به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

پاک‎پرور: فشار تمرینات را حس نمی‎کنیم

پاک‎پرور: فشار تمرینات را حس نمی‎کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با تمرینات به‌روز و پرفشاری که نعیم سعداوی در نظر گرفته است، فشار زیادی به بازیکنان وارد می‎شود ولی ما واقعا این فشار را حس نمی‎کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد پاک‎پرور در گفت‎وگو با ایسنا، درباره شرایط قرمزپوشان اهوازی در اردوی بروجرد، اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را دنبال می‎کنیم و آقای سعداوی هم با تمرینات صبح و بعدازظهری که برای تیم در نظر گرفته، آمادگی بازیکنان را به حد مطلوبی رسانده است.

وی درباره برنامه تمرینی فولادی‎ها نیز عنوان کرد: طی پنج روزی که به بروجرد آمده‎ایم تمرینات به صورت منظم برگزار شده است. صبح امروز (سه‎شنبه) نیز یک جلسه تمرین داشتیم و قرار شده است که بعدازظهر استراحت داشته باشیم و به یاری خدا پنج‎شنبه شب نیز به اهواز بازخواهیم گشت؛ ضمن این‎که روز گذشته (دوشنبه) نیز در یک بازی دوستانه با تیم گهرنوین دورود، با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان افزود: امیدوارم با تمرینات پرفشاری که انجام می‎دهیم، بدن‎های‎مان برای فصل جدید آماده شود و نتایج خوبی را رقم بزنیم. با این تمرینات به‌روز دنیا، اگرچه فشار به من و سایر بازیکنان وارد می شود ولی واقعا ما آن را حس نمی کنیم.

او با اشاره به وضعیت و آمادگی خودش نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و پابه‎پای سایر بازیکنان تمرین می‎کنم. با پایان فصل گذشته، پیشنهاداتی از تیم‎های دیگر داشتم ولی جلسه‎ای را با آقای سعداوی و اژدری زاده برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدم که اگر در فولاد بمانم برایم بهتر است؛ اگرچه من با تیم قرارداد داشتم و پس از پایان قرارداد قرضی‎ام با استقلال اهواز باید به فولاد برمی‎گشتم. اکنون نیز از بازگشتم راضی هستم.

پاک‎پرور درباره فصل آینده نیز عنوان کرد: بسیار به فصل پیش رو امیدوار هستم، چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و قرار است سه تا چهار بازیکن دیگر نیز به ما اضافه شوند. به نظر من فصل آینده با توجه به درایت آقای سعداوی و همچنین سیاستی که مجموعه باشگاه در پیش گرفته است، فولاد می‎تواند نتیجه بگیرد.

هافبک جوان تیم فولاد خوزستان در پایان اضافه کرد: آقای سعداوی در تمرینات مرتب این را به ما القاء می‎کند که فصل آینده به کمتر از سهیمه آسیا قانع نیستیم و از ابتدای تمرینات گفته است که باید برای کسب سهمیه آسیا در فصل آینده بجنگیم. حتی در بازی دوستانه‎ای که روز گذشته برگزار کردیم نیز به ما گفت که از همین الان باید بردهای پرگل را در دستور کار خود قرار دهیم و به این که حریف کیست و کجای جدول قرار دارد نباید توجه کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
3
6
حرفاش مورد توجه من شد. درست گفت برد پر گل را در دستور كار قرار بديم به اين كه حريف كيست و كجاى جدول قرار دارد
نبايد توجه كرد. مهم گلزنى بيشتر. بايد چن نفر از فولاد گلزن ليگ بشن . كه غرور ساسان و نانگ و اسكوچيچ شكسته بشه
m6
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
با آرزوی موفقیت فولاد انشالا باید 4 - 5 تا مهره خوب بگیریم تیم نیاز به تقویت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
2
2
با توکل به خداوند بزرگ انشاءالله امسال خیلی حرف برای گفتن داریم و اجازه نخواهیم داد تیمی حتی با کسب یک امتیاز اهواز را ترک کند امتیازات بازیهای خانگی از آن ماست .فقط کاشکی چند گزینه خوب و یا خارجی به تیم اضافه شود که دست سعداوی همیشه پر باشد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
2
2
قطعا باید ابزار لازم هم موجود باشد .خط دفاعی که در فاز تهاجمی فعال و مبتکر باشد و خط حمله که همیشه برای فولاد یک آرزو بوده .
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
لیگ داره تموم میشه ولی هنوز خبری از جذب بازیکن در پستهای مختلف نیست دیگ ناامید شدیم به احتمال زیاد مجبوریم با همین تیم جلوی تیمهای خوب وقوی بازی کنیم دیگه کسی به مسئولین فولاد نگه بازیکن جدیدجذب کنه چون کسی به فکر نیست وبخیال شدن. والسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها