به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال اهواز هفته آینده استارت می‌زند

استقلال اهواز هفته آینده استارت می‌زند

خوزستان اسپورت- دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز که در خاتمه دوره شانزدهم لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، از هفته آینده دور جدید تمریناتش را برای حضور در فصل ورزشی 95-96 آغاز می‌کند تا رفته رفته آماده شرکت در مسابقات لیگ یک شود.

کارون یعقوبی‌نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اعلام این خبر گفت: تعدادی از بازیکنان فصل گذشته استقلال اهواز که قراردادهایشان تمام شده، از تیم ما جدا شدند و بازیکنان قرضی نیز به تیم‌های قبلی برگشتند اما برخی از نفرات تیم که تحت قرارداد باشگاه هستند، باید در تمرینات شرکت کنند.

یعقوبی‌نژاد افزود: پدرام اردلانی، علی هلیچی، احسان مرادیان، حسین بهرامی، حمزه خضیراوی، علی بیگدلی، پیمان طالشی، صادق ژرفانی، سید دانیال موسوی، مهدی یلالی و محمدجواد کردونی از جمله بازیکنان تحت قرارداد باشگاه استقلال اهواز هستند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان استقلال اهواز با فسخ یک‌طرفه قراردادهایشان به سایر تیم‌ها پیوسته‌اند، اظهار کرد: این کار بصورت قانونی انجام نشده و به‌همین دلیل سازمان لیگ جلوی این موضوع را گرفته است. دوست نداریم با بازیکنان جوانی که این کار را کرده‌اند برخورد قانونی انجام دهیم، چون می‌خواهیم از این نفرات در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول بهره ببریم و به کمک این بازیکنان حضور خوبی در لیگ یک داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
3
اخه با چی میخواید شروع کنید
تو کدوم زمین
با کدوم تسویه حساب
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
6
درود به سیاوش خان با تعصب،،بخدا قسم اگه امکانات در اختیار سیاوش خان باشه سریع برمیگردیم لیگ برتر
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
2
اقای یعقوبی نژاد واقای سیاوش خان اول پول را فراهم کنید. خودتان میدانید که در کوچه پس کوچه های اهواز بازیکنانی وجود دارند کهر کدامشان اگر مدیریت با دانشی باشه یک سروگردن از بازیکنان میلیاردی با لا ترند. که بدون استرس راحت ایشالا سال اینده لیگ برتر. فقط اول تکلیف پول فراهم باید بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها