به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

کدام بازیکنان از فولاد و استقلال خوزستان می‌روند؟

کدام بازیکنان از استقلال و فولاد می‌روند؟

خوزستان اسپورت- تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان طی روزهای آینده شاهد جدایی تعداد بیشتری از بازیکنان خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با خاتمه فصل پانزدهم لیگ برتر و نزدیک شدن به دوره نقل‌وانتقالات تابستانی، جابه‌جایی بازیکنان بین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آغاز شده و در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

صنعت‌نفت آبادان که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است، باتوجه به اینکه قرارداد نادر دست‌نشان را چند روز پیش تمدید کرده، هنوز اسامی بازیکنان مازاد تیمش را مشخص نکرده و فعلا در حال تمدید قرارداد نفرات پیش فصل است اما دوتیم اهوازی که زودتر از صنعت‌نفت تکلیف کادر فنی را روشن کرده‌اند، تا حدودی از اسامی نفرات خروجی پرده برداشته‌اند.

در استقلال خوزستان، فرناندو خسوس و موسی کولی‌بالی باتوجه به پیشنهادات مالی سایر تیم‌ها و فیلیپه برتولدو و ادواردو سوارز بانظر کادر فنی این تیم رسما از استقلال خوزستان جدا شدند. رحیم زهیوی نیز در دوراهی ماندن یا رفتن قرار گرفته و تکلیف وی به‌زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در تیم قهرمان لیگ پانزدهم چند بازیکن نیز هستند که یا قراردادهایشان خاتمه یافته و یا یک سال دیگر قرارداد دارند اما طی روزهای گذشته از سوی باشگاه برای مذاکره فرا خوانده نشده‌اند.

امید سینگ، عبدالهادی خنیفر، حکیم نصاری، روح‌الله سیف‌اللهی، حمدالله ابدام، علی‌اکبر آهکی، محمدباقر هاشمی، موسی جنادله، علی دغاغله، هیثم هاشمی‌زاده و حسن پورحمیدی از جمله این بازیکنان هستند که ممکن است برخی از آن‌ها با نظر سیدسیروس پورموسوی در استقلال خوزستان بمانند و تعدادی نیز از استقلال جدا شوند. به‌هرحال مابقی نفرات لیست خروجی تیم قهرمان از بین همین نفرات تعیین خواهند شد و به‌نظر می‌رسد به‌دلیل محدودیت استقلال خوزستان در جذب بازیکنان بالای 23 سال، نفرات بزرگسال در اولویت جدایی قرار بگیرند.

اما در تیم فولاد خوزستان، ساسان انصاری با فسخ قرارداد و لئونارد مساریچ و دورگ کو‌ئه‌ماها به‌دلیل عدم رضایت باشگاه از عملکرد فنی آن‌ها از این تیم جدا شدند. جدایی علیرضا سلیمی، محمدرضا خانزاده و امیرحسین فشنگچی نیز از تیم فولاد قطعی شده و فقط مراحل تسویه حساب مالی این بازیکنان باقی مانده است.

در عین حال، قراردادهای چند بازیکن فولاد نظیر ماتیاس چاگو، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، اکبر ایمانی، حسین ابراهیمی و بهمن کامل به اتمام رسیده است که برخی از این بازیکنان در لیست نعیم سعداوی برای فصل جدید قرار دارند و تعدادی نیز منتظر تماس باشگاه فولاد هستند تا وضعیت نهایی آن‎ها روشن شود. امید خالدی نیز باید وضعیت قرارداد مالی فصل جدید را با فولادی‎ها را مشخص کند و ماندن وی در فولاد بستگی به توافق مالی با این باشگاه دارد.

همچنین فهرست تیم فولاد خوزستان شاهد خروج شش بازیکن به‌اسامی یوسف وکیا، احمد عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه، سینا ربانی، رضا احمدی و امین جهان‌کهن از لیست زیر 23 سال و حضور این نفرات در جمع بازیکنان بزرگسال است که شاید همین امر موجب گردد تا کادر فنی فولاد به‌دلیل محدودیت در لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال اقدام به حذف اسامی برخی از این شش بازیکن شود.

 از سوی دیگر، تعدادی از بازیکنان فولاد از جمله هادی حبیبی‌نژاد، بهمن جهان‌تیغ، سینا مریدی و فرزاد طیبی‌پور از شرایط سنی امیدها خارج شده و تبدیل به بازیکنان رده سنی زیر 23 سال شده‌اند که این امر نیز می‌تواند در تصمصم کادر فنی فولاد برای خط زدن اجباری برخی از این بازیکنان دخیل باشد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که تا پایان هفته جاری وضعیت بازیکنان خروجی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان به‌صورت قطعی مشخص شود تا این دوتیم پس از سپری کردن تمرینات ابتدایی در اهواز، آماده سفر به خارج از خوزستان و برپایی اردوهای آماده‌سازی شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولاد
|
Canada
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
4
امیدوارم جوانان پر نفس و دونده و متعصب وارد فولاد شوند
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
4
5
"امید خالدی نیز باید وضعیت قرارداد مالی فصل جدید را با فولادی‎ها را روشن کند و ماندن وی در فولاد بستگی به توافق مالی با این باشگاه دارد."
بابا بندازیدش بیرون این رو... 2ساله سمت چپ فلج شده...
فقط مونده خالدی ناز بکنه!
torfi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
2
ادمین تکلیف چاگو چی شد میشه اطلاع رسانی کنین
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
4
1
فولاد فصل اینده از گزینه های سقوط.چه تیمی بازیکن هشت گلشو میفرسته میره بعد با مهاجم بدون گلش تمدید میکنه؟ تیمی که خالدی کاپیتانش بشه فاتحشو باید خوند. با تمام احترام به ایشون.
فولاد
|
Canada
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
3
بیژن در حال حاضر هیچ چیز مناسب نیست زیرا شرکت و مخصوصا اژدری زاده مسیر انتقال محصولات آکادمی را به تهران و اصفهان هموار کرده است مدیریت استقلال تهران اصفهانی است و مسولان شرکت فولاد هم بهمون شکل اصفهانی هستند و این جاست که متوجه میشی سالها کار دهکردی فقط و فقط با تسلط و اختیار بوده و اکنون اژدری مجری است و بس
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
1
فولاد بازیکنان زیر 23 سال ضعیفی داره وقتشه که از بازیکنان تیم ملی نوجوانان خوزستانی مانند شریفی و سواری و .. را جذب کنه
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
3
واقعا برام عجیبه چه اصراری به موندن خالدی دارن.الان چند ساله هر سمتی بازی میکنه همون سمت میشه اتوبان.اگه واقعا نعیم شایسته سالار باشه خالدی رو از لیست خط میزنه.ضمن اینکه ایمانی و کامل هم نه تنها به درد فولاد نمیخورن بلکه در حد لیگ یک هم نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
ایمانی که اواخر خوب بازی میکرد...
کامل هم تو این داشته های الان فولاد بد نیست...
خوزستان مهد فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
امید خالدی وسینا ربانی، رضا احمدی و امین جهان‌کهن رو هم باید خط بزنه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها