به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

نمایش امیدوارکننده والی در قلب دفاع فولاد

نمایش امیدوارکننده والی در قلب دفاع فولاد

خوزستان اسپورت- مدافع میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از حدود 19 ماه در ترکیب این تیم به میدان رفت و بازی خوبی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی بازیکن باتجربه تیم فولاد خوزستان پس از یک اتفاق ناخواسته از همراهی تیم فولاد محروم شد و از پاییز سال 93 به‎بعد نتوانست برای این تیم به میدان برود. والی که پس از محرومیت در مسابقات رسمی و دوستانه تیم فولاد شرکت نداشت، چند روز است که به جمع بازیکنان این تیم برگشته و منتظر همکاری کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص بخشش اندک زمان باقی مانده از محرومیت صادره است.

ایوب والی در جریان دیدار دوستانه تیم‎های فولاد خوزستان و گهرنوین دورود که در کمپ نساجی بروجرد به انجام رسید، پس از حدود 19 ماه دوری از ترکیب فولاد برای این تیم به میدان رفت و بازی خوبی ارائه کرد.

این بازیکن خوزستانی طی مدت زمان دوری از مسابقات رسمی به تمرینات انفرادی پرداخته و توانسته است آمادگی‎اش را حفظ کند. هواداران فولاد امیدوارند تا با حضور مجدد والی در قلب دفاع این تیم شاهد استحکام بیشتر خط دفاعی این تیم شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
5
میگم. مگه شما ایوب رو نشناختید؟
بتون میگم این مدافع رو خودم در بازی با پیکان و واه اهن تو تهرام انالیز کردم. بسیار باهوش و عالی کار میکنه. من 23 ساله طرفدار ایتالیام و درک مبکنم نوع دفاع این بزرگ رو. شبیه بونوچیه. این اقایی ک گفته تیم ب مهره نیاز داره. طی فصل همه ی جوونا میشن مهره. مطلق زاده جبوری حبیبی. ساسان و بختیار بهتر ک رفتن. اینجا باید دل داشته باشی ک باشی. همین. ایوب مخلصتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
2
واقعا دیگر وقتش رسیده که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بخشش را به این بازیکن با اخلاق کشور نشان دهد با توجه به اینکه خود اعضاء کمیته یقین دارند که این بازیکن سهوا مرتکب این اشتباه شده و بیشتر از این بازیکن پزشک تجویز کننده مقصر است حالا پشت سر گذاشتن 19 ماه از 24 ماه محرومیت کم نیست و این ماه هم ماه بخشش است .
lمحسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
بازیکن خوزستانی عشق است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها