به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

قرارداد خسوس 170 یا 350 هزار دلار؟

قرارداد خسوس 170 یا 350 هزار دلار؟

خوزستان اسپورت- رفتن فرناندو خسوس به گسترش فولاد آنقدر ناگهانی بود که باورش انگار برای خود تبریزی‌ها هم سخت بود

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، همه فکر می‌کردند این دروازه‌بان برزیلی یا در استقلال خوزستان می‌ماند یا اینکه به تیم جدید ویسی می‌رود تا باز هم در کنار کسی باشد که او را کشف و به فوتبال ایران معرفی کرد اما قبل از اینکه حتی ویسی تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند، خبر رسید فرناندو دخسوس با باشگاه گسترش فولاد تبریز قرارداد امضا کرده است.

این خبر آن‎قدر عجیب بود که وقتی فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد هم آن را تکذیب کرد، همه حرف‌های او را باور کردند. ضمن اینکه در پی آن مسئولان استقلال خوزستان هم خبر حضور خسوس در گسترش را رد کردند چون هر روز با او بودند و فکر می‌کردند خسوس از اهواز خارج نشده است!

با این حرف و حدیث‌ها مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با 3 خودرو راهی ایذه شدند تا در مراسم ازدواج صادق نوروزی پزشک تیم شرکت کنند. در یک خودرو بهمن روشنایی و فرناندو خسوس بودند، در خودرو دوم فرشاد بختیاری‌زاده و در خودروی سوم هم سیروس پورموسوی و خانواده‌اش. در این زمان، خبر حضور خسوس در گسترش داشت کم‌کم رنگ واقعیت می‌گرفت که به خاطر حضور این دروازه‌بان در مراسم ازدواج نوروزی باز هم تکذیب شد.

بامداد روز بعد، عکس فرناندو خسوس به همراه غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد منتشر شد. با این عکس، دروازه‎بان برزیلی دیگر چاره‌ای نداشت جز اینکه ماجرا را توضیح دهد.

فرناندو خسوس در مورد حضورش در تبریز گفت که با پرواز مستقیم ساعت 8:30 جمعه شب راهی تبریز و از فرودگاه مستقیم راهی باشگاه گسترش شد. بعد از آن و وقتی کارهای قرارداد انجام شد، با پرواز ساعت 6 صبح آتا به تهران رسید و بعد از آن هم مستقیم به اهواز برگشت. این رفت و آمد آن‎قدر سریع انجام شده بود که خسوس ساعت 9:30 صبح شنبه در خانه‌اش در اهواز بود. شاید به خاطر همین سرعت عمل بود که هیچ‌کس باور نمی‌کرد فرناندو به تبریز رفته و با گسترش قرارداد بسته است.

بعد از اینکه همه چیز لو رفت، خسوس هم گلایه کرد و گفت که قرار نبود باشگاه گسترش فولاد خبر را منتشر کند تا با باشگاه استقلال خوزستان تسویه حساب کند اما با شایعه‌هایی که به وجود آمده بود، باشگاه گسترش ظاهرا چاره‌ای نداشت جز اینکه خبر را تایید کند.

از سوی دیگر، یکی از مربیان استقلال خوزستان به نمایندگی از باشگاه ماموریت پیدا کرد با خسوس صحبت کند تا بلکه در این تیم بماند. این مربی در مورد قرارداد خسوس هم با این دروازه‌بان برزیلی صحبت کرد که او گفته بود با قراردادی به مبلغ 170 هزار دلار به گسترش پیوسته است که در جواب این مساله، مربی مورد نظر به دخسوس پیشنهاد داد با 200 هزار دلار می‌تواند در استقلال خوزستان بماند. این مربی حتی با مدیر برنامه‌های برزیلی فرناندو خسوس هم صحبت و نظر او را جلب کرد اما قبل از اینکه کاری انجام شود، در اقدامی عجیب‌تر، فرناندو خسوس و خانواده‌اش شبانه راهی برزیل شدند.

ظاهرا قرار بود فردای آن روز که صحبت‌ها با خسوس انجام شد، فرناندو به باشگاه استقلال خوزستان برود تا در مورد قراردادش حرف بزند اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، فرناندو خسوس بدون اطلاع به آبی‌های اهوازی، شبانه راهی تهران شد و پس از آن به دبی رفت تا راهی برزیل شود. اتفاقی که باعث تعجب همه مسئولان استقلال خوزستان شد.

این اتفاقات عجیب و غریب باعث شد علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان رفتن خسوس به گسترش فولاد تبریز را آدم‌ربایی قلمداد کند و بگوید: «باور کنید یک آدم‌ربایی اتفاق افتاده! شبانه این بازیکن را به تبریز بردند و با او قرارداد بستند. این بازیکن هنوز با ما تسویه‌حساب نکرده. اینها فساد در فوتبال است و بهتر است مسئولان به این نوع موضوع ورود کنند. امنیت بازیکنان خارجی با باشگاه‌هاست و پروانه کار این بازیکن در ایران را ما گرفتیم.»

اینکه واقعا به این مساله می‌توان آدم‌ربایی گفت یا نه، معلوم نیست اما نکته جالب دیگر این است که گفته می‌شود قرارداد فرناندو خسوس با گسترش فولاد تبریز 350 هزار دلار است اما ظاهرا این بازیکن از آن بی‌خبر است و فکر می‌کند قراردادش 170 هزار دلار است! حالا باید دید کدام مبلغ درست است؟ 350 هزار دلاری که از باشگاه گسترش فولاد به گوش می‌رسد یا مبلغی که خسوس می‌گوید؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
9
ان شاالله با گسترش سقوط کنه ان شاالله و خدا روی مفسدان را سیاه کند
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
5
اینکه پروند این کار و این اقا پیگیری بشه مهم است، بخصوص با روزمه ای که این آقا داری و بازی که مقابل پرسپولیس انجام دادن باید موشکافی بشه و دوستان مسئول ورود کنند، هیچ بعید نیست دوباره بفرستنش دسته 2، ولی بنظرم این بازیکن دیگه با 200 هزار دلار که هیچ با 50 هزار دلار هم نباید دنبالش برود.
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
7
از قدیم گفتن : آزموده را آزمودن خطاست. وقتی آقای سرمربی در طول دوران فعالیتش کارنامه ای پر از تخلف و زد و بند داره چرا باید دوباره مجال و فرصت بهش داده بشه تا دوباره همون کثافت کاریها رو تکرار کنه . شیرین فراز کرمانشاه . تراکتور سازی و شهرداری تبریز در هر سه تیم این آقا مرتکب تخلف شده . این نشون میده در ارکان اصلی فوتبال ایران افرادی هستن که از وجود چنین آدمهایی استقبال و حمایت می کنند و فساد در فوتبال ایران ریشه محکمی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
نه برادر عزیز ایشان خوب هم میداند که با چقدر قرارداد امضا کرده کسی که با این سرعت بره قرارداد امضا کند و برگردد مطمئن باش خیلی زنگ است ولی عمدا به تیم سابقش گفته که 170 هزار دلار تا به آنها بگه که من بخاطر پول شما را رها نکرده ام مطمئن باشید خیلی بیشتر از 350 هزار دلار هم با گسترش امضا کرده .ولی چرا اینچنین قرارداد امضا کرد او که بازیکن آزاد و خارجی هم هست و خیلی راحت ميتوانست به هر تیمی که بخواهد برود آن هم در بازار کاذب ایران خیلی بیشتر ميتوانست بگیرد بخصوص اینکه حسابی هم بازارش گرم شده بود .هر چه است زیر سر کمالوند است چون سابقه اینچنین کارها را در کارنامه خودش دارد ولی وجدانا آقای کمالوند بابت خرید یک بازیکن می ارزه آدم این چنین بکند مطمئن باش استقلال خوزستان با أو قرارداد امضا نمیکرد چون پرداخت اینچنین مبالغی با سیاست باشگاه استقلال خوزستان تطابق ندارد در ضمن مربی او مهم بود شما باید مربی دروازبان استقلال خوزستان را می قاپیدید گمان کنم این بار اشتباه کردی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها