به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

امرایی: به عشق مردم مسجدسلیمان بازی می‌کنیم

جدیدترین بازیکن نفت مسجدسلیمان هم از وضعیت مالی این تیم ابراز ناراحتی می کند.
مهاجم تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: پس از جدایی از پدیده می‌خواستم به تیمی بیایم که فکرم آزاد باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، كيوان امرايي درباره حضورش در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خدا را شكر مسجدسليمان مردم بسيار فوتبال دوستي دارد. تيم نفت از نظر مالي و شرايط ساختاري‌ای كه ساير باشگاه دارند، با مشكل مواجه است و ما چيزهای ابتدايي كه يك تيم ليگ برتري بايد داشته باشد را نداريم ولي تنها چيزي كه دارد و شايد بالاتر از ليگ برتر باشد، جو مردم آن است و اين دلگرمي خيلي خوبي براي ما است و به ما انگيزه مي‌دهد.

امرایی ادامه داد:​ نفت در نيم‌فصل، چند بازيكن بسیار خوب جذب كرده است كه مي‌توانند به تيم كمك كنند و به نظرم مسوولان استان خوزستان و مسجدسليمان بايد به اين تيم كمك كنند، چرا كه اين تيم حيف است. ما وقتی که يك تمرين معمولي داريم، تقريبا  2 هزار نفر براي تماشاي تمرينات‌مان به ورزشگاه مي‌آيند. اين مردم خيلي خوب فوتبال را مي‌فهمند و دنبال مي‌كنند و ما هم به عشق اين مردم بازي مي‌كنيم، چرا كه شرايط آن‌جا، شرايط كار كردن نيست و مسوولان بايد كمك كنند. اگر پرداختي ما را با ساير بازيكنان ليگ برتری مقايسه كنید، اصلا در حد ليگ برتر نيست و با بازيكنان ما قراردادهاي آن‌چناني بسته نشده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه مطمئناً شما بيش از پيوستن به نفت مسجدسليمان از مشكلات اين تيم باخبر بوديد، پس چه چيزي باعث آمدن شما به اين تيم شد؟ گفت: مشكل من مشكل پولي نبود كه از پديده جدا شدم. من مي‌خواستم جايي باشم كه فكرم آزاد باشد، در حالی که من در پديده راحت پولم را مي‌گرفتم و اين باشگاه وقتي قول می‌داد كه فلان تاريخ پول مي‌دهد، ​واقعا اين كار صورت مي‌گرفت. مشهد شهر خوبي است و مشكلي نداشتم.

امرايي در ادامه با بيان اين‌كه مردم بسيار دلسوزي اطراف تيم نفت مسجدسليمان هستند، ​عنوان‌كرد:​ بازيكنان این تیم واقعا با جان و دل كار مي‌كنند و درست است که امكانات و ساختار آن در حد تيم‌هاي ديگر نيست ولي برخي چيزهاي آن خوب است و مي توان با آن كار كرد. ان‌شاالله مسوولان كمك كنند و مشكلات مالي هم حل شود تا نفت مسجدسليمان از مشكلاتي كه دارد، نجات پيدا كند.

امرایی: به عشق مردم مسجدسلیمان بازی می‌کنیم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها