به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

زهیوی: از 2 جام ایران یک جام برای ماست

زهیوی: از 2 جام ایران یکی برای استقلال خوزستان است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: انگیزه و قدرت زیادی داریم و از 2جام فوتبال ایران یکی برای استقلال خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رحیم زهیوی در مورد اردوی تیمش در تهران، گفت: اردوی بسیار خوبی در تهران برگزار کردیم و چند بازی تدارکاتی مناسب را در این اردو پشت سر گذاشتیم. در دیدار برابر تراکتورسازی حک بسیار خوبی خوردیم و نقاط ضعف و قوت‌‌مان را شناختیم. اکنون هم به اهواز بازگشتیم و خودمان را برای دیدار با ذوب‌آهن در سوپرجام فوتبال ایران آماده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند آنها تیم‌شان را به خوبی تقویت نکرده‌اند، اظهار داشت: این حرف‌ها قدیمی شده است. از هفته اول و دوم لیگ سال قبل دائم می‌‌گفتند شکست‌های استقلال خوزستان آغاز خواهد شد. در نیم‌فصل قهرمان شدیم این حرف‌ها ادامه پیدا کرد حالا که قهرمان لیگ شدیم و در انتظار شروع لیگ جدید هستیم باز هم همان حرف‌ها را می‌زنند که ما توجهی به آن نمی‌کنیم. شاید حریفان کمی نسبت به سال قبل قوی‌تر شدند اما انگیزه ما هم بسیار بالا رفته و در مسابقات امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. از دو جام فوتبال ایران یکی برای استقلال خوزستان خواهد بود و تمام تلاش‌مان را در آسیا هم می‌کنیم. موفقیت در آسیا دور از دسترس نیست.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این مسائلی که حول استقلال خوزستان مطرح می‌شود به دلیل تبلیغات کم و بی‌ سر و صدا بودن تیمش نیست، گفت: قبول دارم تبلیغات روی تیم ما کم است و آنطور که به تیم‌های دیگر توجه می‌شود به ما توجه نمی‌کنند. کاری به این مسائل نداریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

زهیوی در رابطه با سوپرجام فوتبال ایران و دیدار مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: برگزاری دیدار سوپرجام تصمیم بسیار خوبی است که مسئولان فوتبال اتخاذ کردند. در همه جای دنیا این دیدار برگزار می‌شود و خیلی خوب است که فوتبال ما هم امسال چنین دیداری را برگزار می‌کند. می‌خواهیم در سوپرجام اولین جام را در فصل جدید کسب کنیم و کاری نداریم که این بازی در اهواز برگزار می‌شود یا اصفهان. از سوپرجام فقط پیروزی می‌خواهیم.

وی در پایان در مورد اینکه در مورد فصل نقل و انتقالات بحث جدایی‌اش از این تیم مطرح بود، عنوان کرد: خیلی در مورد این مسئله فکر کردم اما نتوانستم تصمیم به جدایی بگیرم. البته من قرارداد داشتم ولی این موضوع مشروط به توافق بود. با توجه به علاقه‌ای که به مردم شهرم دارم تصمیم گرفتم. در استقلال خوزستان بمانم و تمام تلاشم را برای رسیدن به موفقیت انجام دهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها