به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مسعود رضائیان: مخالف تحریم تمرینات هستم

کریم عزیزنژاد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مخالف این مسئله هستم که بازیکنان برای دریافت پول در تمرینات حاضر نشوند.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص اعتصاب روز گذشته بازیکنان این تیم و برگزاری تمرین تیم نفت با هفت بازیکن عنوان کرد: متأسفانه فقط هفت بازیکن در تمرین روز گذشته حاضر شدند و سایر بازیکنان اعلام کردند تا زمان دریافت نکردن مطالبات در تمرینات شرکت نخواهند کرد. من قبول دارم که وعده های داده شده به بازیکنان تحقق نیافته است ولی مخالف این مسئله هستم که بازیکنان به خاطر پول در تمرینات حاضر نشوند.

رضائیان ادامه داد: مدتی است که رایزنی های جدی را با شرکت های نفتی متعلق به بخش خصوصی انجام داده ایم و دیروز هم جلسه خوبی با نماینده یکی از این شرکت ها داشتیم که در نهایت قول دادند طی چند روز آینده به باشگاه نفت پول پرداخت شود. به هر حال بحث 2-3 میلیارد تومان پول مطرح است و تأمین چنین مبلغی مستلزم پیگیری و صبر زیاد است.

مدیرعامل باشگاه نفت در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان این تیم امروز در تمرین حاضر خواهند شد یا خیر، چنین گفت: اطلاعی ندارم که بچه ها برای امروز چه تصمیمی خواهند گرفت و این موضوع بستگی به تصمیم شخصی بازیکنان دارد ولی آن ها باید بدانند که من تأمین کننده پول نیستم. بنده به عنوان مدیرعامل وظیفه دارم که با تمام توان پیگیر یافتن منابع مالی باشم و طی این مدت از همه توانم برای انجام این کار استفاده کرده ام.

مسعود رضائیان: مخالف تحریم تمرینات هستم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
2
با سلام هیچ کس نمی تواند مثل آقای رضاییان مدیر عامل دوست داشتنی و محبوب مشکل نفت را برطرف کند ولی اگر نتوانست چون ما بختیاری و مسجدسلیمانی از پاکی و صداقت آقایان رضاییان و مکوندی عزیز اطمینان صد درصدی داریم یه شماره حساب از طرف باشگاه بدهد تا بختیاری سراسر ایران بتوانند به تیم کمک کنند .با تشکر
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
اسلام ضمن خسته نباشی به مرد کاردان و کار بلد خوزستان نظر شما قابل احتزام وصحیح می باشد و از دیدگاه مدیریتی ضعف آقای مکوندی و کاپیتان تیم و نظارت نکردن شما باعث شده و لی این هم باید دنظر بگیرید که خیلی از تیم ها بجز تیم های صنعتی به همین مقدار دریافتی تیم شما هستند و این هم همه می دانند که شما بعنوان مدیر تیم با توجه شکل گیری تیم نفت به صورت جدید مشکلاتی در خصوص هزینه های جاری و...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها