به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدافع و هافبک خارجی در راه آبادان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از قطعی شدن حضور 2 بازیکن نیجریه‌ای و کره‌ای در این تیم خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‌نشان طی روزهای گذشته خواهان جذب چند بازیکن خارجی در پست‌های مختلف برای تیمش شده بود و از همین رو پس از اقدامات لازم توسط باشگاه صنعت نفت حضور یک مدافع نیجریه‌ای و یک هافبک از کشور کره جنوبی در این تیم قطعی شده است.

دست‌نشان با تائید این خبر گفت: یک هافبک مهاجم اهل کامرون نیز مدنظر من است که هنوز مقدمات حضور او در تیم ما قطعی نشده اما خواهان به خدمت گرفتن او هستم. 2 بازیکن دیگر از کره و نیجریه حضورشان در تیم ما قطعی است و تنها منتظر انجام مراحل ویزا و سفرشان به آبادان هستیم.

سرمربی نفت همچنین از جذب مصطفی احمدی از تیم فوتبال ایران جوان بوشهر خبر داد و اعلام کرد این بازیکن در تمرینات صنعت نفت حضور پیدا کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
2
پس کی قرار اضاف شن....باید سریعتر بیان تا با تیم هماهنگ بشن ....خیلی کند کار میکنید ....کفشگری چی شد انگار قبول کرده ...سریع تر لطفا
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
این آقا یه شهرو مسخره کرده یک ماهه داره میگه بازیکن خارجی میاد....اول گفت 4تا بعد شدن 3تا بعدم شدن دوتا آخرشم هیچکس نمیادش.....من نمیدونم چرا تا صنعت میاد لیگ برتر اسم سعید حلافی میاد رو زبونا؟خوزستان اسپورت اینو دوباره دارم مینویسم اولی رو چاپ نکردی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها