به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

ادامه بلاتکلیفی دو بازیکن استقلال اهواز

ادامه بلاتکلیفی دو بازیکن استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز که اقدام به فسخ یک‎طرفه قراردادهایشان کرده بودند، کماکان در بلاتکلیفی به‎سر می‎برند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از آخرین بازی تیم استقلال اهواز در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، دو بازیکن تیم استقلال اهواز به نام‎های حسین بهرامی و حمزه خضیراوی با مراجعه به هیئت فوتبال خوزستان، درخواست فسخ قرارداد یک‎طرفه با استقلال اهواز را به این هیئت ارائه داده و چند روز بعد با تیم‎های استقلال خوزستان و پدیده مشهد قرارداد بستند.

سازمان لیگ اما اعلام کرد فسخ یک‎طرفه قراردادهای دو بازیکن مذکور از نظر سازمان لیگ دارای اعتبار نبوده و به‎همین دلیل در کمیته نقل‎وانتقالات این سازمان به ثبت نرسیده است. متعاقب آن هم باشگاه استقلال اهواز شکایتی علیه بهرامی و خضیراوی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحویل داد تا تکلیف این دو بازیکن را مشخص کند.

با گذشت نزدیک به یک ماه از ثبت درخواست فسخ یک‎طرفه قراردادهای حسین بهرامی و حمزه خضیراوی با تیم استقلال اهواز، این دو بازیکن کماکان در بلاتکلیفی به‎سر می‎برند. باشگاه استقلال خوزستان که با حسین بهرامی قرارداد بسته، اعلام کرده تابع قوانین فوتبال ایران است و بدون مجوز قانونی اقدام به ثبت قرارداد بهرامی در هیئت فوتبال خوزستان یا استفاده از این بازیکن در تمرینات و مسابقات نمی‎کند. باشگاه پدیده مشهد هم که از حمزه خضیراوی در تمرینات تیمش استفاده کرده است، نتوانسته مشکل رضایت‎نامه این بازیکن را با باشگاه استقلال اهواز برطرف کند و خذیراوی نیز بلاتکلیف مانده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در همین راستا گفته است با وجودی که از اقدام بهرامی و خضیراوی برای فسخ یک‎طرفه قراردادهایشان ناراحت شده، اما نمی‎خواهد مانع از پیشرفت این دو بازیکن شود و با هماهنگی مالک باشگاه استقلال اهواز حاضر است تا با تیم‎های خواهان بهرامی و خضیراوی در رابطه با صدور رضایت‎نامه این دو بازیکن مذاکره کند.

باید دید بلاتکلیفی دو بازیکن جوان تیم استقلال اهواز چه زمان پایان می‎یابد و در نهایت این دو بازیکن به تیم‎های لیگ برتری ملحق می‎شوند یا به استقلال اهواز برمی‎گردند؟

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها