به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۴۲ نظر

آخرین اخبار فولاد خوزستان از زبان اژدری‎زاده

آخرین اخبار فولاد خوزستان از زبان اژدری‎زاده

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با ابراز رضایت از وضعیت حال حاضر تیم، گفت: در حال حاضر همه ارکان باشگاه از هیات مدیره گرفته تا سرمربی و بازیکنان، یک‎دل و متحد، آماده شروع لیگ هستند و با تمام وجود برای اولین بازی فصل لحظه‎شماری می‎کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری‎زاده در ابتدا با اشاره به وضعیت قرمزپوشان در فاصله پایان لیگ‎پانزدهم تاکنون اظهار کرد: پس از پایان لیگ قبلی از فردای آن روز جلسه هیات مدیره را برگزار و برنامه‎ریزی جهت لیگ شانزدهم را آغاز کردیم که در همان جلسه اول بحث سرمربی را مطرح کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با اسکوچیچ قطع همکاری و روی گزینه‎های بومی تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از 10 روز با چهار گزینه بومی که دو نفر از آن‎ها بومی خارج از استان و دو تن دیگر بومی ساکن اهواز بودند و سابقه همکاری با فولاد را داشتند، وارد مذاکره شدیم و ضمن برگزاری جلسه، نقطه‎نظرات و برنامه‎های آن‌ها را نیز دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان افزود: اقدام مثبت دیگری که از سوی باشگاه در این فاصله انجام شد، تشکیل کمیته فنی با پیشنهاد بنده بود که مورد موافقت هیات مدیره قرار گرفت و خوشبختانه با تشکیل این کمیته توانستیم ظرف 10 روز سرمربی تیم را انتخاب کنیم و سکان هدایت فولاد را به آقای نعیم سعداوی که از بازیکنان خوشنام فوتبال ایران بوده و سابقه بازی در پرسپولیس تهران، جنوب اهواز و فولادخوزستان و از همه مهم‌تر حضور در جام‎جهانی 98 فرانسه را در کارنامه دارد، واگذار کنیم.

وی افزود: نکته مثبت دیگری که آقای سعداوی نسبت به سایر گزینه‎ها از آن برخوردار بود، این بود که او تجربه سال‎ها دستیار اول بودن در فولاد و در کنار مربیان خوبی مانند بوناچیچ، جلالی، فرکی و اسکوچیچ را داشت. بنابراین آقای سعداوی گزینه‎ بسیار خوبی بود و طی یک برنامه کاملاً هماهنگ با باشگاه نیز اقدام به انتخاب کادر فنی خود کرد.

اژدری‎زاده با بیان این‎که انتخاب سعداوی، نظر مستقیم کمیته فنی باشگاه بود، عنوان کرد: تمام اعضای کمیته فنی، عضو هیات مدیره باشگاه نیز هستند و در آن مقطع تمام گزینه‎ها از سوی این کمیته بررسی و برای تصمیم‎گیری در هیات مدیره مطرح شدند که در نهایت گزینه‎ نهایی را هیات مدیره مصوب کرد.

وی ادامه داد: پس از انتخاب آقای سعداوی، او به کمیته فنی که شامل من و دو تن دیگر از اعضای هیات مدیره بود، جهت انتخاب بازیکنان اضافه شد و ما کار خود را با انسجام بیشتر در پیش گرفتیم. این انسجام باعث شد که ما قرارداد تک‎تک بازیکنان فصل قبل را که مدنظر سرمربی بودند، تمدید و چند بازیکن سابق باشگاه فولاد مانند عبدالله کرمی، حمید بوحمدان و میلاد پاک‎پرور را نیز به تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با ابراز رضایت از وضعیت حال حاضر تیم بیان کرد: خوشبختانه کارها بسیار منظم، مثبت و به نحو احسن در حال انجام است. ما باتوجه به آغاز تمرینات‎مان از شانزدهم خردادماه دو اردو را در نظر گرفته بودیم که اولین آن را در بروجرد تدارک دیدیم و به مدت 9 روز در آن‎جا بودیم و در حال حاضر نیز اردوی دوم تیم در پردیس کرج سپری می‎شود که جایی بسیار مرتب، خوش آب‎وهوا و دارای امکانات کامل و مدیریت خوب است.

وی درخصوص بازی‎های تدارکاتی که قرمزپوشان طی این مدت برگزار کردند، گفت: دو مسابقه را در اردوی بروجرد برگزار کردیم که یکی از آن‎ها را 5 بر صفر و دیگری را 3 بر یک پیروز شدیم. همچنین در کرج یک بازی دوستانه را با عقاب تهران انجام دادیم که آن را نیز 3 بر صفر به سود خود پایان دادیم.

اژدری‎زاده اضافه کرد: یک بازی را نیز امروز (دوشنبه) با سایپا تهران ترتیب داده‎ایم که امیدوارم این بازی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم. در مجموع خدا را شکر فعلا روند آماده‎سازی تیم بسیار خوب است و بازیکنان باوجود سختی زیادی که می‎کشند، طاقت می‎آورند تا برای آغاز لیگ به مرز آمادگی مطلوب برسند.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر شش بازیکن از تیم‎های پایه باشگاه و یک بازیکن از تیم فولادنوین نیز در اردوی کرج حضور دارند که امیدواریم شایستگی‎های‎شان را به کادر فنی ثابت کنند تا بتوانیم از آکادمی‎مان بیشترین بهره را ببریم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درخصوص زمان پایان اردوی کرج، گفت: اردوی ما امشب پس از بازی با سایپا به پایان می‎رسد و بلافاصله به اهواز بازمی‎گردیم و با توجه به فرا رسیدن عید فطر، با نظر کادرفنی سه روز به بازیکنان استراحت می‎دهیم؛ سپس تمرینات را در خود اهواز از سر می‎گیریم و یک بازی تدارکاتی را هم انجام می‎دهیم. در نهایت نیز از 22 تا 28 تیرماه جهت برپایی مرحله سوم اردو بار دیگر به پردیس کرج می‎رویم که در این شهر نیز برگزاری دو سه بازی دوستانه را پیش‎بینی و برنامه‎ریزی کرده‎ایم تا به یاری خدا تیم به مرز آمادگی صد درصدی برسد.

او درباره این‎که سال گذشته نیز در همین مقطع از سال خبر از آمادگی کامل و شرایط مطلوب فولادی‎ها داده بود ولی درنهایت نتایج دور از انتظاری برای این تیم رقم خورد نیز توضیح داد: سال گذشته تیم دچار تغییر و تحولاتی شد و اتفاقاتی رخ داده بود که کار را سخت کرده بود و ما باوجود این‎که تمام تلاش‎مان را می‎کردیم که کارها خوب پیش رود ولی به دلایل مختلف نمی‎شد. در حال حاضر همه ارکان باشگاه از هیات مدیره گرفته تا سرمربی و بازیکنان، یک‎دل و متحد، آماده شروع لیگ هستند و با تمام وجود برای اولین بازی فصل لحظه‎شماری می‎کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از روند نقل و انتقالات باشگاه راضی است؟ خاطر نشان کرد: آن‎چه که مسلم است این است که ما تمام تلاش‎مان را به کار می‎بندیم تا گزینه‎های مدنظر سرمربی تیم را تا جایی که امکانات مالی اجازه دهد، جذب کنیم. تا همین جای کار بیشتر بازیکنان فصل قبل را نگه داشتیم و اسکلت تیم را حفظ کردیم و در کنار آن‎ها، فولادی‎هایی را به تیم اضافه کردیم که بسیار در لیگ موفق بودند. به عنوان مثال حمید بوحمدان یکی از ارکان موفقیت نفت تهران در لیگ بود. همچنین عبدالله کرمی یکی از بازیکنان خوب، باتعصب و محجوب سپاهان بود. حتی میلاد پاک‎پرور نیز یکی از مهره‎های بسیار خوب فصل قبل استقلال اهواز و پیش از آن فولادنوین بود. بنابراین ما در حال مهره‎چینی هستیم و بازیکنانی را که می‎دانیم می‎توانند برای تیم مفید باشند را جذب کرده و می‎کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره جذب دروازه‎بان فصل قبل استقلال اهواز نیز اظهار کرد: احسان مرادیان یکی از بازیکنانی است که از پتانسیل بالایی برخوردار است. اگرچه استقلال اهواز فصل قبل به دسته پایین‎تر سقوط کرد اما مهره‎های بسیار خوب و جوانی را همانند مرادیان رو کرد که توانست در نیم‎فصل دوم بسیار خوب از دروازه استقلال محافظت کند. به جرات می‎گویم اگر مرادیان نبود ممکن بود استقلال اهواز گل‎های خیلی بیشتری را از حریفان دریافت کند.

وی درخصوص این‎که آیا دروازه‎بان دیگری نیز جذب خواهند کرد یا خیر؟ عنوان کرد: به احتمال زیاد دو سه بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد که یکی از آن‎ها دروازه‎بان خواهد بود. با گزینه‎های مختلفی در حال مذاکره هستیم که احتمالاً تا سه‎شنبه یا چهارشنبه تکلیف یکی دو نفر از آن‎ها نهایی شود. تلاش می‎کنیم با کمک سرمربی و هیات مدیره، دروازه‎بانی را جذب کنیم که تمام اهداف تیم چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ فنی و شخصیتی را برآورده سازد.

اژدری‎زاده درخصوص وضعیت امیرحسین فشنگچی نیز خاطر نشان کرد: تمام بازیکنانی که قرار بوده از تیم فصل قبل حفظ شوند را نگه داشتیم و با آن‎ها تمدید کردیم و مطمئناً دیگر با بازیکنی از فصل قبل تمدید نخواهیم کرد. از امیرحسین فشنگچی‎ بابت زحماتی که برای ما کشید سپاسگزار هستیم.

وی درباره وضعیت احمد عبدالله‎زاده پاسخ روشنی نداد و گفت: تکلیف او تا یکی دو روز آینده مشخص می‎شود. عبدالله‎زاده از محصولات باشگاه خودمان است و خیلی هم دوستش داریم. با این ‎حال باید یکی دو روز بگذرد تا تصمیم واضحی درباره او بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با رد عدم اعتقاد کادر فنی به عبدالله‎زاده، افزود: باقی‌مانده قرارداد احمد عبدالله‎زاده به صورت توافقی است و باید یک سری توافقات میان ما و او صورت پذیرد تا به هماهنگی لازم برسیم.

او درمورد جدایی امید خالدی و این‎که آیا مشکلی میان او و باشگاه وجود داشت؟ عنوان کرد: مشکل خاصی بین ما و خالدی وجود نداشت. قرارداد او نیز مانند عبدالله‎زاده توافقی بود. زمانی که قرارداد به صورت توافقی باشد، طرفین قرارداد باید راضی به همکاری باشند و اگر یکی از طرفین حاضر به همکاری نباشد، بازیکن جدا می‎شود.

اژدری‎زاده در پایان در پاسخ به سوالی درباره سروش رفیعی و حکایت بازگشتش به جمع فولادی‎ها، ترجیح داد فعلا اظهارنظری در این خصوص نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۲
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
7
انگار قرار نیست برای پست های اساسی تیم بازیکن خوب جذب بشه. اولا که با شک و تردید گفته بازیکن میگیریم دوما معلومه میخوان بازیکن ارزون قیمت و درجه دو بگیرن وگرنه یعنی چی دروازه بانی که اهداف باشگاه را به لحاظ مالی و فنی و شخصیتی برآورده کند؟ مگر سلیمی از نظر شخصیتی مشکلی داشت؟ خیلی هم خوش اخلاق بود فقط گل زیاد میخورد. از اقای اژدری خواهش داریم در این کار تجدید نظر کنه فولاد اگر دروازه بان و مهاجم گلزن و هافبک پاسور نگیره زنگ تفریح لیگ میشه و حاشیه های پارسال دوباره تکرار میشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
9
آقای اژدری زاده تیم فوروارد نداره شما میگی همه دارند لحظه شماری میکنند برا شروع لیگ شما فقط به یه سوال من جواب بده: کدوم فوروارد قراره برامون گل بزنه؟!!!!!!
بازیکنایی که از دسته 2 اوردی یا مهرداد بایرامی که هر سه سال دو گل میزنه؟!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
7
بی تعارف بگید هدف سقوط فولاده شاید هم سقوط سعداوی چون گزینه مدیرعامل کورش موسوی بود
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
خلاصه اخبار...نه بازیکن تاپ می گیریم نه سروش برمی گرده...بدترین اخبار...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
خوزستان اسپورت عزیز شما که می گفتید فولاد قرارست بازیکن جذب کنه ولی این حرف های اقای مدیر چیز دیگه ای هست کی راست می گه این وسط
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
8
اژدری مادیگه بازیکن مطرح وخارجی نمیخوایم ما ازشمایه خواهش داریم با یه استعفاء هوادارای خوب فولاد خوشحال کن ، خدا خیرش نده کسی که شما رو گذاشت مدیر عامل
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
تیم وحشتناک از هر لحاظ ضعیفه ، اقای اژدری فکر کرد یه تیم لرستانی ویه تیم دسته یکی رو ببره تیمش خوبه تمام تیمها امسال خیلی خوب بسته شدن نمیدونم چی تو فکر هیئت مدیره میگذره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
1
سلام دوستان فک کنم روخوانیتون ضعیفه ، خب بالا. گفته 2-3 بازیکن دیگه میگیریم // چه باور کنید یا نکنید فولاد امسال بهترین فولاد تاریخ خواهد شد حتی از قهرمانی هم بهتر ان شاالله ، به آکادمی فولاد و جوانان فولاد اعتماد کنید
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
5
سلام آقای اژدری زاده ما به یک دروازه بان تراز اول و یک فروارد گل زن و یک هافبک پاسور نیاز داریم لطفا در خرید این بازیکنان اقدام کنید.❤✌
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
خبرنگار حرف خوبی زده! گفته سال قبل همین حرفا رو می زدی ولی برعکس شد!
عباس سواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
اقای اژدری باید یه فوروارد درجه یک بیاری وگرنه از همون بازی اول چه تیم نتیجه بگیره چه نگیره شعار ها علیه شما داده میشه تا وقت هست دست بکار شوید نبری دوباره کوماها رو بیاری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
0
من یک چیزی واقعن نمیفهمم شما فولادی هستین یا ضد فولادی ?!! نگرانی خوبه ولی اینکه دائما دنبال کوبیدن باشید این عجیبه !!! خب 2 ماه از نقل و انتقالات مونده و هم سرمربی و هم مدیر عامل گفتن 3 بازیکن دیگه میگیریم
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
علی آقا از قدیم گفتن مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسه.
پارسال جناب اژدری همین وعده ها رو داد همین حرفا رو زد ولی به هیچکدوم عمل نکرد.
دوماه از نقل و انتقالات مونده؟
کدوم سنتر فوروارد خوب ایرانی بدون تیم مونده؟ گلر چی؟ هافبک؟
ایرانی که نداریم همه قرارداد زدن خارجی چی؟
تا دوماه دیگه همشون منتظر فولاد میمونن؟
فورواردی که خوب باشه تا دو ماه دیگه بدون تیم میمونه؟
اقا ما پارسال چوب جناب اژدری رو خوردیم نمیخایم امسال همون فاجعه تکرار بشه
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
5
اسکوچیچ هم پارسال قبل ازشروع لیگ نتایج خوبی گرفت آقای اژدری واقعا نظرات هواداران مرور کن 50 هزارنفر ورزشگاه غدیر که هم حساب کنی اندازه شما و هیت مدیره عقلشون کارنمی کنه رو اعصاب هواداران فولاد راه نرو سوهان روح هواداران شدی واقعا .
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
یعنی چی به احتمال زیاد بازیکن میگیریم؟
جناب اژدری چرا از احتمالات صحبت میکنی؟
کمبودهای تیمو نمیبینی؟
99 درصد تماشاگرا توی کوچه و خیایون و فضای مجازی و واقعی داد میزنن گلر ، سنتر فوروارد ، هافبک نفوذی نداریم شما میگی به احتمال زیاد؟
احتمال زیاد یعنی چند درصد؟
مثل پارسال که شیش ماه مارو معطل کردید بعد با مستر اسکوچیچ رفتید کوعه ماها رو اوردی؟
تو رو خدا بس کنید بابا اگر تیم نمیخواید رک و پوست کنده بگید؟
چرا اذیت میکنید؟
ابرام فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
با سلام آقای مدیر عامل محترم جناب اژدری تیم فولاد پر هوادارترین تیم جنوب کشور هستش تو رو به تمام مقدسات قسمتون میدم یه مهاجم و پاسور خوب و یه گلر خوب جذب کنید .تمام هزینه هایی که برای جذب دیگر بازیکنها نکردید رو توی این سه پست حساس هزینه کنید .با تشکر از شما
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
تا وقتی اژدر ی هست وضع همینه .پارسال پشت اسکوچیچ پنهان شد و همه چیزو گردن اون انداخت امسال همین برنامه را برای نعیم پیاده می کنه. توجه کردین از هواداران اسمی نیاورد چون اصلا براش مهم نیست
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
تا زمانی که آقایون با انتصابهای فامیلی به منصبهای غیر تخصصی میرسند وضع تیم محبوبمان همینه آقای مدیر عامل هر چه میگیم تو پستهای کلیدی بازیکن ششدانگ نیاز داریم همه اش حرف خودت رو میزنی شما از جنس فوتبال نیستی واگر از بیرون حمایت نمیشدی در خواب هم نمیدیدی که مدیر عامل فولاد بزرگ شوی فقط دوست داری در رسانها حرف بزنی وازت عکس بندازن تو روزنامه بعدم یه طوری میگی هییت مدیره کدامشون فوتبالی هستند خدا به داد کادر فنی برسه امسال. لطفا تو سایت بزنید
مهدی وزیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
اقای اژدری درسته که دو سه تا خرید لیگ برتری داشتیم ولی این تیم اونقدر مشکل داشت که باید از حداکثر سهمیه ی لیگ برتریمون استفاده کنیم تا تیم ترمیم بشه خواهشا مثل پارسال وعده های پوچ ندید و در جهت خواسته های سرمربی بازیکنای موردنظر رو جذب کنید از احتمالات هم صحبت نکنید و به صورت جدی وارد مذاکره بشید ما فولادیها امسال منتظر فولاد مقتدر هستیم نه تیمی که تو رتبه های پایین باشه و واسه موندن بجنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
اقای اژدری خواهشن با ابرو فولاد بازی نکنید خواهشن چندتا بازیکن طراز اول بیارید
مصطفی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
اقای اژدری لطفا با روح و روان ما بازی نکن یه مهاجم تاپ و خوب بگیر خسته شدیم
فولاد
|
Netherlands
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
واقعا اژدری زاده هنوز تو حال و هوای لیگ یک به سر می بره.متاسفم.
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
اژدری همیشه با سیاست خاصی توپ رو میندازه توی زمین هیات مدیره که هیات مدیره رو بذاره روبروی مردم و خودشو کنار بکشه خوزستان اسپورت خواهشا حرف دل ما رو به هیات مدیره برسونید ما خواهان تقویت تیم هستیم بخدا تیم بدون مهاجم و دروازه بان حرفی برا گفتن نداره به پیر به پیغمبر نتایج بازیای دوستانه نون و آب نمیشه برا فولاد مگر پارسال یادتون نیست همه بازیای دوستانه رو بردیم اما لیگ چی شد همه رو باختیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
مملکتی که هیچکس بر سر جای تخصصی خودش نیست همین میشه. تعهد وتخصص در این مملکت جایگاه ندارد فقط بایستی به یه آدم بانفوذ وصل باشی تا پیشرفت کنی فرق نمیکنه فوتبال اقتصاد سیاست فرهنگ همه ضربه میخورند زیرا آدمای مربوط به تخصص مورد نظر چینش نشدند خدا یا خودت رحم بفرما.
بیات
|
Germany
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
3
هوادارای عزیز اصلن نگران نباشین. به زودی 2-3 بازیکن تاپ خارجی اضافه میشه. این خبر کاملا موثق هستش و جای نگرانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
منبع خبرت کیه؟
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
شعار دادن آسون هست ولی عمل کردن مشکل
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
5
اقای اژدری امیدوارم خیر از زندگیت نبینی که اینطور منافع خودت رو به منافع یه استان ترجیح میدی با بی تدبیری
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
اقای اژدری چرا به خواسته هواداران فولاد احترام نمی گذاری حالااگه شمادر تیم های تهرانی بودی، همین وضعو داشتی ؟یا میرفتی بهترین بازیکن های ایران جذب میکردی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
1
آقای amin جان اینکه اسکوچیچ اعتقادی به بازیکن خوزستانی نداشت تقصیره اژدریه ?! اینیکه زبیدی و بیت سعید و کعبی و غیره رو نخواست تقصیره اژدری ?! اینیکه اسکو اعتقادبه بازیکنایی که تو ملوان باش بودن این تقصیره اژدریه ?خب اینیکه آقا نعیم میگه ما الان به آمادگی 65 % رسیدیم و ان شالله تا شروع و باجذب 3 بازیکن به 90% آمادگی میرسیم ، چرا باید از آقا نعیم جلوتر بزنیم ?!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
5
1
بعدشمamin جان ماوقتی خودمون بهمن جهان تیغ رو داریم ک آقای گل امیدهای کشور هست و پاکپرور که 18 بازی پارسال فوق العاده داشت چرا باید مثلا 800 بدیم برا حسن زاده که پارسال 90 دیقه بازی نکرد - با مثلا امثال افشین و ... خب بابا اعتماد کنید به آقا نعیم و بازیکنان خوزستان
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
آقا علی یا اطلاعاتت کم هست یا خودت رو زدی به ندونستن.
آقای سعداوی خودش قبل از هر کسی مصاحبه کرده و با صداقت درباره کمبودهای تیم و نیازش به 3 بازیکن صحبت کرده.
بهمن جهان تیغ پارسال که سالم بود تمام سال 30 دقیقه بازی نکرد حالا که عمل جراحی کرده و خوابیده توی خونه میخواد گل بزنه؟
خط خوردذن بازیکنهای فولاد نوین دقیقا خیانت بزرگ اسکوچیچ به فولاد بود این رو قبول دارم ولی بعد از خط خوردنشون آقای اژدری چند مصاحبه کرد و از وضع فولاد تعریف میکرد .
آقا جان اگر نمیدونی در جریان باش که جناب اژدری گزینه مربیگریش کوروش موسوی بوده و الانم بدون تیم مونده و هدف جناب اژدری اوردن کوروش موسوی هست با بازیکن نگرفتن برای سعداوی و باختن چند بازی اول لیگ. ولسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
براچی 2روز دیگه چرا الان نمیگیرن کل تیما بسته شدن فقط تیم ما مونده
فولادى و افتخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
5
آقای اژدری از بس خواهشت کردیم دیگر خواهش نمیکنیم لطفا برو. الهی خیر نبینی از زندگیت الهی فلج بگیری امییییییییین
asad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
6
دقیقا پارسال همين حرف زد تو همين شرايط که تيم نوک وهافبک ودروازه بان احساس کمبود بود ميکرد اقاي ازدري گوش ما از حرف پره مرد عمل باش همه ميدونن خودت هم ميدوني تو دل هوادار جايگاهي نداري بخاطر عملکرد فصل قبل لااقل امسال جبران کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
2
استاد amin من میگم از حالا نباید برای هم شمشیر بکشیم باید با هم همدل باشیم سرمربی خوب باید تحت هر شرایطی خودشو ثابت کنه ،فوتبال ایران به غیر طارمی چه مهاجم تاپی داره که فولاد بره میلیاردی بده بهشون ?!!پس باید اعتماد کنیم کنیم به ( شریفات بایرامی پاکپرور جبوری جهانتبغ )ما در همه پست ها بهترین های ایران رو داریم // بعدشم اینیکه خریدهای فولاد عالی بودن سعیدی بهترین دفاع لیگ 1- بوحمدان جزبهترین هافبکهای دفاعی ،کرمی نباز به تعریف نداره ، بعدشم هم مربی و هم مدیر گفتن 3 بازیکن دیگه میگیریم خوب باید همدل و صبور باشیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
حتما باید یک دروازه بان خوب جذب بشه طهماسبی نباید تنها بمونه چون تنها موندن مهرداد تو دروازه یعنی بازگشت به دوران سلیمی دروازه بان یک پستیه که باید و باید یک رقیب جدی در حد خودت داشته باشی که همیشه هم در تمرینات و هم تو ترکیب رقابت شدید داشته باشن اقا زبون ما مو در اورد تا کی باید بگیم دروازه بان خوب نداریم.یعنی بازهم برگشتیم به دوارن اسکوچیچ؟ خدا وکیلی از این هیئت مدیره در تعجبم که چطور دارن اتفاقات فصل قبلو با نبود دروازه بان خوب و مهاجم تمام عیار تکرار میکنن. بازهم دارن دست کادر فنی رو خالی میزارن. اقا حداقل بخاطر خودتون که اومدید با شعار بومی سازی و استفاده از نیروهای بومی کاپر فنی بومی و بازبکن بومی انتخاب کردید یک دروازه بان و مهاجم خوب جذب کنید. اقا این نیروی بومی قرار نیست زحماتش به ثمر بشینه خو باید شرایط رو مهیا کنید عزیزان من. تا کی گزیده شدن از یک سوراخ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
درخواستی كه داريم اژدرى استعفا بده همه چى كامل ميشه
m6
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
برادر اژدری جهت اطلاع شما میلاد پاک پرور هیچ وقت بازیکن فولاد نوین نبوده چرا هر بازیکنی میبینی زود میگی این بازیکن فولاد نوین بوده؟ بازیکنای فولاد نوین امثال بیت سعید و کعبی و زبیدی و عاشوری و جانفزا بودند که فولاد خوزستان هیچ خیر و ثمری از اونها ندید و به کام استقلال صنعتی تموم شدن
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
4
جان هر کی دوس داری چندتا بازیکن بگیر بابا دیگه اعصاب نداریم روزی سی بار میام تو سایت ولی هنوز خبری نیست
mehran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
بومی گرایی خوبه و مورد تایید اکثر هوادارست منتها اگر کنار جوونهای بومی چند نفر با تجربه و میدون دیده خریداری کنید بنفع تیم و جوونهاست و انگیزه بیشتری برای رقابت درست میشه اژدری زاده عزیز هیچ کدوم از هواداران دشمن شما نیستند منتها با تفکرات و دیدگاههای شما مخالف هستن باور بفرمایید تقویت تیم بسود خود شماست و کسب مقام در کارنامه شما ثبت میشه
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
اقای اژدری لحظه شماری میکردید برای لیگ ؟ بفرما امروز بازی دوستانه نتونستیم از سایپا مساوی بگیریم . چرا بازیکن جذب نمیکنید ؟ چرا فقط حرفهای قشنگ میزنید ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها