به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

خاطره جالب عبدالله ویسی از دراگان اسکوچیچ

خاطره جالب عبدالله ویسی از دراگان اسکوچیچ

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در جریان حضورش در برنامه 90 به موضوع جالبی اشاره داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی در خصوص چگونگی انتخاب بازیکنان فولادنوین برای بازی در استقلال خوزستان به فردوسی‌پور گفت: من این موضوع را جایی نگفته‌ام و چون شما را دوست دارم می‎خواهم یک اعتراف شیرین کنم. من طی مسابقات سال گذشته لیگ دسته اول بازیکنان فولاد نوین را زیرنظر داشتم و بازی‌های فولاد نوین را از نزدیک تماشا می‌کردم. گاهی اسکوچیچ سرمربی فولاد هم کنار من بود. هر بازیکنی را که می خواستم، از اسکوچیچ می‌پرسیدم که آیا آن بازیکن را قبول دارد یا خیر؟ وقتی سرمربی فولاد جواب منفی می‌داد، من سریع اسم آن بازیکن را یادداشت می‌کردم.

ویسی ادامه داد: به‌عنوان مثال درباره بیت‌سعید از اسکوچیچ سئوال کردم. اسکوچیچ گفت این بازیکن در سطح لیگ برتر نیست و من که خیالم راحت شده بود اسکوچیچ او را نمی‌خواهد، اسمش را یادداشت می‌کردم یا درباره مهدی زبیدی سئوال کردم که اسکوچیچ گفت این بازیکن فیزیک مناسبی ندارد. من هم شیطنت می‌کردم و به اسکوچیچ می‌گفتم بله حق با شماست ولی اسم این بازیکن را یادداشت می‌کردم و خیالم راحت بود که فولاد آنها را نمی‌خواهد.

وی افزود: علی‌اصغر عاشوری و عبدالله ناصری را هم از فولادنوین می‌خواستم که عاشوری را اسکوچیچ خط زد و به تیم ما آمد ولی ناصری برای بازی در فولاد انتخاب شد و از نیم‌فصل دوم در ترکیب فولاد قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
11
قبلش فکر میکردم فقط بخاطر باندبازی این بازیکنها رو خط زده منتها دیشب که عبداله این حرفا رو زد یقین پیدا کردم اسکو مربی نیست و دید خوبی برا انتخاب بازیکن نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
5
مقصد بعديش جهنم باشه
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
ادمين محترم ننويس خاطره جالب!

بنويس هوش و ذکاوت بالاي يک مربي بومي نسبت به يک مربي خارجي!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها