به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

دومین بازیکن استقلال خوزستان در استقلال اهواز

دومین بازیکن استقلال خوزستان با استقلال اهواز به توافق رسیده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از توافق این باشگاه با هافبک نیم فصل اول استقلال خوزستان خبر داد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: با صادق صادقی هافبک استقلال خوزستان که از این تیم جدا شده است، مذاکره کردیم و به توافق نهایی رسیدیم. قرار است صادقی به زودی در اردوی تیم ما در بندرعباس حاضر شود تا با او قرارداد رسمی منعقد کنیم.

جهانداری در خصوص سایر بازیکنانی که به استقلال اهواز پیوسته اند عنوان کرد: شاهرخ شمس، مهدی چاه جویی، محمد احمدی، مهدی اسلامی و محمد ابوالحسنی در هفته گذشته به تیم ما ملحق شدند. شب گذشته هم با صابر میرقربانی مهاجم نساجی مازندران و صادق صادقی هافبک استقلال خوزستان به توافق نهایی رسیدیم و منتظر حضور این بازیکنان در بندرعباس هستیم. همچنین یک بازیکن زیر 23 سال خوزستانی به نام حیدری در تمرینات تیم حضور یافته است.

مدیرعامل با ابراز رضایت از اردوی آبی پوشان در بندرعباس گفت: با مربیان و بازیکنان تیم صحبت کردم و همگی از وضعیت موجود رضایت داشتند. قرار است روز پنجشنبه نهم بهمن با پرواز مستقیم از بندرعباس راهی ساری شویم تا از آن جا به قائمشهر برویم و مقابل نساجی بازی کنیم.

شایان ذکر است که صادق صادقی باباحمدی پس از شاهرخ شمس هافبک فصل گذشته استقلال خوزستان، دومین بازیکن از استقلال خوزستان است که به استقلال اهواز ملحق می شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها