به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

اخراج تیم ساحل سوسنگرد از لیگ خوزستان

تیم فوتبال ساحل سوسنگرد از لیگ خوزستان کنار گذاشته شد.
جلسه مهم هیئت فوتبال خوزستان با اخراج تیم ساحل سوسنگرد از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های خوزستان همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هیئت فوتبال خوزستان دوشنبه شب در جلسه مهمی به بررسی دلایل عدم حضور برخی تیم های حاضر در لیگ دسته اول استان مقابل رقیبان پرداخت. این جلسه در نهایت به بازنده اعلام شدن و جریمه نقدی دو تیم، همچین اخراج یک تیم از دور مسابقات انجامید.

در خاتمه جلسه دوشنبه شب هیئت فوتبال خوزستان تیم های پرسپولیس حمیدیه و توحید گتوند به دلیل حاضر نشدن برابر تیم های حریف با نتیجه سه بر صفر بازنده شده و هر کدام به ترتیب 10 و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین به مدیران دو باشگاه پرسپولیس حمیدیه و توحید گتوند ابلاغ شد که در صورت عدم حضور در یک بازی دیگر، تیم آن ها طبق قوانین انضباطی فوتبال ایران به یک دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.

اما در تصمیم مهم شب گذشته که به امضای رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان رسید، تیم فوتبال ساحل سوسنگرد از لیگ دسته اول فوتبال خوزستان اخراج و به حضور در یک دسته پایین تر محکوم شد. تیم ساحل سوسنگرد به فاصله چند هفته از حضور در دو مسابقه رسمی خودداری کرد تا هیئت فوتبال قاطعانه حکم اخراج این تیم از لیگ دسته اول خوزستان را امضاء کند.

کنار گذاشته شدن و سقوط تیم ساحل سوسنگرد به یک دسته پایین تر در شرایطی اتفاق افتاد که صحبت هایی مبنی بر چشم پوشی مسئولان هیئت فوتبال از تخلف تیم ساحل سوسنگردمطرح شده بود. با رأی صادره از سوی رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان مشخص شد که این هیئت برای اجرای قانون تفاوتی بین تیم های مختلف قائل نمی شود و عدالت را رعایت می کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها