به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

گلزن فولادنوین: قصد بی‌ احترامی نداشتم

حسن بیت سعید می‌گوید همیشه پس از گلزنی به سبک تیم کیهیل شادی می‌کنم.
بازیکن تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: قصد بی احترامی به تماشاگران نفت مسجدسلیمان را نداشتم و همیشه پس از گلزنی بدین شکل شادی می کنم.

حسن بیت سعید در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبل خوزستان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. بازیکنان فولاد نوین تلاش زیادی در میدان داشتند و در لحظات پایانی با همکاری بچه ها توانستم گل مساوی را بزنم. به هر حال بدشانس بودیم و در ضربات پنالتی مغلوب نفت شدیم. در مجموع تورنمنت خوبی را شاهد بودیم و این مسابقات به آماده شدن تیم های خوزستانی برای حضور در مسابقات رسمی خیلی کمک کرد.

بیت سعید در خصوص شادی بعد از گل که مقابل تماشاگران نفت مسجدسلیمان داد و باعث واکنش آن ها شد، توضیح داد: به سمت تماشاگران نفت نرفتم، بلکه به طرف پرچم کرنر رفتم. من در هر بازی که موفق به گلزنی شوم، سمت پرچم کرنر می روم و به سبک تیم کیهیل بازیکن تیم ملی استرالیا شادی می کنم. این بار هم مثل همیشه همان حرکت را انجام دادم و اصلاً قصد بی احترامی به طرفداران نفت را نداشتنم.

حسن بیت سعید افزود: ممکن است تماشاگران تیم نفت از شادی گل من برداشت دیگری کرده باشند اما آن ها اطمینان داشته باشند که هیچ قصدی در کار نبوده است. مدیرعامل باشگاه فولادنوین همیشه به رعایت اخلاق و احترام تأکید داشته و به ما ابلغا کرده که در میدان ابتدا باید اخلاق را رعایت کرد و سپس به دنبال کسب نتیجه بود.

گلزن فولادنوین: قصد بی احترامی نداشتم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
2
2
اخی ارزو می کنم سال بعد بالباس فولاد ببینمت وپعد تیم ملی
چون حق شما وفوتبالت بیشتر از ایناس.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
3
هیچ کس از ایشون ناراحت نشد ... متاسفانه دو سه تا از نیمکت نشین هاشون باعث این جنجال شد و گرنه گل اولی رو که زدن تماشاچی های فولادی بین ما مسجدسلیمانی ها بودن و یمشون رو تشویق کردن...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها