به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

شفیع‌زاده: سید شریف حسینی پاسخگو باشد

شفیع‌زاده: سید شریف حسینی پاسخگو باشد

خوزستان اسپورت- مالک سابق باشگاه استقلال اهواز گفت: آقایانی که اول فصل تیم استقلال اهواز را به لیگ برتر آوردند حالا باید پاسخگوی بدهی‌های این تیم باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شهرام شفیع‌زاده در رابطه با بدهی‌های باشگاه استقلال اهواز و وضعیت مالکیت این باشگاه اظهار داشت: دوسال پیش تیم استقلال اهواز را طبق قراردادی در لیگ دسته اول تحویل ارسطو جهانداری دادیم، با این شرط که تمامی بدهی باشگاه توسط ایشان پرداخت شود.

شفیع زاده ادامه داد: بعد از اینکه تیم استقلال اهواز به لیگ دسته دوم سقوط کرد، بعضی از دوستان مثل سیدشریف حسینی میانجی‌گری کردند تا امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز داده شود و پس از آن هم محمد ملکی وارد گود شد. ما همان زمان از همکاری انصراف دادیم، چون آینده روشنی را در لیگ برتر متصور نبودیم ولی آقایان اصرار داشتند که تیم به لیگ برتر بیاید و در نهایت وضعیت استقلال اهواز به امروز کشیده شد. امیدوارم حالا آقای سید شریف حسینی پاسخگوی عملکرد خریداران امتیاز فولادنوین باشد و از این آقایان بخواهد که تکلیف باشگاه را روشن کنند.

وی افزود: آقای طالقانی دیروز گفته‌اند که اگر شفیع‌زاده ادعای مالکیت باشگاه را دارد، اول تکلیف بدهی معوقه را روشن کند. در جواب ایشان باید بگویم ما تا زمان مشخص نشدن وضعیت بدهی باشگاه استقلال اهواز هیچ‌گونه ادعایی در خصوص مالکیت باشگاه نداریم. این باشگاه را طبق قراردادی تحویل آقای جهانداری دادیم ولی پس از آن بدون اینکه اساسنامه باشگاه و اسامی مالکان آن تغییر کند، هیات فوتبال و سازمان لیگ اجازه دادند این تیم وارد لیگ برتر شود، در حالی که اصلا نباید اجازه چنین کاری داده می‌شد.

شفیع‌زاده تصریح کرد: در طول فصل گذشته چند بار برای بازپس گرفتن استقلال اهواز قدم جلو گذاشتیم اما مدیرعامل و مالک باشگاه حاضر نشدند این باشگاه را تحویل دهند. اکنون هم پرونده مالکیت باشگاه به مراجع ذیربط رفته و قرار است که تکلیف قرارداد بین آقایان جهانداری و ملکی روشن شود. اگر تکلیف روشن شد و باشگاه استقلال اهواز به جهانداری تحویل داده شد، ما با تمام وجود در کنار استقلال اهواز خواهیم بود و از این تیم حمایت مالی خواهیم کرد اما اگر اوضاع به همین شکل پیش برود و تکلیف مالکیت و بدهی‌های باشگاه مشخص نباشد، هیچ دخالتی نمی‌کنیم و هیچ ادعایی نسبت به مالکیت استقلال اهواز نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: آقایان که اول فصل جلسه می‌گذاشتند و جشن گرفته بودند که تیم استقلال اهواز از شفیع‌زاده‌ها گرفته شده و به محمد ملکی رسیده است، حالا بیایند و جوابگوی بدهی‌های معوقه این باشگاه باشند. من برای تمام حرف‎هایم شاهد دارم و مسئول کانون هواداران استقلال اهواز بهترین شاهد ماست.

شهرام شفیع‌زاده افزود: هیئت فوتبال خوزستان باید ارسطو جهانداری و محمد ملکی را دعوت کند و طی جلسه‌ای تکلیف مالکیت این باشگاه را روشن کند. بدهی شش میلیاردی مربوط به خرید امتیاز فولادنوین که یک بدهی شخصی است و ربطی به استقلال اهواز ندارد اما باید تکلیف سایر بدهی‌ها اعم از پرونده‌های موجود در کمیته انضباطی و بدهی‌های جانبی مشخص شود. هیئت فوتبال هم باید جلوی نقل و انتقالات استقلال اهواز را بگیرد تا مشخص شود که مالک باشگاه چه کسی است.

شفیع زاده در پایان گفت: باز هم تکرار می‌کنم تا زمانی که وضعیت پرونده اختلاف بین محمد ملکی و ارسطو جهانداری، همچنین بدهی‌های معوقه باشگاه استقلال اهواز روشن نشود، هیچ گونه ادعایی نسبت به مالکیت تیم نخواهیم داشت ولی اگر باشگاه تحویل ارسطو جهانداری شد، به‌عنوان اسپانسر از استقلال اهواز حمایت مالی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
Reza
|
Azerbaijan
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
3
جهانداري و ملكي تيم رو به اين روز انداختن و الان بايد جوابگو باشند،بهتره خود شفيع زاده بياد و تيم رو بگيره وگر نه بهتره منحل بشه و بيشتر از اين با اعصاب هوادارا بازي نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
3
بدهی استقلال اهواز به فولاد نوین بدهی شخصیه ؟ باشگاه یک شخصیت حقوقی داره و به هر کسی بدهکار باشه جزو تعهدات باشگاهه نه شخص
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
4
استقلال اهواز یه زمانی باشگاه بازیکن ساز خوبی بود که میتونست از ترانسفر این بازیکن ها درامد خوبی بدست بیاره ولی موانع ای مثل خدمت سربازی و عدم مدیریت این باشگاه رو به نابودی کشانده.کلا باشگاه داری در ایران سوده نیست و حتما باید وابسته به ارگان صنعتی باشه و تا موقع ایکه این نقص حل نشود فوتبال ایران جهانی نخواهد شد.
Reza
|
Azerbaijan
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
4
آقاي شفيع زاده درست ميگه چون اولا نقل و انتقال رسمي بابت سهام صورت نگرفته و ثانيا چكهايي كه به فولاد نوين داده اند چكهاي شخصي بوده و ربطي به باشگاه نداره
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
3
اگر راست میگن بسم الله تیم دسته دو تحویل دادین الان دسته یک هست لطفا ناز عشوه در نیارید
تیم باید زیر نظر نفت , فولاد, پتروشیمی یا توسعه نیشکر بره اون هم به صورت دایم
طرفدار اس اس بیاور
رضا از کرج
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
ببینید چه به روز اس اس اهواز آوردن دارن از هم بنام استقلال انتقام میگیرن
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
آقاي شفيع زاده شما رو خيلي دوست داشتيم ولي متاسفانه شما باعث و باني تباه و نابودي اس اهواز شديد... تحويل تيم به جهانداري بزرگترين ضربه به مردم خوزستان بود حالا باز هم همان سناريو رو دارين تكرار ميكنيد.... اما اگه مرد و مردونه خودتون كه يك خوزستاني اصيل و با شرافت هستين وارد شود و تيم رو تحويل بگيرد تا كاري كنيد وضعبت اين تيم به تربيت بدني برگرده نوكر شما و خاندان شما خواهيم بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها