به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

نفت مسجدسلیمان در انتظار یک میلیارد

یک میلیارد وعده داده شده تاکنون به حساب باشگاه نفت مسجدسلیمان واریز نشده است.
باشگاه نفت مسجدسلیمان چشم انتظار تحقق وعده منطقه آزاد اروند مبنی بر رفع مشکل مالی این تیم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان هفته گذشته با حضور در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از تمرین تیم نفت بازدید و با اعضای این تیم گفتگو کرد. دکتر مقتدایی در صحبت هایی که برای بازیکنان تیم نفت انجام داد، به آن ها اعلام کرد با توجه به اینکه وزارت نفت تاکنون برای پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان اقدام نکرده، هماهنگی لازم با مدیریت منطقه آزاد اروند انجام شده است تا مبلغ یک میلیارد تومان به عنوان وام از طرف منطقه آزاد اروند در اختیار باشگاه نفت قرار بگیرد.

با گذشت چند روز از صحبت های دکتر مقتدایی، منطقه آزاد اروند تاکنون برای پرداخت وام مذکور اقدام عملی انجام نداده و همین موضوع باعث شده تا مدیران باشگاه نفت از استاندار خوزستان تقاضا کنند برای پیگیری موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بعد از ظهر امروز در مصاحبه تلفنی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان، وضعیت مالی باشگاه نفت را بسیار نامساعد قلمداد کرد و خواستار رسیدگی مسئولان وزارت نفت به وضعیت مالی این باشگاه شد.

تصویر زیر حضور عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان در تمرین تیم نفت مسجدسلیمان را نشان می دهد. مسعود رضائیان مشغول تشریح وضعیت باشگاه نفت برای استاندار خوزستان است.

نفت مسجدسلیمان در انتظار یک میلیارد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها