به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

فولاد با 17 بازیکن در دبی تمرین کرد

دراگان اسکوچیچ با توجه به بازی فردا فشار زیادی به بازیکنان فولاد وارد نکرد.
تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از ظهر امروز در زمین چمن اختصاصی آکادمی اتصالات دبی برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با اضافه شدن نعیم سعداوی، اسماعیل شریفات و مهرداد جماعتی تمرین بعد از ظهر امروز فولاد خوزستان با نفرات بیشتری نسبت به روزهای گذشته در زمین چمن اختصاصی آکادمی اتصالات دبی برگزار شد.

بازیکنان فولاد که صبح امروز به استراحت پرداخته بودند، امروز به مدت یک ساعت زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند. دراگان اسکوچیچ با توجه به بازی تدارکاتی فردا برابر تیم روستوف روسیه فشار زیادی به بازیکنان وارد نکرد و اکثر مدت تمرین را به انجام کارهای ترکیبی و مرور ضربات شروع مجدد اختصاص داد.

در این تمرین که علیرضا سلیمی تنها دروازه بان حاضر در آن بود، همه بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند و هیچ کدام از سرخ پوشان با مشکل مصدومیت مواجه نبودند. طبق اعلام محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان شرایط این تیم در حال حاضر خوب بوده و بازیکنان با آمادگی در تمرینات حاضر می شوند.

اسامی 17 بازیکن حاضر در تمرین امروز فولاد خوزستان به شرح زیر می باشد.
علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان، محمد قاضی، ساسان انصاری، الویس برتراند نونگ، علی سینا ربانی، بهمن جهان تیغ و هادی حبیبی نژاد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها