به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

پورکیانی: روشنایی به‎دلیل امور شخصی غایب بود

پورکیانی: روشنایی به‎دلیل امور شخصی غایب بود

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بهمن روشنایی به دلیل انجام امور شخصی در اردوی قبلی استقلال خوزستان غایب بود و مشکلی بابت حضور وی وجود ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد شرایط استقلال خوزستان و اردوی این تیم در تهران، گفت: اعضای تیم امروز راهی تهران شدند و در هتل المپیک استقرار می‌یابند. قرار است در این  اردو سه بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان در این اردو حاضر می‌شود، خاطر نشان کرد: روشنایی در اردوی قبلی با هماهنگی باشگاه و برای انجام امور شخصی کنار ما نبود. او چند روز بعد از بازگشت از اهواز به تیم اضافه شد.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد وضعیت بوعذار و اینکه آیا باشگاه نفت رضایت‌نامه این بازیکن را می‌دهد، خاطرنشان کرد: فعلا حضور این بازیکن منتفی است. او مدتی با هماهنگی باشگاه نفت در تمرینات ما حاضر بود اما هنوز رضایت‌نامه‌اش صادر نشده است. او فعلا در تمرینات حضور ندارد.

پورکیانی در مورد بحث حضور حسین بهرامی، عنوان کرد: کارهای گرفتن رضایت‌نامه این بازیکن از باشگاه استقلال اهواز انجام شده و فردا رضایت‌نامه او را می‌گیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها