به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: قهرمانی سوپرجام را می‌خواهیم

طیبی: قهرمانی سوپرجام را می‌خواهیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: دیگر تیم بی‌تجربه‌ای نیستیم و بازیکنان ما در یکی دو سال اخیر به کیفیت خوبی رسیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در مورد اردوی استقلال خوزستان در تهران، عنوان کرد: دو سه روز است به تهران آمدیم و روز گذشته موفق شدیم در یک بازی تدارکاتی 4 بر صفر به پیروزی برسیم. وضعیت تیم بسیار خوب است و کم کم به شرایط حضور در مسابقه نزدیک می‌شویم. روز 29 تیر هم در سوپر جام فوتبال ایران به مصاف ذوب ‌آهن می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش برای فصل بعد به خوبی تقویت شده است تا مشکلی بابت حضور در 3 جام نداشته باشند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر اسکلت سال قبل را حفظ کردیم و فقط دو بازیکن از جمع ما جدا شده‌اند. جدایی موسی کولی بالی می تواند اثرگذار باشد ولی بازیکن خوبی مثل عزت پورقاز را در آن پست جذب کردیم که یکی از ملی پوشان است. خسوس هم از جمع ما جدا شد اما فراموش نکنید علاوه بر دروازه‌بان برزیلی که به تیم پیوسته گودرز داوودی درواز‌ه‌بان جوان فوتبال ایران هم در تیم ما حضور دارد که می‌تواند درخشش خوبی داشته باشد. بدون شک تیم خوبی برای فصل آینده داریم.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه این تیم حد وسط ندارد و در یکی دو سال گذشته یا عالی کار کرده و یا اینکه برای سقوط جنگیده است، گفت: تیم ما دیگر آن بازیکنان بی تجربه سابق را ندارد بلکه همه نفرات ما به مرز پختگی رسیدند. در سال‌های قبل اکثر بازیکنانمان لیگ یکی بودند اما دیگر شرایط با قبل متفاوت شده است. امسال ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و وضعیت بسیار بهتری داریم.

وی در مورد اینکه چرا امروز در تست پزشکی شرکت نکردند، خاطرنشان کرد: ما روز گذشته تست پزشکی دادیم.

طیبی در رابطه با دیدار سوپر جام فوتبال ایران در اصفهان و اینکه آیا در مسابقه مقابل ذوب آهن به دنبال قهرمانی هستند اظهار داشت: شک نکنید در این مسابقه با تمام توان حاضر می‌شویم و می‌خواهیم به مقام قهرمانی برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهدی آبودان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
3
ایول طیبی..ایول اس خوزستان..انشالله با اقتدار مثل بازی آخر جلو ذوب آهن به میدون میرید و جایگاه خوزستانو توی صدر کشور قوی تر میکنید..خدا پشت و پناه همتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها