به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

یعقوبی: فولاد خواهان علی هلیچی نبود

یعقوبی: فولاد خواهان علی هلیچی نبود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: فولاد خوزستان دو مدافع راست خوب داشت و درخواستی برای جذب علی هلیچی ارائه نداد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در خصوص پیوستن علی هلیچی مدافع راست تیم استقلال اهواز به سپاهان اصفهان اظهار داشت: هلیچی با موافقت باشگاه استقلال اهواز به اصفهان رفته و قرارداد داخلی بسته است. قرار است طی روزهای آینده رضایت‎نامه این بازیکن را برای سپاهان صادر کنیم تا بتواند قرارداد رسمی ببندد.

یعقوبی درباره این شایعه که گفته می‎شود باشگاه فولاد خوزستان خواهان جذب علی هلیچی بوده اما استقلال اهواز با این درخواست مخالفت کرده است، توضیح داد: این شایعه کذب است و فولاد هیچ درخواستی برای جذب هلیچی به ما ارائه نکرد. فولادی‎ها دو مدافع راست مثل عبدالله ناصری و یوسف وکیا داشتند و طبیعی بود که برنامه‎ای برای جذب هلیچی نداشته باشند.

وی افزود: تنها تیمی که به‎صورت رسمی درخواست کرد علی هلیچی را جذب کند، سپاهانی‎ها بودند که این درخواست مورد موافقت باشگاه استقلال اهواز قرار گرفت و این بازیکن جوان بلافاصله برای شرکت در تمرینات سپاهان راهی اصفهان شد.

کارون یعقوبی در رابطه با وضعیت حسین بهرامی و حمزه خضیراوی که قصد فسخ یک‎طرفه قراردادهایشان با این باشگاه را داشتند، عنوان کرد: این دو بازیکن جوانی کردند و اکنون هم بلاتکلیف هستند اما باشگاه استقلال اهواز قصد ندارد جلوی پیشرفت آن‎ها را بگیرد. اگر دو باشگاه استقلال خوزستان و پدیده مشهد به‎صورت جدی خواهان جذب بهرامی و خضیراوی باشند، حاضریم که مستقیما با مدیران آن دو باشگاه مذاکره کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
2
4
تازه سروش سعیدی هم می تونه تو پست دفاع راست وسط بازی کنه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
0
6
انشالا موفق باشه تو سپاهان . فولاد نیاز به دفاع راست نداره . دروازه بان دفاع آخر هافبک پاسور و فوروارد گلزن باید بگیریم .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
1
3
اگه دفاعای اس اهواز خوب بودن که تیمش 50 تا گل نمیخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
1
آقا سعید این دلیل نمیشه جون تیم زیاده گل خورده بنابراین فلان بازیکن خوب نیست اگر از اول برنامه استقلال اهواز را دنبال کرده باشی متوجه هستی که استقلال اهواز اصلا نباید به لیگ برتر می آمد چون تیم همان تیمی بود که در لیگ اول شکست خورده بود و به دسته دو سقوط کرده بود حالا به یکدفعه و از روی لج و لجبازی از این تیم خواستن بیاید لیگ برتر .اینکه سخت جنگیدن تا توانستن امتیاز فولاد نوین را بخرند کاری قابل ستودنیس ولی فقط خرید امتیاز نبود باید ضمن خرید امتیاز ،تیم را هم لیگ برتری میکردند استقلال اهواز نیاز به بودجه داشت آن هم نه فقط در حد ورق بلکه در حساب بانکی قابل برداشت باور کنید اگر حتی از شروع نیم فصل دوم هم پولی بحسابشان واریز میشد هم شانس بقا داشتن خیلی بهتر از سیاه جامگان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها