به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

جرفی: پنج بازیکن مجوز خروج از استان گرفته‎اند

جرفی: پنج بازیکن مجوز خروج از استان گرفته‎اند

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: هیچ بازیکنی بدون داشتن تاییدیه هیات فوتبال خوزستان نمی‎تواند قرارداد خود را با تیم دیگری درخارج از استان به ثبت برساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا جرفی در گفت‎وگو با ایرنا  درخصوص ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال خوزستان پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: تیم های خوزستان به صورت معمول در ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود بوده و از آنجا که این امر تا اندازه ای زمان بر است، در هفته های ابتدایی حضور نیافتن آنها برای ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان امر طبیعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان ثبت قرارداد بازیکنان تا هفته چهارم رقابت های لیگ برتر تمدید شده به احتمال زیاد تیم های خوزستان کار ثبت قرارداد را به روزهای پایانی موکول کرده اند که این بر سختی کار ما می‎افزاید.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: بیشتر باشگاه ها تا هفته های پایانی به قراردادهای داخلی با بازیکنان اکتفا می کنند اما قراردادهای داخلی هیچگاه نمی تواند مانند قرارداد ثبتی اعتبار داشته و مانع از تصمیمات احتمالی یک بازیکن برای ماندن یا نماندن در تیمی باشد.

وی بیان کرد: باشگاه ها با ثبت قرارداد بازیکنان خود در هیات فوتبال خوزستان در ابتدای توافق با بازیکنان، ضمن اینکه با آرامش بیشتری به برنامه های خود برای حضور در رقابت ها می پردازند، از جابجایی بازیکنان در روزهای پایانی نیز جلوگیری کنند.

جرفی ثبت قرارداد بازیکنان خوزستان را در تیم جدید در گرو رضایتنامه باشگاه پیشین و تاییدیه هیات فوتبال خوزستان دانست و افزود: هم اکنون تنها آرش افشین، طالب ریکانی، ساسان انصاری، امید خالدی و علی هلیچی برای دریافت تاییدیه به این هیات مراجعه کرده‎اند اما بازیکنانی نظیر خسوس و کولی بالی که فصل گذشته با استقلال خوزستان قرارداد داشته و در فصل جدید به خارج از خوزستان رفتند، تاکنون برای دریافت تاییدیه مراجعه نکرده‎اند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان همچنین از تیم های فوتبال این استان خواست تا ثبت قرارداد بازیکنان خود را به روزهای پایانی موکول نکنند چرا که فصل نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری و لیگ دسته یک همزمان بوده و همین امر روند کار را دشوار می‎کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
اقای جرفی مرد زحمتکش هیت فوتبال استان خوزستان باید بهش خسته نباشید بگم و قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران را از خدا طلب می نمایم
اما یه شوخی کوچیک هم دارم
معلوم شده وضع کاسبی هیت هم خرابه که ایشون حساب بازیکن های نیامده هم داره بلاخره حتما چرتکه انداختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
ایشان حرف منطقی بیان کردند.
تیم های اس خوزستان و فولاد و صنعت نفت در نظر داشته باشند.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
درود به آقای جرفی عزیز مرد زحمتکش هیئت فوتبال خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها