به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازیکن فولادنوین: مدارک معافیتم تأیید شده است

مهدی زبیدی می گوید معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران مدارک معافیتم را تأیید کرده است.
هافبک تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: مدارک معافیت من قانونی بوده و مشکلی برای بازی کردن ندارم.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که نام مهدی زبیدی بازیکن فولادنوین اهواز در فهرست بازیکنان سرباز فوتبال ایران قرار داشت، این بازیکن در فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بازی کرد تا این سئوال مطرح شود که آیا مشکل سربازی بازیکن فولادنوین برطرف شده است؟

کورش موسوی سرمربی فولادنوین پس از خاتمه بازی فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگار خوزستان اسپورت اعلام کرد که مشکل سربازی مهدی زبیدی برطرف شده و سازمان لیگ فوتبال در این خصوص نامه رسمی به باشگاه فولادنوین ارسال کرده است.

مهدی زبیدی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، این موضوع را به صورت تلویحی تأیید کرد و گفت: کارت معافیت من از طریق قانونی صادر شده است. پدر و مادرم در جریان جنگ قرار داشتند. پدرم به مدت 28 ماه در جبهه بود و مادرم به دلیل اصابت ترکش جانباز 15 درصد است. تمامی مدارکم را برای دریافت کارت معافیت تحویل حوزه نظام وظیفه دادم و معافیتم صادر شد.

زبیدی ادامه داد: وقتی اسم من جزو بازیکنان سرباز اعلام شد و از حضور در لیگ دسته اول محروم شدم، با همراه داشتن مدارک مستند به تهران رفتم و پیگیر کارم شدم. خوشبختانه معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران همه مدارکم را تأیید کرد و پس از آن مدارک تأیید شده را تحویل کمیته مسابقات سازمان لیگ دادم. قرار شد که سازمان لیگ پس از گرفتن استعلام از مراجع ذیربط، پاسخ درخواستم مبنی بر صدور مجوز بازی در لیگ یک را اعلام کند.

وی افزود: تا امروز بصورت کتبی چیزی به باشگاه فولادنوین ابلاغ نشده ولی قرار است که به زودی این کار انجام شود. انشاءالله برای بازی در نیم فصل دوم مشکلی نخواهم د اشت و اکنون هم در تمرینات فولادنوین حضور دارم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
0
معاونت نیروی انتظامی سپاه پاسداران!!! منظور همون معاونت نیروی انسانی هست دیگه؟؟
مدیر پایگاه با سلام
بله منظور همان است که در متن مطلب درج شده است. در قسمت لید خبر، کلمه انتظامی به انسانی اصلاح شد.
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
0
ایشاالاه مشکلت حل بشه تر خشک با هم میسوزونن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها