به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 15
کد خبر: ۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

شکست سنگین شاهین بوشهر در ماهشهر

یونس عبادی
تیم شهرداری ماهشهر با کسب یک پیروزی قاطع مقابل شاهین بوشهر به صدرنشینی در لیگ دسته 3 کشور ادامه داد.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از ماهشهر، تیم های شهرداری ماهشهر و شاهین بوشهر بعد از ظهر امروز به قضاوت قادر زارع پور در ورزشگاه شهداء شهرستان ماهشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه دیدنی با نتیجه سه بر یک به سود شهرداری ماهشهر خاتمه پیدا کرد.

محمد پورسواریان در دقیقه 13 قفل دروازه شاهین بوشهر را باز کرد و حجت دلاوری در دقیقه 32 گل دوم شهرداری را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده خوزستان تمام شود.

در نمیه دوم تیم شاهین بوشهر برای جبران گل های خورده پیش آمد و موفق شد یکی از گل ها را دقیقه 71 پاسخ دهد اما این پایان کار نبود و کاوه مختاری در دقیه 80 از روی نقطه پنالتی سومین گل شهرداری را درون دروازه شاهین بوشهر کاشت تا سه امتیاز دیگر به حساب شهرداری واریز شود. این اولین شکست تیم شاهین بوشهر در مرحله نهایی لیگ دسته 3 باشگاه های کشور بود.

تیم شهرداری ماهشهر با 10 امتیاز از چهار مسابقه در صدر جدول گروه الف این مسابقات باقی ماند.

تنها بازی باقی مانده از هفته چهارم لیگ دسته 3 بعد از ظهر فردا بین تیم های فرهنگ رامهرمز و آرمان کارا شیراز در رامهرمز برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم مهمان بتواند با اختلاف سه گل به بالا در رامهرمز پیروز شود، با تفاضل گل بهتر جای شهرداری ماهشهر را در صدر جدول خواهد گرفت.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها