به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

کمالی: سربازان نمی‌توانند برای تیم ملی بازی کنند

کمالی: سربازان نمی‌توانند برای تیم ملی بازی کنند

خوزستان اسپورت- جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد که دو بازیکن سرباز تراکتورسازی حق همراهی تیم ملی فوتبال ایران را ندارند. او همچنین از فدراسیون خواست که از این بازیکنان حمایت نکند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سردار موسی کمالی درباره درخواست افشین پیروانی برای بخشیده شدن سروش رفیعی و بختیار رحمانی جهت حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرد: هیچ تغییری در وضعیت بازیکنانی که با جعل و دسیسه،کارت پایان خدمت گرفته‌اند و کارت‌شان ابطال شده است، به وجود نیامده و این بازیکنان همچنان قادر به همراهی تیم ملی نیستند.

وی درباره اینکه فدراسیون فوتبال در این باره درخواستی داشته و با ستاد کل نیروهای مسلح صحبتی کرده است، اظهار داشت: تماس‌هایی گرفته شده اما حرف من این است که هر روز نباید این موضوع را مطرح کنند. ما یک بار گفتیم این بازیکنان دچار تخلف شده‌اند و نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. جامعه نمی‌پذیرد که بین این بازیکنان و افراد عادی تبعیض وجود داشته باشد. آنهایی که به قوانین احترام نگذاشتند  باید تاوان آن را پس دهند. این بازیکنان نیز همانند مردم عادی هستند.

کمالی ادامه داد: همین که به این بازیکنان اجازه داده شد در تیم‌های باشگاهی به میدان بروند و فوتبال بازی کنند بزرگترین لطف در حق آنهاست و بیشتر از این بنا نیست که به آنها کمکی شود و رحمانی و رفیعی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه گفته شده چگونه این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند اما برای حضور در تیم ملی به آنها مجوز داده نشده است، گفت: تیم‌های نظامی یگان محل خدمت این نفرات است، یگان محل خدمت هر کجا که باشد آنها باید در آنجا حضور داشته باشند اما تیم ملی بحث مامور کردن سرباز است. اگر فردی عادی تخلفی کند ما او را به دستگاه‌های دولتی و خارج از نیروهای مسلح مامور نمی‌کنیم. این بازیکنان مرتکب جرم شدند و در یگان خدمتی خود در حال گذراندن خدمت سربازی هستند.

کمالی درباره اینکه مهدی تاج گفته بود یکی از اولویت‌هایش در فدراسیون فوتبال حل مشکل بازیکنان سرباز است، تصریح کرد: از مسئولان ذیربط از جمله فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم از بازیکنان متخلف، «این همه» حمایت نکنند. بحث ما این است که آنها هم با توجه به تخلف این بازیکنان این موضوع را پیگیری کنند نه اینکه به جای این کار دست به حمایت بزنند.

وی درباره اینکه آیا خدمت حسین ماهینی به پایان رسیده است، به تسنیم گفت: حدود سه ماه از خدمت این بازیکن مانده است و اواسط مرداد ماه سال جاری خدمت او به پایان می‌رسد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: وضعیت او تغییری نکرده و باید به ایران بیاید و به خدمت سربازی بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
4
1
دقیقاً باید همینطور باشد. بختیار و سروش بازیکنان خوبی هستند ولی تخلف کرده اند.چه بسیار جوانهایی حتی از همین خوزستان توی سربازی جان خودشون رو ازدست دادند. خیلی ها هنرمند و تحصیلکرده و با سواد و متخصص هستند در زمینه های مختلف، ولی قانونی دو سال سربازی میرن. قرار نیست فقط ورزشکاران اونم فقط فوتباليستها از زیر بار خدمت سربازی در برن. تازه برن خدا رو شکر کنن دارن فوتبال بازی میکنند. باید عبرت بشه.من هم دوسال سربازی رفتم تو پادگان. تو گروهانمون پزشک هم داشتیم با رتبه دو رقمی کنکور که آمده بود سربازی.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
2
البته همین خدمت سربازی عامل عدم پیشرفت باشگاه های بازیکن سازی مثل فولاد و در نتیجه فوتبال ایران میشه چون یه باشگاه با هزینه میلیاردی یه نونهال را تربیت میکنه اما موقع ترانسفر باید بره سربازی پس تیمی بصورت جدی و اصولی مثل فولاد وارد ساخت آکادمی و بازیکن سازی نمیره چون سود ده نیست پس فوتبال ایران پیشرفت نخواهد کرد و حتی تا چند سال اینده زنگ تفریح کشورهای منطقه خواهد شد.چه سالی یاد داری که یه تیم باشگاهی ما 4 گل از یه تیم عربی گل بخوره؟پی باید یه فکری بحال باشگاه های بازیکن ساز بشه تا سوده بشه و همه باشگاه ها در این مورد وارد شن تا فوتبال ما پیشرفت بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
2
1
آقای بیرگانی همین نگاه اگر تو رشته های ورزشی دیگر و در کل در عرصه های دیگر جامعه بشه پس دیگه نباید کسی سربازی بره! نميشه برای یک رشته ورزشی تبعیض قائل شد. حرف شما اون موقع کاملا درست وقتی ما در کشور قانون سربازی داریم برای همه افراد در هر زمینه که باشند یکسان باید باشه .فولاد چند سال زحمت میکشه فوتبالیست تربیت میکنه، فلان دانشگاه هم زحمت میکشه مهندس و دکتر و ....تربیت میکنه.
فولاد یا هر باشگاه دیگه باید خودشو با قانون فعلی وفق بده و تنها راهش اینه از رده نوجوانان و جوانان با بازیکنان خود قرارداد 10ساله ببنده تا این بازیکنان بعد از سربازی هم در خدمت فولاد باشند اگر اینکار رو بکنه این چرخه ادامه داره و هيچوقت با کمبود بازیکن خوب روبرو نميشه و حتی دستش برای ترانسفر هم باز ميماند .
چیزی شبیه بورسیه کردن مقطع دکترا . فرد بورسیه مجبوره بعد از سربازیش برگرده دانشگاه و دوبرابر مدت تحصیلش در اون دانشگاه کار و تدریس کنه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
1
خوب حالا یه سوال دارم .آیا کل مهندس و دکتر که فارغ تحصیل میشن باید تو ادارات و بیمارستان های تبریز خدمت کنند ؟؟؟!!! دوما چشم کور نمی تونه از واقعیت ها درک داشته باشه آیا متوجه شدی سقوط ملوان بخاطر بی توجهی و تبعیض بوده که بازیکنان سرباز که میتوانستند این باشگاه خوب را در لیگ نگه دارند با غرض ورزی به تراکتور داده شدند.بله بحث سربازی مربوط به کل کشور است همه جا نه فقط تبریز.هر چند به امید خدا ذوب آهن جام حذفی رو میبره و سهمیه تراکتور حذف میشه و همین اه هواداران ملوان دامن تراکتور رو میگیره و تو اسیا هم حذف میشه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
بازی کردن بازیکنا تو تیم ملی چه ربطی به سربازی داره
هر بازیکنی سرباز شد نمیتونه تیم ملی بازی کنه؟؟
این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارن
در ضمن با این موضوع موافقم تیم های بازیکن ساز باید قراردادهای طولانی مدت با بازیکنای خوبشون ببندن تا بعد از سربازی بتونن اونا رو داشته باشن
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
از جناب سر دار کمالی این سوال را داشته بعد از ماجرای بازیکنان سرباز .
1.. ایا با برخوردی که با بازیکنان سرباز شد .به تبع ان با عوامل داخل خود سازمان نظام وظیفه که از پرسنل تحت امر ایشان بوده.و در جریان صدور کارت های قلابی نقش داشته اقدامی شده یا خیر
2...بعد از این قضیه سمت وهدایت بیشترین تعداد بازیکن سرباز .ترحیحا به تیم تراکتور سازی سرا زیر گردید الخصوص بازیکنان تاپ وتکنیکی.. چرا
3.لصفا در حال حاضر علاوه بر حساسیت در مورد بازیکنان سرباز در تیم های خوزستانی ..متوجه بازیکنان سرباز در تیم های اصفهانی ..تهرانی بخصوص پیروزی و استقلال .نباید غافل بود..
4..با توجه به اینکه در اینده ممکن است بازیکنان زیادی مجددا از تیم های مطرح خوزستانی به سربازی اعزام شوند .ترتیباتی اتخاذ شود تا یک تیم مطرح در استان ..شبیه تراکتور سازی ویا فجر سپاسی شیراز . ویا ملوان . بوجود اید . .چرا ...بدلیل اینکه تیمی شبیه فولاد خوزستان به چه هزینه گزافی باید یک بازیکن شبیه سروش رفیعی را تربیت .و یک تیم رقیب ان یعنی تراکتور سازی حاضر وامده بدون هیچ هزینه ایی او را به خدمت بگیرد .مگر تیم تراکتور با ان هزینه هایی گزافی که دارد خرج میکند از قبیل مربی بازیکن .توانایی تاسیس یک اکادمی را ندارد.سوال این است که اگر این تیم نظامی می باشد .این همه خرج وهزینه در هیچ کجای تیم های نظامی ایران وحتی دنیا دیده نشده. وحتی در تیم هایی بالای لیگ برتر ایران هم اینچنین هزینه نمشود ..این همه زیاده خواهی برای چیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها