به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

استادیوم آزادی میزبان استقلال خوزستان

استادیوم آزادی میزبان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان سه دیدار تدارکاتی را در زمین شماره 2 استادیوم آزادی انجام خواهد داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی پوشان استقلال خوزستان روز جمعه به منظور برپایی آخرین اردوی خارج از استان و انجام سه مسابقه تدارکاتی عازم تهران خواهند شد تا برای مسابقه سوپرجام و فصل جدید لیگ برتر آماده شوند.

شاگردان پورموسوی طبق برنامه سه بازی تدارکاتی را به ترتیب مقابل تیم‎های راه‌آهن تهران، تراکتورسازی تبریز و بادران تهران انجام خواهند داد. این سه مسابقه در زمین شماره 2 استادیوم آزادی به انجام خواهد رسید و استقلالی‌ها پس از این دیدارها به اهواز باز خواهند گشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
2
5
من به مدیریت استقلال خوزستان انتقاد دارم. کاری به قرمز و آبی پایتخت ندارم که تو اوکراین و ارمنستان هستند اما وقتی می‌بینم تیم مشهد واسه اردو رفته ترکیه و ماشین سازی تبریز رفته گرجستان، پیش خودم میگم قهرمان فصل قبل چرا اردو خارجی نرفت این حداقل یک پاداش و انگیزه و روحیه دادن خوب به بازیکنان بود. از نظر هزینه سفر و یکهفته اقامت در تهران با اقامت در ترکیه یا ارمنستان تفاوت و اختلاف چندانی نداره
پاسخ ها
جی جی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
بذار مربی کارشو بکنه.اونجا جای تمرین نیست.جای ....
سعید استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
2
6
آقا چه ربطی داره ، یعنی هر تیمی بره کشور های دیگه اردو بزنه تیمش بهتر و قوی تر میشه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
5
اقای محمدی به این چیزا نیست.پارسال فولاد ۱۰ روز رفته بودن ترکیه عشق و حال.بعد موقع بازیا زنگ تفریح شده بودن.تیمای خوزستانی تو شرایط نزدیک به این منطقه از لحاظ اب و هوایی باید تمرین کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
1
3
آقای محمدی عزیز اصلا ربطی به اردو رفتن به خارج یا در داخل کشور ماندن ندارد مگر فراموش کردید که در پیش فصل لیگ گذشته اسکوچیچ چقدر بچه ها را به اردوی خارج از کشور برد و اتفاقا در تمام بازیهای تدارکاتی هم پیروز میشدند ولی متاسفانه بازیکنان او با شروع لیگ در حد یک تیم معمولی که یک تمرین هم نرفته ظاهر نشدن .فولاد پارسال اولین تیمی بود که به اردو رفت ولی اینها همه مهم نیستند مهم اینکه سرمربی و مربیان و بدن ساز کاربلد باشند و اردو و تمرین را برای بازیکنان به زنگ تفریح و خوشگذرانی تبدیل نکنند و واقعا تمرین را برایشان سخت کنند تمرین باید در حدی باشد که بازیکن آنجا کم بیارد نه در بازی . تمرین برای بازیکنان بخضوض در اردوی پیش فصل باید مثل آموزشی برای یک سرباز صفر باشد و به نظر من بهترین جا برای اردو همین اهواز خودمان است چون سخت ترین هوا را دارد و بازیکنی که در هوای اهواز کم نیارد مطمئنا در هیچ جای ایران کم نخواهد آورد و براحتی میتواند حداقل بازیهای خانگی را ببرد فولاد پارسال از این امتیاز که همه میگفتند هوای گرم اهواز یک امتیاز است برای او هم استفاده نکرد چون قبل از بازیکنان مهمان خسته میشد و درست از اواسط نیمه دوم به بعد دیگر رمق بازی نداشتن خدا کند امسال هر سه سرمربی تیمهای خوزستانی حاضر در لیگ برتر متوجه این نکته اساسی باشند و از هوای گرم اهواز و آبادان بیشترین امتیاز را ببرند .آنشاءالله.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
2
من با نظر جناب محمدی موافقم.
درسته که مکان اردو از نظر آمادگی فنی ممکنه زیاد تاثیر گذار نباشه اما اینکه تیمی که قهرمان لیگ شده و بازیکناش زحمت کشیدند برای تفریح و ارج نهادن بر زحماتشان هم که شده باید میرفتن خارج از کشور.
به هر حال جدای از شرایط اب و هوایی و امکانات خوب، همینکه بازیکن ببینه مدیریت و مسئولان قدر دان هستن و جواب زحمات بازیکن رو میدن خیلی مهمه و باعث ارق و تعصب بیشتر بازیکن هست.
یادمان باشه،
اواسط فصل قبل همین اس. خوزستان رفتن دبی اردو زدن، الان که قهرمان شده حداقل یه سفر ترکیه حقشان بود...
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
بنده با دلیل این حرف را زدم. اردو خارج از کشور مزایای زیادی داره که بحثش مفصله.
الآن تیم های بزرگ دنیا هم اینکار رو میکنند. بایرمونیخ و بارسلونا و منچستر هم به دوبی و آمریکا و چین و استرالیا میروند. از نمونه های این مسئله مزایاش منافع اقتصادی برای باشگاه است.
دیدار دوستانه با باشگاههای کشورهای دیگر.
آشنایی با شرایط مختلف آب و هوایی.
امکان ترانسفر شدن بازیکن باشگاه و درآمدزایی.
ارتقاء روحیه و ظرفیت روانی تیمی که یک فصل سخت رو پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
مراودات فوتبالی و افزایش تجربه کادر فنی و حتی سرپرستی و مدیریتی باشگاه.
و........
اگر بنا بر نظر مخالفان پیشنهاد من باشه پس اردوی تهران و کرج هم بیفایده است.
سعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
2
استقلال خوزستان نماینده اول ایران در آسیاست. و امسال قراره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. لازم بود که بازی و اردوی خارجی تجربه کنه. محمدی درست میگه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها