به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

زهیوی: در رتبه‎های بالای جدول می‎مانیم

زهیوی: در رتبه‎های بالای جدول می‎مانیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امسال با استقلال خوزستان قهرمان شدم و امیدوارم برای تیم ملی هم بتوانم افتخارآفرینی کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، رحیم زهیوی درخصوص نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه در کنار بیشتر بازیکنان بزرگ و بهترین‌های فوتبال ایران در این اردو حضور دارم و خوشحالم از اینکه زیر نظر یک مربی کاربلد همچون کی‌روش کار می‌کنم.

وی ادامه داد: همه چیز خوب است. بیشتر بازیکنان در اینجا چیزهایی به من یاد می‌دهند و از نظر شخصیتی انسان‌های بزرگی هستند. ما امسال با استقلال خوزستان قهرمان شدیم و امیدوارم برای تیم ملی ایران هم بتوانم افتخارآفرینی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا در تیم استقلال خوزستان خواهد ماند یا نه، گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال خوزستان مشروط است و باید ابتدا شرایط باشگاه خودمان را بررسی کنم و بعد پیشنهادات دیگر را ببینم. قطعاً استقلال خوزستان بازیکن خواهد گرفت و نمی‌گویم قهرمانیم بلکه سعی می‌کنیم در رتبه‌های بالای جدول بمانیم، البته اگر در این تیم بمانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
كوهيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
10
ايشالله ك ميموني و همچنان با موفقيت ادامه ميدي. اس خوزستان الان ب وجود شما و تعصب و غيرتتون احتياج داره.
خوزستان اسپورت ي خواهش هم از شما داريم. لطفا خبر و عكس هم از ورزشگاه فولاد بزارين. با تشكر از زحماتتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها