به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

آخرین اخبار اردوی فولاد خوزستان در بروجرد

آخرین اخبار اردوی فولاد خوزستان در بروجرد

خوزستان اسپورت- اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان پنج‌شنبه شب بعد از انجام دومین مسابقه تدارکاتی به اهواز برمی‌گردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان فولاد خوزستان که روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی به میدان رفته بودند، صبح امروز یک جلسه تمرین داشتند و بعدازظهر را به استراحت پرداختند. فولادی‌ها امشب برای صرف شام از مجموعه نساجی بروجرد بیرون رفتند تا اردوی این تیم از حالت یک‌نواخت خارج شود.

بازیکنان فولاد فردا (چهارشنبه) دو جلسه تمرین خواهند داشت و روز پنجشنبه در دومین دیدار تدارکاتی به میدان خواهند رفت. فولادی‌ها پس از انجام این مسابقه برای بازگشت به اهواز آماده می‌شوند تا تمرینات این تیم از روز شنبه در این شهر پیگیری شود.

تکلیف تعدادی از بازیکنان حاضر در اردوی فولاد خوزستان پس از بازگشت این تیم به اهواز توسط کادر فنی روشن خواهد شد تا نفرات منتخب بتوانند در اردوی بعدی تیم فولاد در کردان کرج حضور پیدا کنند.

طبق اعلام مسئولان تیم فولاد خوزستان، کادر فنی این تیم در جریان حضور این تیم در بروجرد، مذاکرات تلفنی را با چند بازیکن انجام داده‌اند و پس از بازگشت تیم فولاد به اهواز مذاکرات نهایی با این بازیکنان انجام خواهد شد تا در صورت توافق مالی قرارداد رسمی امضا شود.

همچنین قرار است وضعیت چند بازیکن که با فولاد قرارداد توافقی داشته اما با این تیم برای فصل جدید به توافق مالی نرسیده‌اند، پس از بازگشت کاروان فولاد به اهواز مشخص گردد.

تیم فولاد خوزستان روز پنج‌شنبه گذشته با 25 بازیکن راهی شهرستان بروجرد شد تا اردوی یک‌هفته‌ای را در این شهر برپا کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها