به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین پیشنهاد باشگاه فولاد به ماتیاس چاگو

آخرین پیشنهاد باشگاه فولاد به ماتیاس چاگو

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان از هافبک میانی فصل گذشته این تیم خواست که پاسخ نهایی‎اش را به این باشگاه اعلام کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ماتیاس چاگو بازیکن کامرونی تیم فولاد خوزستان که قراردادش با این تیم پایان یافته است، از جمله بازیکنانی بوده که مورد تأیید نعیم سعداوی قرار گرفته است. مسئولان باشگاه فولاد در همین راستا چند بار با ماتیاس چاگو مذاکره کرده و خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن شدند.

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان که رقم بیشتری نسبت به رقم قرارداد سال گذشته به ماتیاس چاگو پیشنهاد کرده‎اند، از این بازیکن خواسته‎اند که تا پایان هفته جاری پاسخ نهایی خود را به باشگاه فولاد اعلام کند تا این باشگاه بیش از این زمان را از دست ندهد.

ماتیاس چاگو اولویت نخست کادر فنی فولاد برای خط میانی است اما اگر این بازیکن به پیشنهاد فولادی‎ها پاسخ مثبت ندهد، باشگاه فولاد با دو گزینه داخلی و خارجی که مدنظر کادر فنی این تیم هستند، وارد مذاکره می‎شوند تا یک نفر از آن‎ها را جذب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
1
1
انشاالله چاگو موندگار بشه
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
1
1
واقعا چاگو بازیکن خوبیه انشاالله بمونه و دروازبان ودفاع خارجی و ارش افشین به تیم اضافه بشن ، لطفا بگید فولاد با چه بازیکنای مذاکره داشته ایا ارش افشین به تیم اضافه شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها