به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بلیط مربی و بازیکنان فولاد اوکی شد

با اضافه شدن مربی و دو بازیکن فولاد خوزستان این تیم کامل خواهد شد.
بلیط پرواز مربی و دو مهره کلیدی فولاد خوزستان برای سفر به دبی اوکی شد تا خیال دراگان اسکوچیچ راحت شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با پیگیری مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بلیط پرواز مستقیم اهواز به دبی برای نعیم سعداوی، اسماعیل شریفات و مهرداد جماعتی اوکی شد. این سه نفر ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) با پرواز هواپیمایی نفت از فرودگاه بین المللی اهواز عازم دبی خواهند شد تا به اردوی فولاد در این شهر ملحق شوند.

دراگان اسگوچیچ در گفت و گوی تلفنی صبح امروز با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از سیف الله دهکردی درخواست کرد مقدمات اعزام نفرات باقی مانده در اهواز به دبی فراهم شود. با تحقق درخواست اسکوچیچ این مربی کروات می تواند از فردا شاهد تکمیل شدن تیمش در امارات باشد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم فوتبال فولاد خوزستان در هتل آکادمی اتصالات واقع در محله‌‌ی دیره در ساحل شرقی دبی اردو زده است و تمرینات خود را در هوای مطبوع زمستان دبی پیگیری می کند.

بلیط مربی و بازیکنان فولاد اوکی شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نیسی
|
Seychelles
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
5
موفق باشند. خدا به همراهشان
فوتبالیستهای نامدار خاکی
|
India
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
0
باشگاه فولاد تنها باشگاه خوزستانی که در حال حاضر فوتبال ناب خوزستان را برای تمامی کسانی که واقعا از فوتبال این خطه خوششان می آید را به نمایش میگذارد خواهشا مسئولین استان بخصوص استاندار،نمایندگان و هیئت فوتبال استان حمایت خود را از این باشگاه دریغ نفرمایند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها