به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

بوحمدان: برخی مسئولان دوست ندارند نتیجه بگیریم

حمید بوحمدان می گوید ادامه این روند به ضرر تیم نفت مسجدسلیمان است.
کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: رفتار برخی از مسئولان به گونه ای است که انگار دوست ندارند تیم نفت نتیجه بگیرد.

حمید بوحمدان در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دلیل اعتصاب بازیکنان نفت و حاضر نشدن در تمرین دیروز گفت: مدت هاست که مشکل مالی داریم و به این مشکلات رسیدگی نمی شود. مدیرعامل باشگاه تنها کسی است که پیگیر رفع مشکلات مالی بازیکنان بوده ولی ایشان نیاز به حمایت و همراهی سایر مسئولان شهر و استان دارد.

بوحمدان ادامه داد: فکر می کنم که مسئولان به فکر تیم نفت نیستند. ما از ابتدای فصل تاکنون فقط 30 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته ایم. اکثر بچه ها در شرایط بد مالی قرار دارند. رفتار برخی از مسئولان به گونه ای است که انگار دوست ندارند تیم نفت مسجدسلیمان نتیجه بگیرد. این مسئولان فقط وعده می دهند اما هیچ کاری برای رفع مشکلات نمی کنند.

کاپیتان تیم نفت با ابراز ناراحتی از عدم حضور در تمرینات گفت: از اینکه در تمرین حاضر نشده ایم، ناراحت هستیم چون غیبت در تمرینات از نظر بدنی به ضرر بازیکن است ولی در حال حاضر چاره ای نداریم. اگر این مشکلات برطرف نشود، تیم نفت در نیم فصل دوم به مشکل برخورد خواهد کرد.

حمید بوحمدان در پاسخ به این سئوال که آیا امروز در تمرین این تیم حاضر خواهند شد یا خیر، چنین گفت: به شرطی در تمرینات حاضر می شویم که برای بازیکنان شهرستانی بلیط تهیه کرده باشند و بازیکنان شهرستانی هم در تمرین شرکت کنند.

بوحمدان: برخی مسئولان دوست ندارند نتیجه بگیریم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
0
آقای بوحمدان همه تیم های حاضر بجز تیم های صنعتی 30 درصد گرفتن اینقد ر باشعور مردم بازی نکنید
گذشته خودت یادت نره که اومد برا تست دادن من یادم همه این اعتصاب ها اخیر بانی شما و دونفر دیگه و در حقیقت بی مسئولیتی مربی تون میرسونه تیم جمع کنید وبیشتر آبرو خودتون و نبرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
0
فرشاد دمته بنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
شعور داشته باش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها