به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

دست‎نشان: اینجا همه عاشق صنعت‎نفت هستند

دست‎نشان: اینجا همه عاشق صنعت‎نفت هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای فصل آینده دنبال بازیکن گرانقیمت نیستیم و می‌خواهیم تیم خوبی را وارد لیگ برتر کنیم که در شأن فوتبال آبادان باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نادر دست‌نشان در مورد توافقش با مسئولان باشگاه صنعت نفت به تسنیم گفت: من و مسئولان باشگاه صنعت نفت شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم و در نهایت قرار شد که فصل آینده هم در خدمت این تیم باشم. از اینکه بعد از چند سال در لیگ برتر مربیگری می‌کنم خوشحالم و امیدوارم بتوانم حتی بهتر از زمانی که در پگاه و مس کرمان بودم، نتیجه بگیرم. ما برای فصل بعد حدود 50 درصد تیم را تغییر خواهیم داد و امیدواریم که یک تیم در شأن فوتبال آبادان و هواداران متعصب این تیم بسازیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه قصد دارد بازیکنان گرانقیمت جذب کند، اظهار داشت: اصلاً این‌طور نیست و ما دنبال بازیکن ستاره و گرانقیمت نیستیم. هدف ما این است که امسال در منطقه سقوط قرار نگیریم و یک تیم خوب بسازیم. من دنبال بازیکن اسمی نیستم و می‌خواهم نفرات خوبی را با تلفیقی از بازیکنان ایرانی و خارجی جمع کنم. اینجا همه عاشق صنعت نفت هستند و بازیکنی باید به این تیم بیاید که برای نام بزرگ این باشگاه بجنگد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
4
دست نشان تجربه خوبی دارد و این امید هست صنعت نفت امسال در لیگ برتر بماند
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
دمت گرم نادرخان اگه ویسی جوان تونست تو هم با اونهمه تجربه والبته با اینهمه هوادار عاشق که در اکثر نقاط ایران حصور دارن موفق خواهی شد فقط بازیکنان جنگنده را بگیر بازیکنان اسمی را هم بذار برای تیمهای آبی و قرمز پایتخت تا همچنان با اونهمه هزینه در حسرت جام بمونن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها