به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دست‎نشان: فاصله بازیکنان در ایران خیلی زیاد نیست

دست‎نشان: فاصله بازیکنان در ایران خیلی زیاد نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در ایران فاصله بازیکنان با هم خیلی زیاد نیست و ما کمبودها و فاصله بازیکنان را در تیم مان با تلاش و انرژی بیشتری جبران خواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص اردوی پیش رو تیمش در مازندران، اظهار کرد: دوشنبه آبادان را به مقصد مازندران ترک خواهیم کرد و از روز سه‎شنبه تمرینات مان را در ارتفاعات سوادکوه مازندران دنبال خواهیم کرد. چهار روز در ارتفاعات سوادکوه و شش روز هم در سواحل دریای رامسر به انجام تمرینات تلفیقی خواهیم پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در آبادان مشغول انجام تمرینات هستیم و بازیکنان اصلی مان هم کم کم در حال اضافه شدن هستند و در کنار آن ها نیز نفرات تستی در حال کار کردن هستند تا ان‎شاءالله با آمادگی نسبی وارد اردوی بدنسازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص تکان خوردن این تیم در فصل نقل و انتقالات با جذب حنیف عمران زاده، گفت: عمران زاده از بازیکنان بسیار خوب استقلال تهران بوده که به دلیل مشکلاتی که داشت، نتوانست در این تیم کار کند. به هر حال آقای عیسی‎زاده، مدیرعامل باشگاه نیز محبت کرد و توانستیم او را جذب کنیم. عمران زاده اولین بازیکن بزرگسالی است که به تیم ما ملحق شده است. رایزنی ها نیز ادامه خواهد شد تا بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

وی در خصوص تمایل باشگاه به جذب سیدمحسن حسینی، وحید طالب‌لو و سیدامین منوچهری نیز عنوان کرد: حسینی امروز به باشگاه می آید و منوچهری هم پس از توافق صد درصدی، احتمال دارد فردا به باشگاه بیاید و صحبت های ضمنی و اولیه از نظر تمایل به حضور در تیم نیز انجام شده و او نیز تمایل خود را اعلام کرده است. طالب لو نیز آمریکا است و با او هم صحبت کردیم و توافق ضمنی اش را اعلام کرد و منتظر هستیم طی دو سه روز آینده به ایران برگردد تا در صورت عقد قرارداد، بتواند به جمع ما اضافه شود.

دست‌نشان بیان کرد: ما تیمی با جوانان خیلی خوب و با انگیزه های بسیار زیاد داریم ولی در این راه نیاز است که چند بازیکن با تجربه تر هم به تیم اضافه کنیم تا ترکیبی از تجربه و جوانی شکل بگیرد و بتوانیم تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر تشکیل دهیم.

وی با بیان این که با وجود این که جذب بازیکن را دیر آغاز کردیم ولی به هیچ وجه ناامید نشدم، گفت: بیشتر تیم ها تمرینات شان را شروع کرده اند و در اردوی بدنسازی هستند در حالی که ما به این صورت پیش نرفتیم. به هر حال ما در راستای جذب بازیکن، خیلی از بازیکنان را مدنظر داشتیم و با آن ها نیز مذاکره کردیم ولی نتوانستیم موافقت‌شان را به دست آوریم و طبیعتا بازیکنان هم به دنبال مسایل و منافع خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: به طور مثال ما خواهان جذب علی قربانی بازیکن نوک حمله نفت تهران بودیم و با او نیز صحبت کردیم و قول داده بود که اگر بتواند به تیم ما بیاید ولی وقتی استقلال تهران او را خواست، طبیعی است که این تیم را ترجیح می دهد. با مسعود حسن زاده، بازیکن ذوب آهن نیز مذاکره کردیم که او هم به خاطر پولی که ماشین سازی به او داد، به این تیم رفت.

وی بیان کرد: به هر حال این ها مبالغی است که خارج از عرف و توانایی تیم ما است و ما توانایی پرداخت مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به بازیکن را نداریم. در هر صورت دوستان تحرکاتی انجام می دهند که قیمت ها این چنین بالا رفته است. می دانیم همین بازیکنانی که موفق به جذبشان نشدیم، نفرات خوبی هستند ولی این طور نیست که دیگر نتوانیم بازیکنی جذب کنیم و ناامید باشیم، چرا که فاصله بازیکنان با هم خیلی زیاد نیست و ما فقط مجبور هستیم کار و تلاش بیشتری داشته باشیم. مطمئنا این کمبودها و فاصله بازیکنان را با تلاش و انرژی بیشتری جبران خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
پرداخت یک و نیم میلیارد تومان برای حسن زاده آن هم برای بازی در ماشین سازی که برای بقا بازی میکند واقعا خیلی زیاد است باشگاهی این چنین مبالغی را پرداخت مکند که قصد قهرمانی را دارد نه برای بقا .در ضمن مگر با توجه به صحبت های دست نشان اختلاف بازیکنان در ایران چقدر است ماشین سازی باید مواظب باشد در میان راه بعلت پرداخت نشدن قراردادها تو حاشیه نرود که در این صورت با شیب شدیدی با شروع نیم فصل دوم به سمت سقوط خواهد رفت ما اصلا دوست نداریم که صنعت قرارداد های ببندد که در اوج بازیها بعلت پرداخت نشدن آنها تیم وارد حاشیه شود .بنابراین مسئولان از همین الان باید تا آخرین بازی لیگ برنامه بریزن و حساب کتاب شده پیش روند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
دست نشان داره با زبان بی زبانی میگه اگه در تیمی آرامش و دوستی و عشق و تلاش و جنگندگی و هدف وجود داشته باشه اون تیم موفقه و نمونش اس خوزستان که در حصور اس تهران و پرسپولیس با اون بازیکنان میلیاردیشون تونست قهرمان بشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها