به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

پورموسوی: چیزهای زیادی از ویسی یاد گرفتم

پورموسوی: چیزهای زیادی از ویسی یاد گرفتم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: دیدار مقابل ذوب‌آهن در سوپر جام را جدی خواهیم گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی پس از تساوی استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز در خصوص هدف از برگزاری این بازی تدارکاتی گفت: هدف ما این بود که بازیکنان از زیر فشار تمرینات سنگین بدنسازی خارج شوند و بازی خوبی ارائه دهیم. به نظر من بازی امروز بازی قشنگی بود و اولین بازی بود که ما گل نخوردیم؛ چراکه می‌خواهیم همانند فصل گذشته خط دفاعی خوبی داشته باشیم، هرچند که باید بگویم تراکتورسازی تیم بزرگی است و با انجام این بازی به آینده امیدوار شدیم. روز پنج‌شنبه هم در یک بازی تدارکاتی دیگر در ورزشگاه کارگران به مصاف بادران خواهیم رفت که این بازی آخرین بازی تدارکاتی ما خواهد بود.

وی در خصوص دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال خوزستان و ذوب‌آهن افزود: ما سوپرجام را جدی می‌گیریم، به دلیل شرایط اهواز این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد و  از آنجایی که بازیکنان ما یا جوان هستند یا از لیگ‌های پایین آمده‌اند می‌خواهیم شرایط میهمانی و میزبانی را تجربه کنند و زیر فشار بازی کنند تا به خودباوری برسند.

پورموسوی درباره استفاده از گودرز داودی درون دروازه و اینکه آیا دروازه‌بان برزیلی دروازه‌بان اولی خواهد بود یا داودی افزود: فکر می‌کنم دروازه‎‎بان برزیلی ساعت 4 و نیم صبح به ایران برسد، اما از حالا مشخص نکرده‌ایم چه دروازه‌بانی گلر اول ما خواهد بود. قطعا هر کس که در تمرینات بهتر باشد دروازه‌بان اول می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان درمورد اینکه بازیکنان استقلال خوزستان با جدایی عبدالله ویسی کنار آمده‌اند، اظهار داشت: ویسی نه‌تنها برای بازیکنان بلکه برای ما هم یک وزنه سنگین بود. من سه سال کنار او کار کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما بچه‌های ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد. با همه احترامی که برای ویسی قائل هستم، اگر من هم بودم باید به هدفی که می‌خواهیم، برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
7
امیدوارم سپاهان امسال نتیجه نگیره.چون اونقدر که این اقا به فکر قهرمان کردن سپاهان تو اسیا بود و واسش مهم بود به فکر قهرمان کردن تیم استان خودش نبود.با اینکه یه استان خواهان موندنش بودن ولی به دلایل واهی مردم استان خودش رو دور زد
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
7
سلام آقا بيژن با احترامي كه به ويسي دارم بايد بگم آقاي ويسي هر گردي گردو نيست خوزستان دقيقأ مثل يه معدن فعاله هيچوقت خوزستان رو با جاي ديگه مخصوصأ اصفهان مقايسه نكن اينجا بهت ٣سال فرصت دادند حتي پارسال كه تيم داشت ميرفت دسته دو بازم بهت فرصت دادند ولي اصفهان و يه تيم مثل سپاهان رو كه هميشه ازش توقع قهرماني يا سهميه دارند اينجوري نيست .اين پول لامصب ميتونه مرده رو زنده كنه ديگه آقاي ويسي كه سهله مثل روز روشن بود كه ويسي فقط بخاطر پول بيشتر رفت اصفهان و بايدم اون حرفهارو بزنه رسم زمونه اينه آقا بيژن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
4
خواهشا ما باید بحث ویسی را دیگر فراموش کنیم به هر حال او تصمیمش را گرفت و رفت
درست است که ما همه دوست داشتیم او بماند ولی حالا که اصفهان را بر استانش ترجیح داد دیگر باید فراموش شود و ما تمام تمرکزمان را برای بهتر نتیجه گرفتن در هر سه جام قرار دهیم تا ثابت شود که این خوزستان است که ویسی را قهرمان کرد نه برعکس .باشگاه استقلال خوزستان سه سال تمام امکانات خود را در اختیار ویسی قرار داد تا او به اوج برسد حتی زمانیکه نزدیک بود تیم را به لیگ یک سقوط دهد هم او را بر کنار نکرد ولی متاسفانه او حتی حاضر نشد یک سال هم بعد از رسیدن به این اوج در کنار این باشگاه بماند آیا سپاهان امکانات و زمان لازم را به ویسی میدهد تا این قدرتی را که باشگاه استقلال خوزستان پس از سه سال رنج و زحمت به او داد را حفظ کند یا کاری میکند که ویسی برگردد به ویسی معمولی سه سال پیش .باشگاه استقلال حوزستان حقشه که برای حفظ این دستاورد که سالها با رنج و زحمت و صرف هزینه های سنگین آن را بدست آورده بود اصرار بر ماندش حداقل یکسال در استان داشته باشد ولی حالا که او همه آن سالها را به این زودی فراموش کرد و رفت خواهشا شما هم او را فراموش کنید و تمرکزتان را برای نتایج حوب تیم محبوب استقلال خوزستان در سه جام پیشرو قرار دهید . با تشکر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
3
1
چرا الکی چشم زو میبندید نظر میدید. شرایط الان باشگاه رو نگاه کنید این تیم قراره با این وضعیت بدون هیچ گونه تقویتی بره آسیا!؟ دروازه بان با تجربه کو!؟ بازیکن میدان دیده بین المللی کو!؟ اردو خارج از کشور!؟ تمرین دهنده حرفه ای و باتجربه،!؟
اگر خدای نکرده دوتا از بازیکنان اصلی چند بازی غایب باشند جایگزین کیه!؟
ویسی حق داشت بره
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
2
یه سوال از سید اکبر؟؟سیاه بازی چی ؟سیاه بازی هم یادگرفتی؟؟؟
فرزین
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
2
پورموسوی ما خیلی چیزها از ویسی یاد گرفتیم
نامردی ؛ بی تعصبی و خیلی چیزهای دیگه و سوء استفاده کردن استان خودش که سه سال همه طور مسئولین استان به این آقا فرصت دادن تا تیم رو به پیروزی برسونه ولی ویسی از این فرصت برای به شهرت رسیدن و قدرت شخصی استفاده کرد . الانم فکر نکنید ویسی عاشق سپاهانه ویس عاشق شهرته - عاشق قدرته
ویسی اگه توی استقلال خوزستان نموند چون میدونست اگه استقلال قهرمان نشه شهرت اون زیر سوال میره برای همین رفت
باید یادمون باشه که بچه های ما توی زمین جنگیدن و مردانه بازی کردن اینو هیچوقت یادمون نره که خوزستانی یعنی غیرت یعنی مردونگی یعنی تعصب که هیچکدوم از اینا توی وجود ویسی نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
3
0
واقعا اونهایی که از ویسی انتقاد میکنند قدر نشناس هستند.بزرگترین مربیان ایران و جهان هم حتی بعد از قهرمانی به باشگاه دیگه رفتند. ویسی گناه نکرده. یه مقدار به خودتون احترام بگذارید.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
3
امیدوارم پور موسوی عوام فریبی و دروغ گویی را از ویسی یاد نگرفته باشه و مثل ویسی کم ظرفیت نباشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها