به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان تشکیل می‌شود

پیشکسوتان فوتبال خوزستان در روزهای آینده ساماندهی می‌شوند.
رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان از تشکیل کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان در روزهای آینده خبر داد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خوزستان اسپورت عنوان کرد: به دلیل اهمیت نقش پیشکسوتان در ورزش و برای ساماندهی به امور پیشکسوتان فوتبال خوزستان اقدام به تشکیل کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال خواهیم کرد. مسئول این کمیته طی چند روز آینده منصوب و معرفی خواهد شد تا پس از آن برنامه ریزی جامع و مدون برای ساماندهی امور پیشکسوتان فوتبال خوزستان انجام شود.

طالقانی افزود: تعداد پیشکسوتان فوتبال در خوزستان با توجه به اینکه فوتبال از این استان وارد ایران شده و خوزستان باقدمت ترین استان کشور در زمینه فوتبال محسوب می شود، بیش از سایر استان هاست و به همین دلیل ساماندهی امور این موسپیدان ورزش نیازمند زمان کافی است.

در عین حال، هیئت فوتبال خوزستان پس از برگزاری تورنمنت چهارجانبه یادواره سردار شهید جاسم نادری و شهدای گردان بلال که باعث رونق فوتبال این خطه در روزهای تعطیلی لیگ برتر و لیگ دسته اول شد، قصد دارد از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان تجلیل نماید.

علی طرفی نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال در همین رابطه به خوزستان اسپورت گفت: فهرست متشکل از 73 پیشکسوت فوتبال خوزستان را تهیه کرده ایم و قصد داریم در سه جلسه جداگانه از این عزیزان بابت زحماتی که در فوتبال خوزستان و ایران کشیده اند، تجلیل نماییم.

طرفی ادامه داد: این 73 نفر در واقع نماینده پیشکسوتان پرشماری خواهند بود که سالیان سال با درخشش در میادین فوتبال، شادی را به خانه های مردم خوزستان آورده بودند. همانطور که می دانید بسیاری از پیشکسوتان فوتبال این استان اکنون در خارج از کشور اقامت دارند و امکان تجلیل حضوری از همه پیشکسوتان وجود ندارد. بنابراین فهرست متشکل از 73 عزیز پیشکسوت را تهیه کرده ایم و با تقسیم این عزیزان به سه گروه جداگانه از آن ها تجلیل خواهیم کرد.

کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان تشکیل می‌شود

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها