به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

گزارش ویژه: اتفاقات تلخ ورزشگاه اهواز

ورزشگاه تختی اهواز جمعه شب شاهد صحنه های درگیری بین هواداران فوتبال اهواز و مسجدسلیمان بود.
خوزستان اسپورت- مراسم اهدای جوایز تیم های برتر به دقایق پایانی رسیده بود. هواداران تیم نفت که از مسجدسلیمان به اهواز آمده بودند تا زردپوشان را در بازی فینال تورنمنت چهارجانبه تشویق کنند، روی سکوها مشغول شادی بودند که با پرتاب سنگ روبرو شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند تماشاگر تیم میزبان که در حال ترک ورزشگاه بودند، ناراحتی خود از باخت فولادنوین را بدین شکل نشان می دادند. هواداران نفت که در سمت راست جایگاه استادیوم تختی اهواز نشسته بودند، دست به اقدام متقابل زدند و همین امر زمینه ساز درگیری طرفین شد.

ده ها تماشاگر از طرفین، طرف اهوازی و طرف مسجدسلیمانی، پس از پرتاب سنگ با همدیگر درگیری پیدا کردند. نیروهای انتظامی و یگان ویژه که درون محوطه چمن استقرار یافته بودند، همراه با پرسنل حراست اداره کل ورزش خود را به محل درگیری ها رسانده و تماشاگران درگیر را متفرق کردند.

افرادی که در جریان درگیری زخمی شده بودند، توسط نیروهای اورژانس مداوا می شدند. تعداد زیادی از اتومبیل های پارک شده در استادیوم در حین سنگ پرانی های طرفین دچار خسارت شده بودند. حسن سالمی سرمربی سابق فولادنوین اهواز شکایت داشت که به اتومبیل او خسارت وارد کرده اند و هواداران تیم نفت نیز شیشه های شکسته شده اتومبیل های خود را به نیروهای انتظامی حاضر در استادیوم نشان می دادند.

نیروهای انتظامی و یگان ویژه که همراه با حراست اداره کل ورزش از گسترش درگیری جلوگیری کرده بودند، چند تماشاگر از دو طرف را توقیف کرده و از آن ها سئوالاتی می پرسیدند. هواداران نفت اعتقاد داشتند که پرتاب سنگ از سوی تماشاگرانی آغاز شده که در طول مسابقه تیم فولادنوین را تشویق می کردند. نفتی ها می گفتند که مشغول شادی بوده اند که مورد هجوم قرار گرفته اند.

طرفداران تیم مقابل اما عنوان می کردند که بعد از گل تساوی فولادنوین در اوقات تلف شده، تماشاگران نفت فحش های زننده ای را نثار زننده گلزن فولادنوین و نیمکت این تیم کرده اند. حسن بیت سعید وقتی در ثانیه های تلف شده گل تساوی را زد، به سمت پرچم کرنر نزدیک جایگاه هواداران نفت رفته و شادی خود را انجام داده بود. شادی به سبک تیم کیهیل بازیکن استرالیایی باشگاه نیویورک ردبولز که واکنش هواداران نفت را در پی داشت.

گروه تماشاگران مسجدسلیمان متهم به شروع شعارهای ناپسند و گروه هوادار فولادنوین متهم به آغاز سنگ پرانی شدند. وساطت مسئولان ورزش و فوتبال خوزستان موجب گردید تا تماشاگران توقیف شده با دادن تعهد از ورزشگاه تختی خارج شوند. ورزشگاه رفته رفته از حضور تماشاگران خالی شد اما این افسوس را به جای گذاشت که چرا باید در آخرین دقایق برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان چنین برخوردهایی را شاهد باشیم.

گزارش روز: همه اتفاقات ورزشگاه اهواز

اژدری زاده: از ایجاد درگیری خبر ندارم!
مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز که در ورزشگاه تختی اهواز حضور داشت، در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت منکر هر گونه دیگری می شود!

اژدری زاده می گوید: من تعجب می کنم که می شنوم در ورزشگاه درگیری به وجود آمده بود! اگر درگیری ایجاد شده باشد آن را محکوم می کنیم و اصلاً با چنین حرکاتی موافق نیستیم.
من پس از بازی فولادنوین مقابل استقلال در جام حذفی اعلام کرده بودم که فولادنوین تماشاگر و لیدر رسمی و حرفه ای ندارد. تماشاگرانی که برای تشویق فولادنوین به ورزشگاه می آیند از روی عشق و علاقه شخصی می آیند و تیم ما هوادار رسمی و مرتبط با باشگاه ندارد.

مدیرعامل فولادنوین در خصوص اعتراض تماشاگران مسجدسلیمان به شادی پس از گل حسن بیت سعید بازیکن فولادنوین که مسجدسلیمانی ها مدعی بودند قصد توهین به آن ها را داشته توضیح می دهد: من بازی را از وی آی پی نگاه می کردم. بازیکن فولادنوین حرکت خاصی انجام نداد و شادی گل او معمولی بود. من قبل از اینکه در تورنمنت چهارجانبه شرکت کنیم به بازیکنان و مربیان تیم اعلام کردم با توجه به اینکه این تورنمنت با نام مقدس شهداء برگزار می شود، باید خیلی مراقب باشیم که هیچ گونه مسأله حاشیه ای ایجاد نشود. هدف ما از حضور در این تورنمنت کسب قهرمانی نبود و به احترام هیأت فوتبال در این مسابقات شرکت کردیم.

اژدری زاده می افزاید: بازیکنان تیم نفت قبل از شروع بازی به هر بازیکن نفت یک شاخه گل دادند و از آنها استقبال خوبی کردند. در مجموع باز هم می گویم که از ایجاد درگیری اطلاعی ندارم. اگر هم درگیری ایجاد شده باشد، از طرف باشگاه فولادنوین نبوده و این باشگاه هر گونه درگیری را محکوم می کند.

گزارش روز: همه اتفاقات ورزشگاه اهواز

مدیرعامل نفت: تماشاگران ما شروع کننده درگیری نبودند
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان که در وی آی پی ورزشگاه تختی کنار مدیرعامل فولادنوین نشسته بود، برخلاف اژدری زاده وجود درگیری را تأیید می کند.

مسعود رضائیان به خوزستان اسپورت می گوید: متأسفانه تماشاگران به سمت هم سنگ پرتاب کردند و با یکدیگر درگیر شدند. این حرکت در مکان مقدسی مثل ورزشگاه کاملاً محکوم است خصوصاً که این تورنمنت به یاد شهداء برگزار می شد.

رضائیان ادامه می دهد: شهداء به جبهه رفتند و شهید شدند تا ما در آسایش باشیم. ما آدم ها که باید به همدیگر احترام بگذاریم. فوتبال باید با خودش دوستی و رفاقت را همراه بیاورد و به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت اتفاقات رخ داده را محکوم می کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت در رابطه با اینکه تماشاگران کدام تیم آغاز کننده درگیری بودند عنوان می کند: فرقی نمی کند کدام طرف شروع کننده درگیری باشد، چون این حرکات در مجموع زیبنده نیست. به هر حال طبیعی است تماشاگران تیمی که برنده و قهرمان شده درگیری ایجاد نمی کنند. طرفداران تیم نفت در پشت نیمکت تیم خودمان مشغول شادی بودند که سنگ پرانی ها شروع شد. این اتفاقی است که تمام شده و باید آن را فراموش کنیم ولی امیدوارم که دیگر چنین صحنه هایی را شاهد نباشیم.

مسعود رضائیان در خصوص صحبت های علیرضا اژدری زاده مبنی بر اینکه از وجود درگیری در ورزشگاه ابراز بی اطلاعی کرده، چنین می گوید: مطمئن باشد که مدیرعامل فولادنوین هم مخالف چنین اتفاقاتی است و این اتفاقات را محکوم می کند.

رضائیان در پاسخ به اخرین سئوال که تماشاگران مسجدسلیمانی توسط باشگاه نفت به اهواز آمده بودند یا خیر، توضیح می دهد: این تماشاگران با هزینه شخصی برای حمایت از تیم محبوب مسجدسلیمان به اهواز آمدند و در طول 90 دقیقه به تشویق بچه ها پرداختند. من از همه هوادارانی که به ورزشگاه تختی آمده بودند تشکر می کنم و باز هم تکرار می کنم که انشاءالله دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

گزارش روز: همه اتفاقات ورزشگاه اهواز


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
3
2
مقصر داوره!!هه هه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
1
8
اتفاقات زشتی توی ورزشگاه افتاد انشالا دیگه بین تیمای خوزستان از این درگیریا درست نشه
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
3
4
واقعا متاسفم میزبانی زیر صفر درحد لیگ۳ هم نبود.هوادارای فولادم ...
.بابا یه باخت چه ارزشی داره که سنگ پرتاب میکنید؟؟؟
پاسخ ها
خوزستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
شما چرا قصد دارید جو بین هواداران خوزستانی را به آشوب بکشید . یه چیزی بگو که دو طرف احساس ندامت کنند البته اگر در تواند باشد.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
3
1
الان انصافو رعایت کردی....
البته مقصر زننده گل دوم فولاد نبود بلکه نیمکت نشیناشون کارهای زشتی رو نشون دادند.
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
1
5
انشاء الله هیچ برخوردی نبوده و اگر هم سوء تفاهمی بوده دیگر در خوزستان تکرار نخواهد شد .
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
3
افسوس و صد افسوس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
1
3
سلام .من به عنوان یه هوادارنفت مسجدسلیمان برای اتفاقات بوجودامده متاسف وناراحت هستم.امیدوارم تکرار نشه...ماهمه برادرهستیم و مهم اسم بلند خوزستان مهم هستش....به این فکرکنین که خیلیا دوست ندارن خوزستان سه نماینده ی لیگ برتری داشته باشه یا فولادبازم قهرمان بشه... جریان کارت معافیت که یادتتون هست... پس همه باهم یه صدا فقط خوزستان
پاسخ ها
asd313
| Seychelles |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
منم به عنوان هوادار فولاد خوزستان با شما موافقم و اگر ما به شما بی احترامی کردیم شما حلال کنید...من توی اون مسابقه نبودم و نمیدونم مقصر کیه و نمیتونم از روی تعصب حرف بزنم و بگم نه مسجد سلیمونیا مقصر بودن یا غیرذلک...فقط میتونم بگم باید همدیگرو ببخشیم و از گذشته ها بگذریم و به فکر آینده و درست کردن آینده خوزستان باشیم تا چشم اونی که نمیتونه ببینه در بیاد...موفق باشید.یا علی مدد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها