به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

ادامه تمرینات استقلال و حذف بازیکن آفریقایی

خوزستان اسپورت- بازیکن آفریقایی حاضر در تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان مورد پسند سرمربی این تیم قرار نگرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرینات تیم استقلال خوزستان بعدازظهر امروز در زمین چمن پردیس کرج پیگیری شد و بازیکنان این تیم به کار با توپ و بازی درون تیمی پرداختند.

یک بازیکن آفریقایی که روز گذشته در اولین تمرین استقلال خوزستان حاضر شده بود، در تمرین امروز آبی‎پوشان شرکت نکرد و از سوی سرمربی استقلال جواب شده است.

محمد طیبی، دانیال ماهینی و رحیم زهیوی براساس برنامه ابلاغ شده از سوی کادر فنی تیم ملی در تمرینات استقلال خوزستان حضور ندارند. عزت‎الله پورقاز هم که ظهر امروز خبر پیوستن وی به تیم استقلال خوزستان منتشر شد، مشمول همین موضوع می‎شود و فعلا نباید در تمرینات باشگاهی شرکت کند.

سلمان بحرانی و حسین بازیاری، دو بازیکن فصل گذشته تیم ایرانجوان بوشهر، به همراه چند بازیکن رده‎های سنی سهمیه، نفرات جدیدی هستند که به تمرینات تیم استقلال خوزستان اضافه شده‎اند و این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی می‎کنند.

ایمان رئیسی‎نسب بازیکن فصل گذشته تیم ماشین‎سازی تبریز در اردوی استقلال خوزستان حضور دارد و در صورت توافق به این تیم خواهد پیوست.

تمرینات استقلال خوزستان همه‎روزه در پردیس کرج دنبال می‎شود و استقلالی‎ها طبق برنامه دو بازی تدارکاتی نیز مقابل نیروی‎زمینی تهران و احسان ری انجام خواهند داد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها