به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حضور در تیم‎ملی جزء سربازی محسوب می‎شود

خوزستان اسپورت- رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ورزشکارانی که طبق مقررات به خدمت سربازی اعزام شده‌اند یا به سن مشمولیت رسیده‌اند در صورتی که به تیم ملی دعوت شوند، مدت حضورشان در تیم ملی جزء خدمت سربازی محاسبه می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید حمید صدرالسادات با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق قانون و تفاهمنامه‌ای که بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش منعقد شده است، ورزشکارانی که طبق مقررات و در چارچوب ضوابط به خدمت سربازی اعزام شده یا به سن مشمولیت رسیده اند درصورتی که به تیم ملی دعوت شوند، مدت حضورشان درتیم ملی جزء خدمت سربازی محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه این قانون شامل بازیکنانی که تخلف کرده‌ و کارت پایان خدمت آنها باطل شده است نمی‌شود، افزود: این بازیکنان باید خدمت سربازی خود را در تیم‌های نیروهای مسلح بگذرانند و به هیچ وجه تا پایان دوره سربازی حق حضور و همراهی تیم ملی را نخواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
1
مدت حضور در تیم ملی یعنی چی؟ تیم ملی که با کسی قرارداد نداره ممکن یه بازیباشی بازی بعدی نباشی، یا کلا الان تیم ملی بازی داره اقای ایکس هم دعوت شده، رفت تا 6 ماه دیگه تیم ملی بازی داشته باشه و آقای ایکس هم دعوت نشه، حالا مدت زمان حضور ایشون چقدر میشه که می خوان از خدمتش کم کنند؟ واقعا فسفر سوزوندن با این همه فکر کردن، خوب بگن هر کی یه بار دعوت شه تیم ملی مثلا یه ماه از خدمتش کم می شه، هر کی دو بار دعوت بشه 4 ماه کم میشه و و و و
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
1
یعنی چی ؟ اگه کسی متوجه شده بیاد توضیح بده ببینیم سردار چی میگه ؟ سربازی که به تیم ملی دعوت میشه و بازی میکنه خب همزمان هم داره توی یه تیم نظامی توپ می زنه. یعنی به ازای هر بازی ملی تشویقی می گیره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
منظور سردار از این قانون مشمول اونایی که کارت پایان خدمت قلابی گرفتن و خطا کردن نمیشه و اونایی که از الان به خدمت سربازی برن و یا مشمولن و میخوان برن سربازی درصورت تو تیم ملی میتونن در تیم ملی بازی کنن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها