما بسیار زیاد است، چون باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و در آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

بیت‌سعید با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر عنوان کرد: برخی معتقدند کار استقلال خوزستان سخت است، ولی قرعه بسیار خوبی نصیب ما شد. با تیم‌های پرقدرتی بازی داریم و اگر نتیجه بگیریم گام بلندی برمی‌داریم. سال گذشته در دو هفته ابتدایی با سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم و امسال هم می‌خواهیم از ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم. استقلال خوزستان امسال هم مدعی قهرمانی است و مطمئن باشید برای قهرمانی یا کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
4
ماشاءالله به غيرتت خوزستاني اصيل ان شاءالله همنطور كه شما گفتي و دل ما را شاد كنيد دوباره موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها