به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

امین‎فر: می‎توانیم مثل استقلال قهرمان شویم

امین‎فر: می‎توانیم مثل استقلال قهرمان شویم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر تیم ببندیم، بلکه برای تک رقمی‌شدن تلاش می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلام‌حسین امین‌فر در خصوص برگزاری جشن صعود به لیگ برتر تیم نفت آبادان که قرار است امروز (دوشنبه) در آبادان برگزار شود، اظهارکرد: این جشن عمومی نیست و با حضور کادرفنی و تمام بازیکنان و همچنین مسوولان دستگاه‌هایی که در صعود ما نقش داشتند، برگزار می‌شود. همچنین لیدرهای تیم و 40 تا 50 تماشاگر که از ما حمایت داشتند نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی در ادامه درخصوص انتخاب سرمربی این تیم نیز گفت: طی دو سه روز آینده سرمربی قطعی خواهد شد ولی گزینه اصلی آقای دست‌نشان است اما یکسری صحبت‌ها باید شود تا همه چیز قطعی شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت ‌آبادان افزود: از بازیکنان سال گذشته نیز تعدادی که برای فصل پیش‌رو نیاز هستند، مدنظر می‌باشند و آن تعدادی را هم که نمی‌خواهیم، در لیست خروجی قرار می‌گیرند. در لیگ یک، لیست بازیکنان بزرگسال‌مان 22 نفر بود، در حالی که برای لیگ برتر این لیست، 18 نفره است و خود به خود چند نفر خط می‌خورند. ضمن این‌که باید با جذب بازیکنان قوی‌تر نیز ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم و طبیعتا باید یکسری از بازیکنان که از نظر فنی مدنظر نیستند، در لیست مازاد قرار گیرند تا بتوانیم نفراتی را جایگزین کنیم. ما هم بیکار نیستیم و با بازیکنان مدنظر صحبت می‌کنیم، هرچند که نظر سرمربی تیم مهم است.

وی در پیش‌بینی‌اش از عملکرد نفت ‌آبادان در لیگ برتر، گفت: تمام تلاش مجموعه باشگاه و هیات مدیره که در تهران و آبادان مستقر هستند، این است که بتوانیم رتبه خوبی در جدول به دست آوریم. نمی‌خواهیم برای ماندن، تیم ببندیم؛ بلکه برای تک رقمی‌شدن تیم تلاش می‌کنیم و هدف ما در سال اول رسیدن به این مهم است.

امین‌فر بیان کرد: با توجه به پتانسیل و تماشاگری که در آبادان داریم، می‌توانیم مانند استقلال خوزستان در برنامه سه ساله‌مان، مدعی قهرمانی در لیگ برتر هم باشیم.

وی در خصوص بودجه این تیم نیز گفت: اساس‌نامه‌ وزارت نفت به این صورت است که نمی‌تواند برای لیگ حرفه‌ای هزینه کند، البته ما شرایط نفت‌ تهران را نداریم و وضعیت شهر به صورتی است که مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و فوتبال روی زندگی‌شان تاثیرگذار است و این را تمام مدیریت وزارت نفت هم می‌داند و با توجه به قولی که داده‌اند، در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت. آن‌ها گفته‌اند که ما هیچ دغدغه مالی نخواهیم داشت و ان‌شاءالله از طرق قانونی بودجه لازم تامین می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
2
4
نه تيمتون پتانسيل بالايى نداره .بازيكنان شما با بازيكنان فولاد نوين خيلى فرق داره . رتبه
12 و 13 قرار می گیرید.
برزیل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
6
اگه دوست دارید قهرمان بشید باید سرمربی بومی شش دانگ وبازیکنانان خوزستانی باغیرت نیازه
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
5
خوب خدا را شکر که خبرهای امیدوارانه داده اید
1.. لطفا سرمربی اقای دست نشان را نگه دارید زیرا بهترین گزینه می باشد
2...از بازیکنان بومی وترجیحا امید وجوانان ..ونفت نوین ..وسایر بازیکنان خوزستانی شاغل در لیگ های یک ودو استفاده شود ..
3..با توجه به فوتبالی که تیم نفت در 6 بازی اخر لیگ انجام داد وخیلی بالاتر از فوتبال لیگ برتر بود .امید صد در صد داریم که با اتحاد وهمدلی ودور کردن مسائل حاشیه ایی رتبه عالی در حد 5 تیم اول داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
3
نه بفرمايد قهرمانى!
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
5
دارین مردم گول میزنید اگر اولویت شما دست نشانه چرا این خبر قطعی نمی کنید برید مظلومی را بیارید تا دوباره سلام کنید به لیگ یک واگر خدای نکرده این اتفاق افتاد بدونید آبروی کشور برزیل بطور کامل ازبین میره.
موسوی شادگان
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
2
اقای ناشناس..بازیکنان فصل قبل نفت همه جوان تکنیکی و دونده هستن ...به خصوص شادکام که ازالان باصراحت میگم جز پدیده های لیگ میشه مثل زهیوی که سه سال در نفت ابادان خودی نشون داد وبعد توسط ویسی دیده شد..که الان پدیده لیگ شده ...باحسادت چیزی درست نمیشه داداش برو تو استان خودت نظر بزار .
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
اقای امین فر شما هم دارید مسیری رو طی میکنید که اس اهواز پارسال طی کرد...
بقیه تیما دارن تیم میبندن اون وقت شما هنوز سر مربی مشخص نکردین...هی امروز فردا می کنید
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
جناب ناشناس بکوری چشم دشمنان صنعت نفت و بخیلان و حسودان صنعت نفت این برزیل دوست داشتنی که حتی برنامه نود بطور ویژه از اومدنش به لیگ برتر استقبال کرد در فصل جدید با قدرت حضور خواهد یافت و این تیم و هواداران متعصب و فهیمش سیلی محکمی بگوش دشمنان خواهند زد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها