به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

گزارش روز/فولاد در نقل‌وانتقالات چه‌کار می‌کند؟

گزارش روز/فولاد در نقل‌وانتقالات چه‌کار می‌کند؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان کم سروصداترین دوره نقل‌وانتقالات طی سال‌های اخیر را سپری می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که دوهفته پیش سرمربی جدیدش را معرفی کرده بود، روزهایی بدون هیاهو را در دوره نقل‌وانتقالات سپری می‌کند، روزهایی که شاید برای گروهی از هواداران فولاد با دل‌شوره و نگرانی نسبت به آینده این تیم همراه باشد.

مصاحبه‌های مدیرعامل و سرمربی تیم فولاد خوزستان اما حکایت از آن دارد که این تیم طبق برنامه‌ای که کادر فنی برای دوره نقل‌انتقالات تنظیم کرده پیش می‌رود و در واقع این تیم نسبت به سال گذشته در همین مقطع جلوتر است. فولادی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی سال 94 اولین خریدشان را در روز 31 خردادماه با جذب حسین مالکی انجام دادند، در حالی که امسال زودتر دست به‌کار شده و همگام با اجرای تمرینات انتخابی برای شناسایی جوان‌های مستعد تیم‌های زیرمجموعه فولاد اقدام به مذاکره با بازیکنان برای عقد قراردادهای جدید یا تمدید قراردادهای قبلی کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی در گام اول به خواسته‌ عمومی هواداران فولاد احترام گذاشت و ابتدا از بازیکنان باسابقه فولادی که با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بودند، دعوت کرد تا در این سال سخت مالی، به تیم‌شان دست همکاری بدهند. این دعوت از سوی تعدادی از بازیکنان اجابت و از سوی برخی دیگر رد شد و دو-سه بازیکن نیز هنوز برای قبول یا رد این دعوت دچار شک‌وتردید هستند.

در عین حال، کادر فنی و مدیریت فولاد خوزستان، بازیکنان فصل پیش این تیم که از نظر فنی مورد تأیید قرار گرفته‌اند را به باشگاه فرا خوانده و به‌غیر از دو بازیکن که هنوز به باشگاه مراجعه نکرده‌اند، با این نفرات در رابطه با مسائل فنی و مالی مذاکرات لازم به انجام رسیده، مبالغ موردنظر بازیکنان اخذ شده و رقم‌های پیشنهادی باشگاه نیز به بازیکنان ابلاغ شده است.

از سوی دیگر، مربیان فولاد خوزستان در کنار ارزیابی فنی بازیکنان تیم‌های زیرمجموعه باشگاه فولاد، اقدام به رایزنی برای جذب تعدادی از نفرات زیر 23 سال دارای سابقه بازی در لیگ برتر یا دسته اول کشور کرده‌اند. قهرمانی استقلال خوزستان به تیم‌های لیگ برتری این نکته را رسانده که داشتن چند بازیکن باکیفیت زیر 23 سال مهم‌تر از جذب بازیکنان گران‌قیمت بدون کارایی است. استقلال خوزستان در حالی قهرمان شد که ابتدای فصل فقط 14 بازیکن بزرگسال را به سازمان لیگ معرفی کرده بود، ولی نفرات سهمیه زیر 23 سال این تیم جای خالی نفرات بزرگسال را به خوبی پر کردند و در قهرمانی آبی‌پوشان نقش داشتند.

در کنار همه این‌ها باید به مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با بازیکنان خوزستانی شاغل در سایر تیم‌های لیگ برتری نیز اشاره کرد، مذاکراتی که یا به‌صورت تلفنی صورت گرفته و یا در ملاقات‌های حضوری مسئولان تیم فولاد با این بازیکنان در خارج از دفتر باشگاه فولاد انجام شده است. دلیل این تصمیم فولادی‌ها نیز عدم رسانه‌ای شدن خبر مذاکره با این بازیکنان خوزستانی بوده تا از شیطنت‌های احتمالی در این رابطه جلوگیری شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، نکته جالب اینست که مسئولان تیم فولاد تاکنون با هیچ کدام از بازیکنان غیربومی شاغل در سایر باشگاه‌های لیگ برتر جلسه‌ای برگزار نکرده‌اند تا بدین‌شکل حجت را بر بازیکنان خوزستانی دارای سابقه بازی در فولاد یا بازیکنان غیربومی فصل گذشته این تیم تمام کنند. باشگاه فولاد در واقع تا سه-چهار روز آینده نیز منتظر پالس‌های مثبت از سوی این دسته از بازیکنان است و در صورتی که جوابی دریافت نکند، از ابتدای هفته آینده در کنار ادامه مذاکره با بازیکنان خوزستانی موردنظر کادر فنی اقدام به دعوت از تعدادی از بازیکنان غیربومی شاغل در سایر باشگاه‌های لیگ برتری می‌کند تا به‌صورت حضوری با این نفرات مذاکره کند.

خبرهای رسیده از باشگاه فولاد حاکیست در شرایطی که تیم فولاد خوزستان روز 31 خرداد 94 اولین خرید را در دوره نقل‌انتقالات سال گذشته انجام داده بود، برنامه کادر فنی جدید فولاد به‌گونه‌ای است که تا روز 31 خرداد سال 95 اسکلت‌بندی تیم فصل جدیدش را تا حدود زیادی مشخص کند و در تیرماه وارد دوره‌های اصلی آماده‌سازی این تیم برای دوره شانزدهم لیگ برتر شود. ضمن اینکه در تیرماه نسبت به جذب آخرین نفرات موردنیاز اقدام خواهد شد تا فولادی‌ها مشکلی در آستانه آغاز مسابقات نداشته باشند.

فولادی‌ها البته برای اجرای برنامه تنظیم شده در فصل نقل‌وانتقالات با محدودیت‌هایی در زمینه مسائل مالی مواجه هستند اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع نیز با توجه به دیدگاه مثبت مدیریت فعلی شرکت فولاد خوزستان نسبت به مقوله ورزش تا حدودی قابل برطرف شدن باشد و هواداران فولاد همان‌طور که سرمربی جدید این تیم اشاره کرده در فصل جدید شاهد یک تیم جذاب‌تر از سال گذشته باشند. تیمی جوان‌تر و بومی‌تر که فوتبال پویایی را به نمایش بگذارد و جایگاه نازل فصل گذشته را ارتقا ببخشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
14
ایمان مبعلی. اگه بیاد با جماعتی، والی، افشین، شیمبا، پادوانی چه تیمی بشه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
9
متاسفانه بعضی بازیکنا که ادعای تعصب داشتن نشون دادن فقط به پول فکر میکنن اتفاقات پارسال و امسال خوب شد که دوست و دشمن تیم رو شناختیم. اقای سعداوی خواهشا روبروی بعضی از این بازیکنای بی جنبه کوتاه نیایید بذارید ببینیم جز فولاد کدوم تیم برای اینا ارزش قائل میشه
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
7
روند حرکتی تیم کاملا مثبت و اصولیه
اقای سعداوی نشون داد که کارش رو به خوب بلده و همون کسی هست که هوادارا می خوان مردی از جنس فولاد
تنها مشکل امسال بودجه است
فولادیها حمایت کنید فولاد بزرگ برگشته
فولاد
|
Germany
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
2
آیا افشین رسما دعوت شده ؟
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
4
امیدواریم بار فنی سعدوای هم مثل مدیریتش باشه.مدیریت و دانش فنی فوتبالی مهمترین فاکتورهای یه سر مربی هستن.نعیم تا اینجا مدیریتش بد نبوده و به دلالها باج نداده
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
3
ببینیم چی می شه
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
ما اخر نفهمیدیم فولاد باچه بازیکنایی مذاکره کرده از مدیریت محترم فولاد میخوام 2بازیکن خارجی جذب کنه تا به تیم کمک کنه امسال تیما خیلی قوی بسته شدن ، تمام هواداری فولاد دوستدارن ارش افشین به تیم اضافه بشه ولی متاسفانه هنوز خبری از مذاکره بااین پسره بااستعداد خوزستانی نیست ، فولاد مهاجم و دروازبان خارجی و هافبک وسط نیاز داره ما نباید همش متکی به بازیکنای امید یا جوانان باشیم ، خواهشا مثل سال قبل تیم نبندین وبامدیریت خوب ما هواداری فولاد خوشحال کنید
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
ما اخر نفهمیدیم فولاد باچه بازیکنایی مذاکره کرده از مدیریت محترم فولاد میخوام 2بازیکن خارجی جذب کنه تا به تیم کمک کنه امسال تیما خیلی قوی بسته شدن ، تمام هواداری فولاد دوستدارن ارش افشین به تیم اضافه بشه ولی متاسفانه هنوز خبری از مذاکره بااین پسره بااستعداد خوزستانی نیست ، فولاد مهاجم و دروازبان خارجی و هافبک وسط نیاز داره ما نباید همش متکی به بازیکنای امید یا جوانان باشیم ، خواهشا مثل سال قبل تیم نبندین وبامدیریت خوب ما هواداری فولاد خوشحال کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها