به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

انتقال تیم نفت به انزلی منتفی شد

خوزستان اسپورت- انتقال امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به شهرستان انزلی منتفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، در حالی‎که این روزها بحث تیم نفت تهران و انتقال امتیازش به انزلی در محافل فوتبال داغ است، صبح امروز در نشستی که در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شده، انتقال امتیاز نفت تهران به شهر انزلی کاملا منتفی شد.

یک منبع آگاه در این باره به نود گفت در جلسه امروز صبح مزایده اول دراین باره بررسی شده و ظاهرا باشگاه ملوان انزلی هم مشکلاتی در زمینه تامین بودجه خرید امتیاز نفت تهران و گرفتن مجوزهای لازم هم داشته است.

در هر حال انتقال امتیاز نفت به انزلی منتقی شد و قرار شده که دو حالت بررسی و درباره‎اش تصمیم گیری شود.

حالت اول این است که دوباره مزایده برگزار شود. حالت دوم این است که شرکت دوم که در مزایده شرکت کرده بود برنده اعلام شود. این شرکت بهنام پیشرو کیش است که قصد دارد تیم را در تهران نگاه دارد و البته نام تیم نفت تهران را هم تغییر ندهد.

لازم به ذکر است که دوره جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های ایران حدود یک ماه دیگر آغاز می‎شود ولی تکلیف تیم نفت تهران کماکان نامشخص است.

برچسب ها: لیگ برتر ، نفت تهران
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حامدابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
1
بابا برید مثل مرد بازی کنید وبیاید لیگ برتر .این چ مسخره بازی دیگه انتقال امتیاز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
3
وزارت نفت شرعا و عرفا باید در آبادان تیم داری کند تیمی بسیار قدیمی و با هوادار .آخر تیمی مثل نفت تهران بدون حتی یک هوادار در شهری با 15 میلیون نفر سکنه حیف نیست که وزارتی مثل وزارت نفت که نود درصد درآمدش از خوزستان هست مالک أو بأشد اگر پولی که این وزارت برای نفت تهران هزینه میکند را صرف صنعت کند با این هواداران مطمئن باشید در لیگ برتر که هیچی در آسیا هم برای کشور امتیاز خواهد آورد.خدا کند هر چه زود این باشگاه بی هوادار جمع آوری شود و حق به حقدار یعنی تیم محبوب و هوادار پسند صنعت زرد کشور برسد خوبی فوتبال به تماشاگران آن است بازیکنان فقط برای تماشاگران و هواداران خودشان بازی میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
یکبار برای همیشه باید این شیوه غلط انتقال امتیاز منسوخ شود
أنور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
تاالان که فوتبالیها درمورد این مشتری باشگاه نصف ونیمه شده ی نفت تهران اون هم بابدهی 20میلیاردتومنی که علی الظاهر آقایون محترم هم درفدراسیون فوتبال خیلی شیفته شون هستن هیچ نظری مبنی برداشتن شناختی از او یاحالا نام شرکتی که دررسانه ها منتشر شده چیزی نگفتن ولی خب حتما سازمان بازرسی کل کشور درمورد ضمانت نامه تأمین بودجه این شرکت برای خریدسهام باشگاه نفت تهران
ومنابع اون جای شک وشبهه ای نمیزاره ان شاءالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها