به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

تقدیر از پنج ملی‎پوش تاریخ فوتبال خرمشهر

تقدیر از پنج ملی‎پوش تاریخ فوتبال خرمشهر

خوزستان اسپورت- جلسه هماهنگی فینال جام حذفی با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و مسئولان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت سازمان لیگ، در این جلسه محمدرضا ساکت مدیر بازاریابی، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی ، نمایندگان حراست فدراسیون فوتبال، طرفی مسئول حراست اداره ورزش و جوانان خوزستان، نماینده ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد و هماهنگی‎های  اجرایی، فنی و ورزشی مسابقه فینال حضور داشتند.

محمدرضا ساکت مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره موضوع‎های مطرح شده در این جلسه گفت: بحث آماده‎سازی ورزشگاه، مسیرگذاری و طراحی ورود تیم‎ها، ورودی داوران، تماشاگران و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ساکت افزود: مسئولیت برگزاری این مسابقه به کمیته مسابقات سازمان لیگ، غلامرضا بهروان و سعید فتاحی، همچنین عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان واگذار شد و مراسم اختتامیه نیز توسط روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: روز یکشنبه دوم خرداد نمایندگانی برای بازدیدهای نهایی از سازمان لیگ به خرمشهر سفر می‎کنند. برنامه رونمایی از مدال‎های جام حذفی هم در تهران و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

ساکت با اشاره به برنامه رونمایی از کاپ قهرمانی جام حذفی در خرمشهر گفت: روز هشتم خرداد ساعت 17 در یادمان شلمچه و با حضور فرماندهان، ورزشکاران، نمایندگان دو باشگاه استقلال و ذوب‎آهن اصفهان و رسانه‎های دیداری و نوشتاری جام به مسجد جامع خرمشهر فرستاده می‎شود.

وی تأکید کرد: قبل از مراسم رونمایی برنامه میثاق ورزشکاران با شهدای 8 سال دفاع مقدس برگزار می‎شود. در این برنامه همچنین  ورزشکاران و مسئولان به شهدای حرم و شهدای گمنامی که مقبره‎شان در نزدیکی مسجد جامع خرمشهر قرار دارد ادای احترام خواهد شد.

ساکت با اشاره به برنامه‎های فرهنگی فینال جام حذفی گفت: در روز مسابقه از 20 نفر از دست‎اندرکاران پروژه ساخت ورزشگاه نفت‎وگاز اروندان، مسئولان برگزاری مسابقه در فینال جام حذفی و 5 ملی‎پوش سابق خوزستان در ادوار مختلف شامل عبدالمجید بشکار، عبدالرزاق خادم‎پیر، هوشنگ مرادی، سیدمحمد علوی و جلال کاملی‎مفرد تقدیر خواهد شد.

وی افزود: برای تسهیل تماشاگرانی که موفق به ورود به ورزشگاه نمی‎شوند، با مساعدت شهرداری‎های آبادان و خرمشهر تلویزیون‎های شهری در بیرون ورزشگاه نصب خواهد شد.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ اظهار کرد: در پایان مسابقه مراسم اهدای جام و مدال باشکوه خاصی روی استیج زیبایی که برای این بازی طراحی شده است برگزار می‎شود. همچنینپیش از این مراسم یاد و خاطره فرماندهان شهید خرمشهر از جمله محمد جهان‎آرا گرامی داشته می‎شود.

ساکت با اشاره به برخی برنامه‎های فرهنگی در پایان مسابقه فینال گفت: همانگی‎های لازم انجام شده که در موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی خرمشهر غرفه  فوتبال ایجاد شود تا در روز بعد از مسابقه  با حضور ورزشکاران و مسئولان پیراهن‎های امضا شده دو تیم، نمونه جام قهرمانی ، بازوبند کاپیتانی 2 تیم، کارت زرد و قرمز داور که به امضای آنان رسیده به این موزه اهدا شود.

وی همچنین افزود: روز سه‎شنبه آینده جلسه انتظامی، امنیتی و اجرایی با حضور فرمانداری خرمشهر برگزار می‎شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها