به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

سه اردوی داخلی در برنامه فولاد خوزستان

سه اردوی داخلی در برنامه فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- با نظر کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان این تیم برای آماده‌سازی خود به منظور حضور در لیگ شانزدهم، سه اردو برگزار می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نظر نعیم سعداوی سیاست اصلی باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات ابتدا حفظ بازیکنان اصلی این تیم است. در همین راستا مسئولان باشگاه با محمد اهل‎شاخه، اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی، عبدالله ناصری، محمود مطلق‎زاده، مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی و هادی حبیبی‌نژاد برای تمدید قراردادشان به توافق رسیدند و فقط وضعیت امید خالدی و حسین ابراهیمی مانده که تکلیف این دو بازیکن هم تا 48 ساعت آینده مشخص می‌شود.

فولادی‌ها برای ترمیم نقاط ضعف خود و همچنین بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند حداقل 4 بازیکن در پست‌های دروازه‌بان، مدافع، هافبک بازی‌ساز و مهاجم نیاز دارند و پس از آنکه پروسه تمدید قرارداد بازیکنان موردنظر سعداوی کامل شد، برای جذب بازیکنان جدید وارد مذاکره با گزینه‌ها می‌شوند. آنها قصد دارند به ویژه در پست دروازه‌بان ابتدا برای جذب بازیکن ایرانی تلاش کنند.

بر اساس برنامه کادرفنی فولاد خوزستان، تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ شانزدهم از 27 خرداد آغاز می‌شود و فولادی‌ها تا آغاز لیگ 3 اردوی داخلی داشته و اردوی خارجی ندارند. اردوی اول شاگردان سعداوی از تاریخ 27 خرداد تا 4 تیرماه در بروجرد برگزار می‌شود و آن‎ها دو اردوی 7 و 6 روزه هم در دو مقطع زمانی مختلف در کردان کرج خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
torfi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
2
سلام ادمین جان پس چاگو چی تکلیفش چی شد؟؟؟لطفا باخبرمون کنین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها